Aihe vapaa Siis mitä helvettiä nyt taas

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,025
Reaktioarvo
2,892
Tilanne: niin sos

Mun piti mennä nukkumaan aikoja sitten mut oon niin yliväsyny ollu jo pitkään etten oo kyenny viel

Väsyttää todella paljon mutta u know sit ku se menee yli ni se menee 😴

Sen sijaan ajattelin tulla sekoilemaan tänne ja jauhamaan mun tilanteista

Nimittäin tää on nyt taas niin...... Ei vittu :D

Miks mä näin ton vidin

Siis sen yhen

Liittyen bts ja txt

Ja myös tää: En voi hyvin..............

Niin järkyttävää olla oikeesti samaan aikaan umpirakastunu hobiin mut myöskin kaihin nykyään.

Niiku. Molempiin: AIVAN umpirakastunu

Don't even ask.

Kai näyttää niin paljon l:ltä että mulla alkaa seota pää

Hmm also oon miettinyt myös taeminii tänään niin paljon että en enää kestä enkä kykene

Rakastan tätä biisiäääää edelleen niiinnnn:

Ei jeesus tos on jotain sellasta mitä en voi sanoiksi pukea. Tulee tietty mieleen 2019 mut muutenki ei vittu. Ei.

En tiiä mut huvittaa että apinkin my my on varmaa melkee jokaisen kpop ihastuksen soittolistalla mitä oon tehny lmaooo:Ddddd sit vaa kuuntelen jotain tämmösii ja oon sillee"🥴😬"

Siis toi my my on oikeesti ainaki taeminin ja hobin listoil i think en tiiä muista mut huvittaa nää mun listat kyl.
Ehhh

Ja siis tiedän että tää kaikki johtuu osittain yliväsymyksestä mut mulla alko sekoo kyl pää oikeesti siin vaiheessa ku näkee et bts ja txt interact 😃 mhm it's GETTING WORSE

Ei jumanKAUTA siis mä muistan ku tein jotain testiä ja siin kysyttiin kuka on mun txt bias tai jotakin enkä sillon tienny mitään et ketä ne on ja mitäköhän mä vastasin siihen. Saatto olla soobin? Mut kuitenkin se on niin outoa että vähän aikaa sitten oon viel ollu sillee "lol ei mulla oo txt biasta en mä ees silleen tiedä niitä" oikeesti PLS

OIKEEST MITÄ TAPAHTUU

ensin marraskuussa hobi case syventy niin perkeleesti

Ja sit nytten sekoon kaista niin vitusti + taeminista

Enkä sano että ne on ainoot mulla ehkä nyt eniten heittää päässä niiden takia + ehkä muutkin bts:n pojat + ehkä ten.

Joten hyvinvointini ei voi hyvin.

Ja mä kun luulin että se oli paha kun kuolasin koko girls on top yhtyettä aiemmin tänään mutta ei. Se ei ollu vielä paha (vaikka se oli vitun paha) mutta taemin + kai + hobi + ten yms on sitä mikä todella sekottaa asiat. Sen vaan sanon että aistin tässä kai-jutussa niin paljon sitä samaa mitä hobi-jutussa...... Elikkäs... Seis...

Tai niiku et tuntuu vähän samalta

Muistan erittäin hyvin senkin casen. Siis sillon joskus marraskuus ja hobi on tietty edelleen ihastukseni mut meinaan sillon sitä helvetillistä sekoomista ja muutenki sillon näin koko ajan unia hobist, nyt en oo nähny taas kai????? (Kai 🥴 enkö voi enää puhua suomea ........en......)

Apua oikeesti :D

Mitä

Hyvinvointini on 0

Ja päässä soi taeyeonin biisu ofc se viimesin. Can't control myself tai jotain scheißee.

Mielenkiintoista

Mitähän unta muuten oon nähny viimeks

En tosiaan taida edes muistaa sitä. Mietin vain että on hauska välillä kattoo että ketkö sinne uniin eksyy. Tästä suurehkosta joukosta ihmisiä.

Eih täytyy kyllä myöntää että olihan se nyt yhtä helvettiä tosiaan tää girls on top case siis en oikeesti ymmärrä mut jokainen niistä on: ❤️

Siis jokainen. Wendy ja seulgi. Karina ja winter. Boa. Hyoyeon ja taeyeon. Niiku um en tiedä enää. Oonko oikeasti niin heikko ja mä kun luulin ettei tommosta kävis mutta mmh juuh no. Tai siis en ajatellu että tykkäisin niin paljon noista.

Oikeasti KPOP VIE MUN YÖUNET.

Ei saatana

Oikeest vittu apua :D

En saa mielestäni sitä txt ja bts tapaamista lmao. Miks hobin piti heti syöksyä siihen kysymään mitä kain laukussa on eih helvetin kuustoista menkää ny molemmat helvettii xd PAHIMMAT. Tosiaan my bias and my bias. Ja sit joku vitun rm the bias wrecker on siin vaa sillee "😎 you will fall in love with me" ei helvetti

Let. Me. sleep. PLEASE.

Lmao tää kesu on ihan kauhee 😌
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,025
Reaktioarvo
2,892
Tätä frayromanttisuus oikeasti on.

(En kyllä ihan ehkä tiiä oonko frayro mutta siis basically.... En minä vittu ainakaan alloromanttinen voi olla tai tuntuu kyllä oudolta että olisin siinä suhteessa samanlainen ku ihmiset yleensä bitch i'm not alloromantic? Or am i)

perkeles
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,025
Reaktioarvo
2,892
Apua

Hyvinvointini ..... On olematonta

Seriously..

En nuku............ Vieläkään....
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,025
Reaktioarvo
2,892
OIKEEST....... Kai on for real tasoa hobi 😬 it's kinda scary

Beomgyu on myös ihana 💙
Srsly i'm not even..... I can't........ Toi vitun relay dance......

Hyvin.... En... Voi.....

Siis en saa mitään ajatuksia nyt selviks ku tuntuu että päässä pyörii vaan yks ajatus: kai ❤️

Niin ja miks our storyst alkaa tulla kai-biisi vaikka se on kyllä muidenkin listoilla

Ja love rain lmaoooooo 😩

En oikeesti tiedä mitä sanoa 😅 kai 💖 mutta kun ei sekään oo siitä huolimatta ainut mutta siis.... Hermo menee 😩😩😩

Oikeest HYVINVOINTI

MISSÄ

ainii mun piti kattoo se yks vidi mutta en
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,025
Reaktioarvo
2,892
SIIS MITÄ

jopa disgusting on ihan kai-biisi vaikka se on ollu jo silloin kun oli a ja ehkä jo aiemminkin

Ja nyt se on yhtäkkiä joku kai-biisi. This classic? HELL NO.

Fuck D:

OIKEEST nyt menee hermo ja lujaa XD

EN ENÄÄ KUUNTELE SEN LISTAA EES 😡 stupid

Vitun taeyeon ja can't control myself ku seki pitää olla täs eihhhhhhh
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,025
Reaktioarvo
2,892
Seriously tän "aikakauden" pahimmat biisit mitä oon kuunnellu nyt viime aikoina paljon:

Can't control myself
goblin
Crown
Boy in luv
Lion heart
Lo$er=lo♡er
Our story
I want you
Don't call me
Love rain
Step back
Ping pong


🤔

Basically this was the video that started it all:
I think D:

Ja tosiaan, tää vitun relay dance eihhhh emmä pysty enää:
Ja nyt mul oikeesti soi niin monta biisii päässä samaan aikaan ei jumankauta

Menen nukkumaan D:::::::::::: tai jotain

Basically soi päässä ainaki ping pong, loser lover, our story D: ainakin

Oikeest pakko nukkuu koht
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,025
Reaktioarvo
2,892
Huudan

It's not a joke anymore:

Please stop

Mut tosiaan must tuntuu et oon upgreidannu ku en atm kuolaa ees muita ku tyylii hobii hyukaa taeminii tenii johnnyy ja sugaa?? PLS only the kings 💖😍🤴
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,025
Reaktioarvo
2,892
Okei en kykene

Oon vieläkin hämmentynyt siitä että kai on 19v lmao

Oikeest neljä vuotta mua nuorempi. Varmaan actually nuorin kenest oon ikinä tykännyt vai onks muka ollu ketää muuta 02. Oop Yuna kyl on ollu i guess joten eipä sittenkään mitään. Ja se on 18 joten

Mut kuitenkin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,025
Reaktioarvo
2,892
Ei helvetti :-------D no onneks sentään en nyt ajattele yunaa enkä muitakaan juuri ku noit vaa. Vitu sankarit taas.

Oli muute vitu nostalgist kuunnella because of you ja nähä se musavideo hahahahah olipas jotenki outoa koska en sillon ihan ajatellut että tilanne ois nyt tämä. Siis se oli ensimmäisiä kpop biisejä mitä kuulin i think ellei ensimmäinen ja joo en ehkä sillon kelannu et tosiaan oisin tämmösessä saatanan sokkelossa atm noiden kanssa-

Ikävä niitä aikoja kun en edes tienny bts:st kuka on kuka

Nyt oon todellakin onnistunu sukeltaa tähän ihan huomaamatta 😩🥴
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,025
Reaktioarvo
2,892
Ahaa.

Miks tää biisi menee niin tunteisiin:

Ja because of you tietenkin.

Ja yksi biisi myös tavallaan liittyen hyukaan mutta idk. Tai no ei se sinänsä siihen liity mutta kuitenkin liittyy.

En kestä. Lmaoooooo

Tuntuu että tykkään sittenkin sekä kaista että beomgyusta :))))) hahahh

Ja kuten sanoin this is not a joke anymore. Mut ei oo kyl tenkään, huomasin sen viimeistään tänää 🙃
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,025
Reaktioarvo
2,892
Aha.

Tunnen fyysistä kipua ku mietin kaita. Tai siis tuntuu epämiellyttävält. :))))))

Miten ees voin tykätä noin nuoresta xD

Oikeest mua oksettaa. Ei siis siks varmaankaan et se on mua nuorempi vaa jostain syystä vaan.

Onhan se kuitenkin 19 ja vaikka se ois kuinka nuori ni en oikeestaan välittäis. Tuntuu et oon nyt siinä vaiheessa et mua ei kiinnosta enää :D ihastus on ihastus oli sen ikä sit mikä vaan
Tarkotan vaa et oon väsyny miettii sitä et mikä on oikein ja mikä on väärin ku tosiasia on se et mitkään tunteet ei oo väärin, ku ne on vaa tunteita. Eikö? Tai niin sitä ainakin sanotaan.

Must tosiaa tuntuu et tää on jotain kohtalon vittuilua mulle nyt täs vaiheessa rakastua ihan älyttömän pahasti 19-vuotiaasee ko oon kuitenkin niin monesti sanonu jotain sen tyyppistä etten pysty tykkää kenestäkään kovin nuoresta. Niinku... In your face :D joo tuli selväks.... Asia ei siis olekaan ihan niin :D sillon yks päivä ku juttelin mun veljen kaa ni silleki sanoin et "ei nuoremmat vaa herätä mus mitää sellasii tunteit samal taval" BITCH you lyin :DDD eipä herätä juu. En toki oo kaihin ihan saatanan rakastunu vaikka se onki -02. Niiku.... Bye????? 🙃 Oikeest lies lies lies and more lies 🥴 tää on vaa silkkaa vittuilua täs vaiheessa enää

Also.... Näinkö todella unta taeminista? Kiitti vaa vitusti :Dd

Ah nyt on teemaan sopiva biisi taas 🙂🙂🙂

MIKS mä näin unta taeminista?????????? What was the reason 😭

Huvittavaa muuten ku mul on pian lääkäriaika (jos siis pystyy ees menee sinne, pelottaa helvetin paljon mutta eiköhän se siitä lievity ajan kanssa ja kyl mä sit varmaa sinä päivänä siihen pystyn?) Nii emt jos siel käsitellään tätä ahistusta ni periaatteessa vois sanoa myös että se ahistus johtuu........ Ihastuksista :D vaikka en kyllä ehkä viitti sanoo. Mutta siis tottahan se on. Tai ei se nyt pelkästään niistä johdu mutta kyllä ne nyt vittu ahdistaa. Siis ne tunteet on vaa nii ahistavia tai sillee et jos mietin kaita vähänkin liian kauan ni heti tulee sellane tosi tosi ahistava olo. Ja tyhjä olo siitä ku en tunne sitä edes enkä muitakaan ihastuksiani joten........... Theres frayromanticism for ya 🙃 jos tää ny sitä on vai mitö onkaan. En tiiä ku frayromanttinen on aika random termi mut kai tää sit jotain sellasta on. Joka tapauksessa, en yleensä tunne ihastuksiani vaikka joskus kyllä tunnen mutta harvemmin. Joten kyllähän siitä tyhjä olo tulee helposti ku ei tunne sitä ihmistä ketä kuitenkin rakastaa (tai siis "rakastaa").

Ei vittu kuuntelen moa diaryy ja oisko tän nyt niiku tarkotus jotenki piristää mua? Ei vittu. Koko bändi vaa vetää mut syviin vesiin. Tai siis koko kpop yleensäkin. Ja ihastukset. Kaikki ihastukset. Kaikki ihastukset mitä mul on koskaa ollu :D

En vaa jaksa tätä elämää ja onko se edes ihme. Luojan kiitos mulla on edes jotain ihmisiä joiden kanssa pystyy juttelee asioista, ja et on niinku tietyllä tapaa sellanen turvapaikka jossain. Tuntee sentään edes jollain tavalla olevansa olemassa kun ihmiset pistää viestiä jne. Tuntee olevansa osa jotain. Ja tietää et voi nähä ohjaajaa vaikka kasvokkainkin jos ite vaan siihen pystyy ja haluu. Ei jää yksin ni se on jo jotain. Tälläses tilantees ku ei hirveesti kavereitakaan nää (siis yhtään) ja on hankala kestää näitä asioita niin tietää kuitenkin että on edes jotain.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,025
Reaktioarvo
2,892
Siis mitä helvettiä nyt taas iNDEED

Tää ei sinänsä mikään täysin uusi juttu ole mutta kuitenkin. Gd taas. Se jos mikä on "mitä helvettiä nyt taas"

Ja sekin on aika random kuinka samalta se näyttää hobin kans ehhhhm

Jaahas

Mutta.

Se on hassuu että tää biisi auttaa jotenki mun oloon (vaikka yleensä mulla tulee tommosista biiseistä vaan surullinen ja ahdistunu olo, mutta jotenkin rakastan tota kappaletta ja muutenki gd:llä on niin kaunis ääni, rauhottava ehkä jotenkin?):

Hmmp

Ja tää soi taas niin pirusti päässä ja jotenki ehhhhhh emmä tiiä oikeen. Must tuntuu et tän näkeminen sai mut pitkästä aikaa edes miettii gd:tä koska en oikeasti ajatellut sitä taas aikoihin juurikaan ja muutenki tää on eka kerta kun ajattelen sitä näin paljon, vaikka aiemminkin oon siitä kyllä tykännyt:

Ja joo noh. Emmä tiiä. Huvittaa vaan että tämäkin nyt kävi

Ainiin olin lääkärissä ja naurattaa kosk mul soi melkeen koko sen ajan päässä basically vaa spring day :D ja etenkin se yks kohta xDDDDDDDD älkää luulkokaan että osaan sen tähän kirjottaa enkä edes lähde nolaamaan itseäni jollain yrityksellä kirjottaa se sana mutta kuitenkin se kohta soi päässä :D muutenki kyllä mut erityisesti just se yks pieni kohta lmaoooooo

Muutenki btw toi without you oli varmaa just se mis tajusin et se näyttää hobilt lmaoooooo stop that

Saatanan sankarit.

Sen sanon että varmaankin gd hobi hyuka suga ja taemin on pahimmat. Tai niiku varmaankin pahimmat kpop miehet ever. It's a fact. En tiiä ketkä tytöistä on mut-😂 pls

Oh it's the worst
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,025
Reaktioarvo
2,892
Ainii mitä vittua hahhghahajajsj

Mitkä oli oikeest ekoi kpop kappaleita ever mitä tuli kuultua

mun mielestä ainakin mitä muistan niin ekoi oli kyl wedding dress ja because of you ainakin. Mut mitä muita. En muista D:::::::::: mielestäni kuuntelin ainakin i need uta jo pitkään ennen kun edes tiesin varsinaisesti mitään bts:stä, en siis jotenkin edes kai tienny koko yhtyettä ja kuuntelin kuitenkin i need u mut en tiiä en varmaa vaa kiinnittänyt yhtään mitään huomiota siihen että mikä yhtye jne. Tuskin edes kiinnosti kuuntelin sitä mun mielestä sillon vaa ku se oli hyvä biisi. Saatto olla jopa sillon joskus 2015 actually. Vasta about 2019 aloin enemmän kuuntelee bts ja sillon alko hobi case D: :S ainakin idol oli ekoi biisei mitä kuuntelin hihih tai ainakin se jäi mieleen :] voi muistoja 😶

Ja tosiaan wedding dressiä ja because of youta kuuntelin about koko yläasteen että D::::::::::::::: sdrffgjuggk

Joten siis periaatteessa oon kuunnellut kpoppia jo KAUAN mut ehkä enemmän se alko sillon -19. Ja atm kuuntelen sitä kyllä jo liikaakin xD no ei ei se oo liikaa. Muute vaa spotifys täl hetkel varmaan 3/4 mun kuuntelemasta musasta on kpoppia tai ehkä jopa enemmänkin.

En vaa ihan sillon tienny että asiat johtais tähän 🤔 viimeisimmät caset hyuka ja gd ei jeesus taas mitä sekoilua 🌚

Voi voi tätä armymoavip-elämää. Ja mitäs muita fandomeita. Once :D mutta siitä ei ollu kyllä nyt kyse 🤔 midzy 🤔 mutta siitäkään ei ollu kyse. Muistaakseni shinee oli joku shawol D: ja nct nctzen?

Huoh i dunno
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,025
Reaktioarvo
2,892
It's the multistan life for me

Emt jotenki en aatellu et must tulis kpopin suurkuluttaja tai no siis sinänsä ei ihme tykkäsinhän siitä jo hyvinkin nuoren kuten myös j-musasta mut.... For real, sillon ennen kun rakastuin hobiin niin kieltämättä olin aik ulapalla koko hommasta ja mietin et mitä hittoa on nää kaikki oudot sanat ja ilmaisut ja niiku mitähhhh ja siis olin the most confused person sillon kyl. Ja yhä edelleenkin kyllä uuden yhtyeen kanssa aina menee hetki ennen kun alkaa tunnistaa kasvot. En tosin tiedä onko sam kaikissa muissakin kuin vain kpop yhtyeissä. Joskus ehkä? Kyllä muistelisin sellaistakin tapahtuneen. Heheh jopa jmke:s mulla tais mennä sekasin jotkut, en nyt kyllä ees muista niiden nimiä mut ne kaks heppuu. Aina on vaa sillee "onks toi se vai kuka se on 😩🤷"

Mut huutista joskus yritin tunnistaa ateezist kuka on kuka ja basically en oikein vieläkään tiedä :D kyl sen oppis jos niist kattois enemmän matskua mut ku en kato. Oli mul txt:n kanssa vaikeuksia myös (varsinkin yeonjun ja soobin oikeest ne näyttää samalta, change my mind) mut nykyään aika hyvinkin erottaa. Jopa yeonjunin ja soobinin.

Kieltämättä nimet on kyllä liian samanlaisia varsinkin esim chaeyoung ja chaeryeong ei vittu lopettakaa xd tai yuqi yuna yuri yeri tai taeyeon taeyang taeyong taehyun taehyung 😑 en todellakaan voi hyvin xd

I can't vittu että väsyttttttääääääääää

Prkl antakaa minun nukkua
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,025
Reaktioarvo
2,892
En kykene siihen et heti ku avaan gallerian ni viimisimmät kuvat on vittu gd:stä, hobista, sugasta, taeminista, hyukasta ja tenistä ja johnnysta :D kiitti tästä

Lisäks katoin pitkästä aikaa k:n instaa ja vieläkin mietin sitä haha. Mut en oo nyt vaan aikoihin sillee kunnol miettinyt mut näinpä taas et en oo yli siitä silti. I guess i kinda love them.

Lolllllllllllllll

Miks kuuntelen jotain Westlifee hhh

Mut telkkaris soi mä putoan joka on aika nostalginen biisi. 🤔 Tulee mieleen tyylii jotku lukioaikaset ihastukset.

Kieltämättä täst westlifen kappaleesta tulee mieleen vähän k. Vittu oon tykännyt siitä oikeesti since 2018. Älkää vittu naurattako.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,025
Reaktioarvo
2,892
Ei vittu mul alkaa olee jo henkilökohtasia ongelmia savage lovee kohtaan😑 niiku actually mitä vittuilua
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,025
Reaktioarvo
2,892
😌


Omg so powerful icant

Ja tää on kauhee:

Meni heti parille listalle 👀

Ja tää on vaa niiiiiiiiiin sellanen biisi että muistaa tarkalleen miltä tuntu kuunnella sitä about lapsena ja ihmetellä hassua kieltä:

Uggghgghhhhh

Tykkään liikaa jopa baekhyunista ja miksi???????? En tiiä????? Vittu jaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,025
Reaktioarvo
2,892
Oikeesti en vittu kestä sitä et lääkäri määrää mulle sertraliinia ja kuvittelee et se auttaa kaikkeen. Bitch ei mielialalääkkeet auta tähän vai muuttaaks ne mut muka maagisesti alloromanttiseks aka normaaliks. Tätä tää tulee olemaan aina enkä näe että tää muuttuu koskaan. Ihastun pelkästään julkkiksiin ja sitä se on ja eipä tässä mikään auta mihinkään. En todellakaan pysty rakastumaa sillee niiku muut. Se ois pakottamista lähinnä. En mä tälläkään hetkellä tykkää yhtää kenestäkään muusta paitsi julkkiksista. Frayromantic it is.

Niin että tell me again kuinka mielialalääkkeet auttaa siihen että en riudu julkkisrakkauksis? En jotenkin usko että ne poistais sen tuskan mihinkään joten 😌 ok pääsen juttelee psyk sairaanhoitajalle mut en uskalla varmaan edes puhua sille ihastusasioista ottaen huomioon mitä aiemmin on käynyt.

Huvittavaa että nää basically "tappaa" mua niin paljon että pitää mennä puhuu niistä ammattilaiselle (mut oon todellakin menettänyt luoton jo siihen hommaan)

Ainiin näik viissiin taas jotain painajistakin. Ihme ja kumma. En muista ees mitä siinä tapahtu mutta sen muistan että puhuin joillekin mun kavereille? Siitä että joo oon kinda aseksuaali ja haluisin sellasen ace sormuksen (en tiiä miks näin tollast unta lmao) ja sit ne mun kamut siin unes ei kuunnellu sanaakaan mitä puhuin. Periaatteessa tuntu niinku oisin ollu täysin yksin siinä. Ja must tuntuu et se oli jopa karseempi kohta siin unes ku se kohta missä joku jahtas mua ja uhkas puukolla. Se oli tietty pelottavaa mut en tiiä oonko ikinä tuntenu unessa mitään noin hirveetä tunnetta tai oon varmaa mut se oli silti tosi paha. Siis olla täysin merkityksetön sun "kavereille". Ja basically kaikki mitä ne teki oli mun arvostelu ja ignooraaminen sillon ku puhuin asiasta joka tuntuu must pahalta et oon erilainen ku ne. Nää muistikuvat on TOSI hataria ja hämäriä mut ihan ku oisin ollu jonku kaa yhdessäkin siinä koska muistan että siin oli joku poika? Ja sit jotenki se varmaan liitty seksiin tai jotain et en halunnu ehkä sit sen kans mitään ja sit kaikki tyyliin bashed me siitä hyvästä. En tosiaa muista kovin hyvin mut saatto olla ehkä noin. Ja tosiaan se oikeesti tuntu et KAIKKI vaa kiusas mua siinä eikä mul ollu oikeita kavereita vaa kaikki oli ihan hirveitä kiusaajia just. En oo montaakaa kertaa tuntenut itteeni unessa noin karseen erilaiseks muista. Ja siis emt. Valveilla kans oon irrallinen kaikesta. Sen siitä saa kun on aseksuaali ja aro-spec. Kukaan ei kuule sua eikä nää sua. Tosin ei se pelkästään siitä johdu, mutta totta helvetissä se on osa sitä. On selvää että aikuinen joka ei halua seksiä ollenkaan eikä ihastu juuri muihin kun julkkiksiin on aika vitun alienated kaikesta. Siis en mä nyt sitä sano että oisin ainut tämmönen ihminen. Mut et kyllä se saa silti mut tuntemaan oloni yksinäiseks ja erilaiseks kuitenkin. Paitsi wn edes tiedä haluanko ihmisiltä enää hyväksyntää koska alan koko ajan vaan enemmän ja enemmän näkemään muut ihmiset epätodellisina ja muutenki ilkeinä ja epämiellyttävinä.

Omg

D.o.:n dad on ihana biisi 🌚 välihuomio❗


Oooof bitch i need to sleeeeeep. Asap mutta en tiiä voinko vielä vaikka väsyttää aivan helkkarin paljon.

Kyllä se uni ehk tulisi mut näänkö taas painajaisia lmao mua oikeesti pelottaa. Siis eihän ne nyt niin pahoja oo mut miks mua silti pelottaa?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,025
Reaktioarvo
2,892
Huudan :D selasin chaen soittolistaa ja oon laittanu sinne tän ofc:

Muistelinkun kyllä et olin sen jonneki laittanu ennen ku tää hulluus tapahtui. Voi jeesus. Onneks nyt oom vähän rajottanu ton biisin kuuntelemista
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,025
Reaktioarvo
2,892
Onneks edes aurinko paistaa ni on vähän parempi mieli

Tai en tiedä kai se ainakin vähän vaikuttaa

Mut siis. En kestä enää ku mul on oikeest varmaa yli 20 kpop-ihastusta 😫 ei nää vaa mee mihinkään :c mutta sen kanssa on elettävä

Ja edelleen ei ketään irltyyppiä hahaaaaa tosin oon tottunut tähän niin ei siinä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,025
Reaktioarvo
2,892
Mua edelleen naurattaa se sanonta että julkkikset on turvallisia ihastuksia XDDDDDDD mä en sen vaarallisempia ihastuksia oikeasti tiedäkään. Ne saa sut haluumaan pois. Kaikesta. Sellaset ihastukset joita edes näät on siinä mielessä paljon turvallisempia koska pystyt ehkä olee ilosempi mut kun oot ihastunut julkkikseen niin haluut lopettaa elämäs joten. En puhuisi turvallisuudesta siinä yhteydessä millään.

Tosin en AIO lopettaa elämääni. Mutta mulla on vaan voimakkaat paniikin tuntemukset sitä kohtaan etten koskaan tuu näkee ketään ihastuksistani niin se oikeestaan tuntuu siltä ettet ees oo olemas muutenkaan.

Ei ihme että saan paniikkikohtauksia

Mut tän takii en pysty olee yksin koska heti ku oon yksin niin meen paniikkiin.
 
Ylös Pohja