Aihe vapaa Siis mitä vittua kiljun ja niiku seis nyt heti

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,648
Reaktioarvo
2,896
Happi loppuu :D SIIS TOI PORUKKA HAJOTTAA MUT KOKONAAN :DD mitä mitä mitä mitä nyt

Siis

Minä: *lowkey ihastuu poteen*
Minä: ei hitto näin 🎶
(^ Se erinin uus biisi, duh)

Siis mitä vittua :DDDDDDDDDD

Ja muutenki MITÄ VITTUA miks aloin kattomaan lääkärit tulessa tästähän mä en tuu selviämään :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD HUUTOITKUA juuh että

Mutta oikeasti katoin lääkärit tulessa hutikuteja ja sen takii vaa olin sillee "pote on söpö" ku sil ei ikinä pidä pokka. ETTÄ OK ON SIINÄKI SYY IHASTUA. mitä helvettiä. Nyt joku ote oikeesti siihen elämään pliis. Oikeesti. Get. A. Grip. Seriously.

MITÄ.

MITÄ MITÄ MITÄ MITÄ MITÄ

mutta joo tätä päiväähän mä olen odottanut siitä asti kun rakastuin hessuun kuin hullu ja siinä kohtaa aloin odottaa että millon on poten ja helan vuoro. Mut sit aloin aattelee et sitä ei ehkä käykään ku näin kauan meni siinä. Muutama kuukaus :----------D OIKEESTI SEIS nään tähtiä moikka huimaa vähän 😵

Tota tota tota noin niin

Tää on kiusallista :D tää ryhmä :D tää on niin kiusallista, kun jos lasketaan tohon nyt niiku kuuluvaks kaikki eli timppa hessu hela pote ja olli niin öö 3/5 oikeesti done. Siis mitä mitä mitä helvettiä nyt. Vaikkakin..... Kai se hela täytyy myös laskea koska oon kuitenkin ollu ihastunu tai ehkä paremmin sanottuna "ihastunu" siihen. Joten 4/5 done olli keskinen jäljellä vielä että se varmaan sit seuraavana noniin🤔 vaikka toisaalta en oo kyl jotenki kokenu et hela ois oikeesti ollu mun ihastus joten emt pitäskö se laskea vai ei :D mut timppa ja hessu on selvät caset ja pote on lowkey mut tässä nyt vähän pelottaa että mitäs tässä tapahtuu. Jjjooooo. Totta kai. En todellakaan tätä halajanut :-----D mun mielestä kähis ja Silvennoinen olis riittänyt, että näin :DDDDDDDDDDDDDD joskus aikasemminki kyllä kelasin ku katoin kontio & parmas et potella on jokseenkin ihana ääni mutta en mä nyt oikeasti ajatellut että,,,,,,,,, oikeest. Nyt. Siis tämä ryhmähän hajottaa mut palasiks :D tässä menee koko vuosi ennen kun oon taas normaali (tai sitten en koskaan huuutista)

Se meni hyvin. Näin. Ja kaikesta voin syyttää tietenki nipaa. Ketäs,,, muutakaan,,,,,

Oikeasti jos nipaa ei ois en varmaan olis tässä nyt. Ilman nipaa en olis päätyny kattoo sitä vidii josta sitten päädyin kattoo kummelia XD ahaha. Joo no just en oikeesti voi nyt seota mun pitää chillaa ja tehdä se vitun projekti loppuun minkä alotin eilen aaa sos saatana

Kyllä kieltämättä huomaa et on elämä lähtenyt alamäkeen kun katoin pari jaksoa lihaksia ja luotejakin (oispa ne kaikki YouTubessa) ja nyt lääkärit tulessa ja I REGRET MY WHOLE LIFE. Siis. I regret it all. Jos voisin tehdä pari juttuu toisin ni tekisin.

Ei älkää ny vittu vittuilko se yks työntekijä laitto mulle just nyt viestiä siitä keskusteluavusta HUUDAN,,, MIKÄ AJOITUS,,,, seiiiiis

En ees tiiä mitä vastaan sille, hahahshdhdjdjjdj huuto-oksennusta mää kualen ok moi

Joo unohin mitä olin kirjoittamassa mut poteen palatakseni nii MITÄ VITTUA koska täähän ny on ihan sairast. Toisaalta timppa ja hessu on kyllä liian asdfgjkl et ei siinä hirveesti jää tilaa tunteille muita kohtaan mutta että siis juu ja näin ja

MIKS NÄÄ BIISITKI ON TÄMMÖSIÄ

SIIS OIKEESTI huutoitken koht tää menee päin helvettiä huh pakko rauhottua, pliis rauhotu rauhotu rauhotu 😭😭

Ja miks tää tapahtuu

Just nyt ku mun pitäs keskittyä: asioiden hoitamiseen

Luovutan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,648
Reaktioarvo
2,896
Minä joka ikinen kerta kun katon kummelia, kontio & parmas, gaala tai sit noita vanaja-sarjoja tai niiden leffoja, mitä tahansa haastatteluita yms muuta paskaa:

Myös minä:
🤷🤷🤷🤷🤷🤷 Save me oikeest.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,648
Reaktioarvo
2,896
Siirryn koht kokonaan kattoo pelkästään jotain urpiksen videoita joille voin nauraa (mutta ei niitä kummeli-aiheisia) ja jätän nämä hommat ihan kokonaan pois 🤷
Oikeastaan taidan siirtyä ismo remixien maailmaan. No ihan ku en olis siellä jo. Mut kokonaan. Pois TÄSTÄ PAHUUDEN PESÄSTÄ. Mun sieluparkani oikeesti miks mä jouduin kokee tän

Oon oikeest pilannu elämäni ihan tosissaan sanon tän, ei oo ees mikää läppä vaan mun elämäni on: mennyttä, mutta ei se oikeastaan edes haittaa enää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,648
Reaktioarvo
2,896
Jep huutista it's official i love pote 🤔 mut edistystä koska oon melkein saanu mun projektini valmiiksi tässä sekoilemisen lomassa 😭😭😭😭😭😭😭 mut burnoutti tulee anyway
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,648
Reaktioarvo
2,896
En kestä mikä mua vaivaa, ajattelen vähintään:
  • Timppaa
  • Hessua
  • Potea
  • Maria
  • Pepeä
  • Sannia
  • Annaa
  • Paulia
  • Tõnua
Kaikki muu on täs ihan ok, mut en vaan ymmärrä et miks pote ja mari. Huvittaa kyl ku ensin oli pelkästään timppa, sitten hessu ja nyt sit nämä. Huhhuh. Huhhuh ja vielä kerran huhhuh. Ei voi käsittää.
 
Ylös Pohja