Aihe vapaa Siis mitä vittua mä just näin

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Nyt on nähty: stories, kultakuume ja jackpot ja... En ois ehkä halunnu nähä jackpottii :D pahalta tuntuu. Mun pää on sen verran sekasin etten nuku enää koskaan ton jälkeen. Oon valmis huutoitkemään tho.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Parastahan tässä on se että nyt mulla soi (taas) päässä: antakaa määkin huudan, määkin olen kännissä 😭 ikuiset traumat taas tästäkin

Miten meni noin omasta mielestä. Luisuu psykoosin puolelle pian. Tän pahempaa ei taida ollakaan. Pakko mennä nukkumaan koska mul ei yksinkertaisesti oo enää vaihtoehtoja, jos en lopeta ajattelua tasan nyt niin sekoon lopullisesti.

Oon aivan totaalisen hukassa. Vittu että mulla menee hyvin. On se hyvä et osaan chillata enkä anna itteni vetää vuosisadan kriisei siitä et näen leffan jossa näyttelee 2 kpl ihastuksiani 🤔 moikka meen pois
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Vaihdan iha just vittu avatarini en kestä hessun lärvii tos :D okei en pysty oon liian kiintyny toho
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Miks VITUSSA mä en ees vaikka jakanut tota osiin? Jos se on pätkissä tolleen ni oisin voinu kattoo esim puolet tänää ja puolet huomen vaik??????? Oisin ehkä säästyny enimmiltä kriiseiltä mut EI ku pakko vittu vetää psykoosit niin yli että on puolkuollu lopulta ja ei saa enää ees unta sen takia koska vaan tekee mieli huutoitkeä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Aijaa vittu näin OIKEEST unta siitä että tyyliin nukuin hessun vieres tai jtn :D tai siis se oli ihan todella sekava koko uni, ja timppakin oli siinä, en edes tiedä mitä siinä tapahtui mutta ilmeisesti jossain kohtaa just nukuin ainaki hessun vieres vai olikoha ne molemmat siinä lmao ja sit tyyliin öööööö... Mitä muuta siinä tapahtu? Muistan vaa jtn random välähdyksiä mut en tiiä yhtää mitä siin tapahtu. Muistan vaa et hessu oli iha vitu söpö ja sit ku katoin kun se nukku siinä niin se oli niinnnn tuitui oikeest jotenki muistan sen vaa sillee vahvemmin et katoin sitä ja mietin kuin söpö se on. Mut mun mielestä timppakin nukku siinä kyl :DDDD hah, toivottavasti tää on enneuni meidän tulevasta polyamoriakuviosta eiku mitä XD huvittaa ajatus jos oikeest ne ois molemmat mun :D osaisinpa kuvata tota unta paremmin koska se oli taas niin vitun outoa mut en osaa selittää niitä muita asioita mitä siin tapahtu tai en oo ees itekää iha varma mitä se oli. Anyway, arvasin et nään jotai iha psykoosi unta kosk oli sellane olo ku menin nukkumaan :D ei ton leffan jälkeen kyllä ois mitään muuta voinukaa nähä ku jotau vitun sekavaa unta :D mut aa se tunne oli niin voimakas siinä, etten pääse yli siitä, katoin vaa hessuu ja ajattelin et miten voi olla noin söötti. Kirjaimellisesti siinäki ku katoin jackpottii niin katoin vaa hesuu ja olin koko ajan sillee tuitui pikkune 😭💖 eli joo nyt menee vahvasti.

Ei helvetti ei tästä tuu mitään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Oikeeest miten mä voin olla näin säälittävä et kaks mun elämäni suurinta rakkautta on julkkiksia??? Miten voi olla näin saatanan säälittävä. Tunnen itteni säälittävimmäks ihmiseks koko maailmas :D eikä se oo ees kaks elämäni suurinta rakkautta vaan varmaan vähintään top4 oikeestaan koska timppa, hessu, villu ja tõnu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Ei saatana :D


I almost screamed so yup. Vittu. I really love this woman. En ymmärrä miten se tekee ton.

Ja tää uus
Hah hah. Ei toki mee tunteisiin. Oon kuunnellut ton nyt muutamia kertoja ja joka kerta vituttaa. Tai siis ku toi osuu johonkin syvälle jostain syystä.

Huoh tavallaa haluisin kattoo jackpotin uudelleen mutta ehkä en kykene siihen D:::::::: tost tuli nyt näköjään yhtä paha ku kultakuumeestaki, tuntuu että en haluu muistaa kumpaakaan ja välttelen niitä koska hypin seinille pienestäkin määrästä materiaalia. Ihan ku en muistaki hyppis seinille mut noi oli erityisen traumaattisia???? Miks oon näin idiootti

Rääh katoin itteeni peilistä äsken ja vittu että mus on samaa näköä ku hessus myös. Timpan kans se yhdennäköisyys on ehkä selkeempi mutta mul on myös samaa näköä hessun kanssa. Vähän ehkä potenkin. Joskus perjantain huomasin sen viimeistään et kappas näytän mä vähän poteltaki :DDDDD ei helvetti. Tää on kaikki niin outoo.

Oikeest mä en uskalla enää mitään tää menee kokonaisuudessaan niin päin vittua :DDDDDD mut joo. On se. On on. Vitun tuskallista kaikki. Oon ihan saatanan sekasin koko muija. Pitäiskö sittenkin kattoo jackpot uudelleen D: en uskalla voi vittuuuuuhhh

Oikeest vihaan itteeni :D vittu et oon oikeest säälittävä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Tuntuu vieläkin silt et oisin nähny jackpotin joskus aiemmin? Mietin onks mahollista et oisin nähny sen joskus esim pienenä mut en vaa muista kunnol. Ku tietääkseni en oo koskaan aiemmin sitä nähny mut emt? Ellei se sit oo joskus tullu telkkarist ja oisin nähny sen tai osittain mut en vaa muista sitä mut ku se tuntuu jotenkin niin tutulta. Toki oon kattonu siit pätkiä aikasemminki vähä niiku kultakuumeestaki katoin pätkiä ennen ku katoin sen ihan kokonaan. Et jos se johtuu vaa siitä. Tai en tiedä. Mut todella outo fiilis edelleenkin :D huoh hating myself

I really hate myself :DDDDDDDDD miten voi olla näin idiootti. Täysin. Idiootti. Koko. Muija.

Kaikki tuntuu ihan hirveeltä enkä ees tajuu miks. Kaikki on ihan all over the place mutta ei kai siinä sitten. Vittu, pakko rauhottua.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Tekis mieli laittaa hessu lukitusnäytöks ku timppa on alotusnäyttönä mut en kuitenkaan pysty :D en edes uskalla saisin halvauksen jos joku näkee. Nykyään mul on lukitusnäyttönä sateenkaariglitteriä joka ei tosin näytä lgbt-aiheiselta joten ihan hyvä. Koska sitä ei saanu kokonaan ni oon laittanut sen silleen että siinä näkyy vaan sinistä ja liilaa suurinpiirtein. (Melkein bi-lipun värit :D)

Voisin laittaa hesun myös wapin taustakuvaks mutta en pysty poistaa the curea 😔 oon kiintyny ku se on ollu mulla pitkään taustakuvana varmaan ainakin jostain 2019 asti.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Aaaa en pysty kuuntelee timpan tota yhtä haastatteluu loppuun. Tai pystyn mutta pelottaa ku alotin kuuntelee sitä ja sit pidin taukoo ja sillon jo ravasin ympäri kämppää kun sekosin niin paljon. Hypin seinille
 
Ylös Pohja