Lukio Siis mulla oli tännää eka psykan tunti

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Ja hyvä ku olin kuullu sellasia kauhutarinoita siitä opesta et ootin vaan pahinta:D

Mut siis yllätykseksi se oliki sit ihan tosi mukava ainaski ton ekan tunnin perusteella!
Tottakai se oli tiukka älylaitteiden suhteen mut muuten ei ollu mitenkään tiukka.
Mulle kerrottiin et se pakottaa jokasen vastaamaan kysymyksiin et se jonossa kyssyy kaikilta kysymyksen mut ei se teheny ku vaa kerran ja sit sano et saa viitata. Nii ja sit et se käskee seisomaan ku vastaa kysymykseen mitä se ei myöskään sit teheny :D

Mietin kyllä et mitenköhän tämmösiä tarinoita siitä liikkuu ku suunnilleen kaikki puhhuu niin :DD
Vaikka toki toi oli vasta eka tunti mut ku sen ilimeisesti ois pitäny olla kamala heti alusta lol

Muakin se jopa kehu tänään 🥲
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Tässä on kyllä aikamoinen bustausvaara mut joo ei kai siinä xD
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Psyka kuulostaa tosi mielenkiintoselta aineelta. Toivotaan ettei se ope paljastu ihan karseeks.
Joo se on :D Itellä ois suunnitelmissa jatkaa yliopistossa psykologian opiskelua
Ja sitä määki toivon mut uskon et jos ainakaan sen hermoille ei väkisellä yritä käydä nii tuskin se inhottavaksi alakaa
 

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
512
Reaktioarvo
308
Uu katoin tota otsikkoo ja olin vaan silleen tää munkin täytyy saada kuul mut siis kiva kuulla et oli kummiki jees ope ja kerro sitten lisää psykantunneist :P
 

Riisitassu

Jokapaikanhöylä
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
808
Reaktioarvo
1,256
Jep, tuollaiset kauhutarinat liikkuu hyvin. Joku on varmaan järkyttynyt siitä, ettei saakaan olla puhelimella oppitunnilla :o Ei voi tietää, joten kannattaa muodostaa ennakkoluulottomasti omat mielipiteensä.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Jep, tuollaiset kauhutarinat liikkuu hyvin. Joku on varmaan järkyttynyt siitä, ettei saakaan olla puhelimella oppitunnilla :o Ei voi tietää, joten kannattaa muodostaa ennakkoluulottomasti omat mielipiteensä.
Just näin
Itekki mietin et varmaan vaa kaikki ylireagoineet xD Yhä edelleen saan mun kaverilta kuulla et oon hullu ku pidän siitä opesta et se oli niiden luokalle ihan kauhea lol.
Meijän luokkaa se on tähän mennessä vaa kehunu:'D
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Kaikkee ne oppilaat siellä keksii... Muistan, että moni inhos niitä peruskivoi opettajii, jotka kielsi käyttämästä puhelinta tunnilla. Samaten "vähemmän rennommat" opettajat kuuluivat samaan kastiin.

Mukavan lupaavalta sun opettaja kuulostaa. 😇 Ja psykologia onkin jännä oppiaine. Itekin aikoinaan sitä lukiossa opiskelin. 🌸
 
Ylös Pohja