Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
Sims 4
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Taivaansini" data-source="post: 82158" data-attributes="member: 167"><p>Ostettiin se vähän ennen kuin täytin 12. Nykyään en enää ihan hirveesti sitä pelaa, lähinnä siksi, koska en vain osaa pelata sitä vain vähän kerrallaan, eikä ole aikaa pelata monta tuntia päivässä. Nytkään en oo ajanpuutteen takia pelannut kuukausiin. Mutta siis se on siis mun ja mun sisarusten yhteinen ja meillä on aika paljon lisäosia, joten helpompi varmaan, että kerron, mitä meillä ei ole. </p><p></p><p>Meillä ei ole Vampyyrit-lisäosaa(koska vanhemmat ei anna ostaa...) eikä Matka Batuulle-lisäosaa, Unelmakoti, Pyykkipäiväkamaa, Ylelliset bileet, Yliluonnollista kamaa, tai Fitnesskamaa+meil ei oo niitä kittejä ollenkaan, jotka muutenkim vaikuttaa vain turhalta rahastukselta.</p><p></p><p>Eli noi oli tosiaan siis ne mitä meillä ei oo ja kaikki muut meiltä sitten löytyykin. Piti käydä ihan netisivuilta tarkistamassa, kun noita lisäosia on niin monta ettei niitä edes meinaa muistaa, kun koko ajan tulee uusia. Eli tosiaan meillä on kaikki expansion packit, kolme game packia puuttuu, neljä stuff packia puuttuu, eikä kittejä meillä oo ollenkaan.</p><p></p><p>Modeja en käytä, mutta koodeja vähän. Esim. jos on suurperhe ja tuntuu, että koko päivä menee aina kaikkien tarpeiden täyttämiseen, haluan rahaa johonkin, haluan muuttaa johonkin tiettyyn asuntoon, simit bugittaa, mulla on liikaa rahaa, haluan nopeesti johonkin paikkaan, haluan muokata enemmän jotain simiä...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Taivaansini, post: 82158, member: 167"] Ostettiin se vähän ennen kuin täytin 12. Nykyään en enää ihan hirveesti sitä pelaa, lähinnä siksi, koska en vain osaa pelata sitä vain vähän kerrallaan, eikä ole aikaa pelata monta tuntia päivässä. Nytkään en oo ajanpuutteen takia pelannut kuukausiin. Mutta siis se on siis mun ja mun sisarusten yhteinen ja meillä on aika paljon lisäosia, joten helpompi varmaan, että kerron, mitä meillä ei ole. Meillä ei ole Vampyyrit-lisäosaa(koska vanhemmat ei anna ostaa...) eikä Matka Batuulle-lisäosaa, Unelmakoti, Pyykkipäiväkamaa, Ylelliset bileet, Yliluonnollista kamaa, tai Fitnesskamaa+meil ei oo niitä kittejä ollenkaan, jotka muutenkim vaikuttaa vain turhalta rahastukselta. Eli noi oli tosiaan siis ne mitä meillä ei oo ja kaikki muut meiltä sitten löytyykin. Piti käydä ihan netisivuilta tarkistamassa, kun noita lisäosia on niin monta ettei niitä edes meinaa muistaa, kun koko ajan tulee uusia. Eli tosiaan meillä on kaikki expansion packit, kolme game packia puuttuu, neljä stuff packia puuttuu, eikä kittejä meillä oo ollenkaan. Modeja en käytä, mutta koodeja vähän. Esim. jos on suurperhe ja tuntuu, että koko päivä menee aina kaikkien tarpeiden täyttämiseen, haluan rahaa johonkin, haluan muuttaa johonkin tiettyyn asuntoon, simit bugittaa, mulla on liikaa rahaa, haluan nopeesti johonkin paikkaan, haluan muokata enemmän jotain simiä... [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
Sims 4
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja