Pelit Sims 4

Bones99

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
290
Reaktioarvo
230
Keskustelua yleisesti Sims 4 pelistä. Oletteko pelanneet? Mitä lisäosia teillä on? Entä mikä on suosikki lisäosanne sims 4 pelissä?
Ite ostin The Sims 4:n yksi ja puoli vuotta sitten ja jäin siihen koukkuun, olin ainakin puolen vuoden tauolla, mutta nyt olen taas koukussa. Lisäosia minulla on yliopisto, vampyyrit, noituuksia, kaupunkielämää ja duunipäivä. Itellä suosikkejani on noituuksia- ja yliopisto-lisäri.

Käytättekö muuten modeja ja huijauskoodeja pelissänne?
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,448
Reaktioarvo
2,338
Onhan se ollut jo aika kauan, sisko lähinnä pelaa.
Lisäosia on niin paljon, että en edes muista, mutta nämä tulee ainakin mieleen:
Vampyyrit, kaupunkielämää, duunipäivä, kissat ja koirat, rantaelämää(?), ekoelämää, pyykkipäivä, kimppapuuhaa, vuodenajat... Ainakin nämä löytyy. Kuten sanoin, paljon.
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
sims on best! D: latasin itelleni sims 4 pleikalle, ku se oli joskus ilmanen peli ps plus-tilaajille. oon aina ennen pelannu koneella ja pleikal on vähän kömpelöä se pelaaminen, ni ootan ku kuuta nousevaa et saisin pelaa koneella 🤣 en omista viel mitään lisäosia ja aattelin ostaa niit sit koneelle. oon kyl ajatellu kissat ja koirat-lisäosan ostamista varsinkin D: ehkä joskus, ehkä joskus!

ja käytän lähinnä motherlode-koodia joskus, muita koodeja en yleensä.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Ostettiin se vähän ennen kuin täytin 12. Nykyään en enää ihan hirveesti sitä pelaa, lähinnä siksi, koska en vain osaa pelata sitä vain vähän kerrallaan, eikä ole aikaa pelata monta tuntia päivässä. Nytkään en oo ajanpuutteen takia pelannut kuukausiin. Mutta siis se on siis mun ja mun sisarusten yhteinen ja meillä on aika paljon lisäosia, joten helpompi varmaan, että kerron, mitä meillä ei ole.

Meillä ei ole Vampyyrit-lisäosaa(koska vanhemmat ei anna ostaa...) eikä Matka Batuulle-lisäosaa, Unelmakoti, Pyykkipäiväkamaa, Ylelliset bileet, Yliluonnollista kamaa, tai Fitnesskamaa+meil ei oo niitä kittejä ollenkaan, jotka muutenkim vaikuttaa vain turhalta rahastukselta.

Eli noi oli tosiaan siis ne mitä meillä ei oo ja kaikki muut meiltä sitten löytyykin. Piti käydä ihan netisivuilta tarkistamassa, kun noita lisäosia on niin monta ettei niitä edes meinaa muistaa, kun koko ajan tulee uusia. Eli tosiaan meillä on kaikki expansion packit, kolme game packia puuttuu, neljä stuff packia puuttuu, eikä kittejä meillä oo ollenkaan.

Modeja en käytä, mutta koodeja vähän. Esim. jos on suurperhe ja tuntuu, että koko päivä menee aina kaikkien tarpeiden täyttämiseen, haluan rahaa johonkin, haluan muuttaa johonkin tiettyyn asuntoon, simit bugittaa, mulla on liikaa rahaa, haluan nopeesti johonkin paikkaan, haluan muokata enemmän jotain simiä...
 

Bones99

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
290
Reaktioarvo
230
sims on best! D: latasin itelleni sims 4 pleikalle, ku se oli joskus ilmanen peli ps plus-tilaajille. oon aina ennen pelannu koneella ja pleikal on vähän kömpelöä se pelaaminen, ni ootan ku kuuta nousevaa et saisin pelaa koneella 🤣 en omista viel mitään lisäosia ja aattelin ostaa niit sit koneelle. oon kyl ajatellu kissat ja koirat-lisäosan ostamista varsinkin D: ehkä joskus, ehkä joskus!

ja käytän lähinnä motherlode-koodia joskus, muita koodeja en yleensä.
Joo itsekin oon käyttänyt motherlodea koska noin saa kätevästi simeloneja 😎

Seuraavaksi varmaan ostan sen unelmasaaren 🤔
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Aikasta kauan olen sen omistanut. :3 Lisäreistä mulla on vampyyrit & yliopisto, ja kyllä yliopisto on suosikkini näistä kahdesta :D
Pitkään aikaan ei kuitenkaan ole tullut peliltua D:
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Mä oon ihan koukussa. Mä oon pelannut simssiä ihan siitä asti kun ensimmäinen tuli vuonna 2000. Sims 4 mulla on ollut siitä asti kun se julkaistiin eli 2014. Mulla on kaikki lisäosat, pelipaketeista kaikki paitsi vampyyrit ja star wars ja kama paketeista vain moschino (freelance valokuvaajan ura) ja Tiny living. Suurimman osan olen ostanut vuosien varrella alennuksesta. Onhan peliin mennyt paljon rahaa, mutta toisinaan olen tehnyt tietoisen päätöksen ja sen sijasta että mennyt esim bileisiin, käyttänyt sen lippurahan sims lisäosaan ja säästänyt juomissa ja lopulta saanut useamman tunnin iloa irti.

Mä en olisi ikinä uskonut, mutta tää uusin cottage living on oikeasti super hyvä. Paljon tekemistä, omavaraisuus haaste ja tosi kiva kun voi auttaa myös kyläläisiä. Vaikka en koskaan kuvitellut että maalaiselämä olisi mun juttu, niin tykkään! Myös kaupunki elämä on kiva, sillä vuokra-asunnot. Pyrin pelaamaan ilman rahakoodia niin pääsee heti alkuun tekemään kivemman asunnon kun asuu vuokralla. Sitten myös ekoelämä on kiva, tuo haastetta kun pitää vaikuttaa ympäristöön, yhteisötilat on kivoja ja muutenkin voi itse parantaa yhteisöä äänestämällä. Vikana sanon myös dream home decorator. Parasta simssissä on ehdottomasti rakentaminen ja tällä lisäosalla saat sen mukaan peliin ilman että sun SIM muuttaa tai remppaa omaa kotia. Sä meet muiden kotiin tekee sisustus keikkoja. Valitettavasti et voi oikein käyttää custom contenttia tässä koska ne ei vastaa sisustustyylejä kuten kaikki originaalit pelin tavarat. Toki en ole varma miten tämä toimii jos ei ole useampi paketti, sillä sisustus tyylit menee pitkälti pakettien mukaan.
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Ja koodeista käytän lähinnä bb.moveobjects jotta tavaroita voi siirrellä miten huvittaa. Ennen käytin paljon testingcheats true ja rahakoodit ja tein pelistä vähän tylsän itselleni. Nykyään en yritä muuttaa pelitarinaa koodeilla jotta pysyy haastavana.
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
864
Reaktioarvo
1,565
jooo sims 4 löytyy. Nyt kyllä harvemmin tullut pelattua. Taitaapi olla kaikki lisätosat mitä vaan siihen saa, uusinta ei kyllä (se farmi).
Cheatejä tulee joo käytettyä mutta joskus on kiva pelailla ihan ilmankin. Modeja löytyy kanssa ehkä enemmän vaatetukseen ja ulkonäköön.
 
Liittynyt
12.5.2021
Viestejä
97
Reaktioarvo
91
Mä suosin sims 3 ku siin on oikeesti avoin maailma. :D mul on kyl sims 4 ja vampyyri lisäosa mut en koskaan oo pelanni sitä.. halusin vaan omistaa sen ja ku ales on ollu... Pitäs varmaa antaa silleki mahollisuus. Pelasin joskus ennen ku hankin sims 3 nii kaverin sims 4 aika paljonki mut sit ku kokeilin kolmosta lii rakastuin siihen. D:
 
Ylös Pohja