Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
Sims 4
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Tanssivapina" data-source="post: 82205" data-attributes="member: 154"><p>Mä oon ihan koukussa. Mä oon pelannut simssiä ihan siitä asti kun ensimmäinen tuli vuonna 2000. Sims 4 mulla on ollut siitä asti kun se julkaistiin eli 2014. Mulla on kaikki lisäosat, pelipaketeista kaikki paitsi vampyyrit ja star wars ja kama paketeista vain moschino (freelance valokuvaajan ura) ja Tiny living. Suurimman osan olen ostanut vuosien varrella alennuksesta. Onhan peliin mennyt paljon rahaa, mutta toisinaan olen tehnyt tietoisen päätöksen ja sen sijasta että mennyt esim bileisiin, käyttänyt sen lippurahan sims lisäosaan ja säästänyt juomissa ja lopulta saanut useamman tunnin iloa irti. </p><p></p><p>Mä en olisi ikinä uskonut, mutta tää uusin cottage living on oikeasti super hyvä. Paljon tekemistä, omavaraisuus haaste ja tosi kiva kun voi auttaa myös kyläläisiä. Vaikka en koskaan kuvitellut että maalaiselämä olisi mun juttu, niin tykkään! Myös kaupunki elämä on kiva, sillä vuokra-asunnot. Pyrin pelaamaan ilman rahakoodia niin pääsee heti alkuun tekemään kivemman asunnon kun asuu vuokralla. Sitten myös ekoelämä on kiva, tuo haastetta kun pitää vaikuttaa ympäristöön, yhteisötilat on kivoja ja muutenkin voi itse parantaa yhteisöä äänestämällä. Vikana sanon myös dream home decorator. Parasta simssissä on ehdottomasti rakentaminen ja tällä lisäosalla saat sen mukaan peliin ilman että sun SIM muuttaa tai remppaa omaa kotia. Sä meet muiden kotiin tekee sisustus keikkoja. Valitettavasti et voi oikein käyttää custom contenttia tässä koska ne ei vastaa sisustustyylejä kuten kaikki originaalit pelin tavarat. Toki en ole varma miten tämä toimii jos ei ole useampi paketti, sillä sisustus tyylit menee pitkälti pakettien mukaan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tanssivapina, post: 82205, member: 154"] Mä oon ihan koukussa. Mä oon pelannut simssiä ihan siitä asti kun ensimmäinen tuli vuonna 2000. Sims 4 mulla on ollut siitä asti kun se julkaistiin eli 2014. Mulla on kaikki lisäosat, pelipaketeista kaikki paitsi vampyyrit ja star wars ja kama paketeista vain moschino (freelance valokuvaajan ura) ja Tiny living. Suurimman osan olen ostanut vuosien varrella alennuksesta. Onhan peliin mennyt paljon rahaa, mutta toisinaan olen tehnyt tietoisen päätöksen ja sen sijasta että mennyt esim bileisiin, käyttänyt sen lippurahan sims lisäosaan ja säästänyt juomissa ja lopulta saanut useamman tunnin iloa irti. Mä en olisi ikinä uskonut, mutta tää uusin cottage living on oikeasti super hyvä. Paljon tekemistä, omavaraisuus haaste ja tosi kiva kun voi auttaa myös kyläläisiä. Vaikka en koskaan kuvitellut että maalaiselämä olisi mun juttu, niin tykkään! Myös kaupunki elämä on kiva, sillä vuokra-asunnot. Pyrin pelaamaan ilman rahakoodia niin pääsee heti alkuun tekemään kivemman asunnon kun asuu vuokralla. Sitten myös ekoelämä on kiva, tuo haastetta kun pitää vaikuttaa ympäristöön, yhteisötilat on kivoja ja muutenkin voi itse parantaa yhteisöä äänestämällä. Vikana sanon myös dream home decorator. Parasta simssissä on ehdottomasti rakentaminen ja tällä lisäosalla saat sen mukaan peliin ilman että sun SIM muuttaa tai remppaa omaa kotia. Sä meet muiden kotiin tekee sisustus keikkoja. Valitettavasti et voi oikein käyttää custom contenttia tässä koska ne ei vastaa sisustustyylejä kuten kaikki originaalit pelin tavarat. Toki en ole varma miten tämä toimii jos ei ole useampi paketti, sillä sisustus tyylit menee pitkälti pakettien mukaan. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
Sims 4
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja