Sivusto välillä jumahtaa

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
En tiedä johtuuko tämä jo miltei vainaasta kännykästäni (joka on siis yhtä kuin nettini, koska jaan nettiä siitä koneelle), vai esiintyykö muillakin tällaista ongelmaa, mutta minulla Varasija välillä jumittuu niin, että vaikka klikkaan jotain foorumiosiota tai keskustelua tai muuta vastaavaa, mitään ei tapahdu. Joudun tulemaan sen takia välillä uudestaan tänne.

Yksi mitä myös tapahtuu on, ettei sivu lataudu kunnolla. Ei ole nyt kuvakaappausta näyttää esimerkkinä, mutta välillä näkyviin tulee pelkkä osoitekenttä osoitteineen ja harmaa (tumman tilan) tausta, mutta sivu ei lataudu sen enempää. Tähänkin auttaa onneksi sivun sulkeminen ja tuleminen uudestaan, mutta ajattelin nyt vain ilmoittaa, josko muillakin esiintyisi samaa.
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Joo, välillä käy. Voi johtua myös netistä, usein johtuukin, mutta joskus kun menen jollekin toiselle sivustolle niin se taas toimii normaalisti. Kerran kävi niin, että sivusto jumittui ja lähdin pois, ei päästänyt minua enää takaisin vaan tuli joku virhekoodi.
 

varasija

Ylläpito
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
364
Reaktioarvo
593
Kiitos ilmoituksesta.

Olen puhunut asiasta palvelintarjoajan kanssa.

Voitte seuraavan lagin aikana suorittaa yhteysanalyysin käyttämällä GTmetrixiä:


Ottakaa kuvakaappaus raporteistanne tai jakakaa linkki raporttiin.

Palvelintarjoaja on vaatinut lagista todistusaineistoa, mitä en ole voinut vielä esittää.
 
Ylös Pohja