Se tulee vasta kahdeksaksi, ja miksi se suuttuisi jos sanoin että 7:15 riittää. On liukuva työaika, 7:00-9:00 välillä tultava töihin ja töissä oltava 7 tuntia 45 minuuttia, mutta aikaisintaan 15:00 saa lähteä. Ja lähden ennemmin kolmelta iltapäivällä kuin viideltä iltapäivällä kotiin.Toivottavasti pomo ei suuttunut.
Joissain paikoissa tuleekin heti sanomista jos olet 5 min myöhässä.Se tulee vasta kahdeksaksi, ja miksi se suuttuisi jos sanoin että 7:15 riittää. On liukuva työaika, 7:00-9:00 välillä tultava töihin ja töissä oltava 7 tuntia 45 minuuttia, mutta aikaisintaan 15:00 saa lähteä. Ja lähden ennemmin kolmelta iltapäivällä kuin viideltä iltapäivällä kotiin.
Kuten kuuluukin, jos ei ilmoita etukäteen. Kuitenkin liukuvalla työajalla ongelma syntyisi vasta silloin, jos olisin yhdeksän jälkeen saapumatta työpaikalle kertomatta syytä. Minulla on vain tapana tulla seitsemäksi töihin, jotta pääsen varmasti lähtemään tasan kolmelta tai kerryttämään plussatunteja, joilla saa palkallisen vapaapäivän.Joissain paikoissa tuleekin heti sanomista jos olet 5 min myöhässä.
Onhan se hyvä noudattaa talon tapoja. Itse olenkin aina etuajoissa.Kuten kuuluukin, jos ei ilmoita etukäteen. Kuitenkin liukuvalla työajalla ongelma syntyisi vasta silloin, jos olisin yhdeksän jälkeen saapumatta työpaikalle kertomatta syytä. Minulla on vain tapana tulla seitsemäksi töihin, jotta pääsen varmasti lähtemään tasan kolmelta tai kerryttämään plussatunteja, joilla saa palkallisen vapaapäivän.
Riippunee työpaikasta. Ottaisin kyllä mieluiten etätyöt.Niin no, onko se "talon tapa" vai työsopimuksessa sovittu asia että on kahden tunnin ikkuna saapua töihin.