Snif snif en oo vieläkää saanu yhtäkään lahjaa ;___;

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Meillä yleensä illalla ainakin.
Olen muuten kohdannut tänään synttärit kaimasi. Sen kakku koostui valmis kakkupohjasta, purkkikermavaahdosta ja pakaste marjoista
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,601
Reaktioarvo
6,503
Meillä yleensä illalla ainakin.
Olen muuten kohdannut tänään synttärit kaimasi. Sen kakku koostui valmis kakkupohjasta, purkkikermavaahdosta ja pakaste marjoista
Nice :D Tykkäsikö kakusta?
Meillä lahjat tosin annetaan oikeestaan millon sattuu xd
Mun synttärikakku– ja lahja tulee näköjään sit kaks päivää myöhässä, eli tänään. :mad: Hyvin ilkeää ettei niitä voitu antaa toissapäivänä
Mun kakku tulee koostumaan itse tehdystä kakkupohjasta (mun kaks pikkusiskoa teki sen, ku yleensä mää ite oon aina teheny kaikille kakut) täyte on suklaamoussea ja sit siihen tulee muutenki aika palijon suklaata, en oo vaan vielä ihan varma et missä muodossa xd Mutta suklaakakku siis, koska kaikki tietää et rakastan suklaata :')
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,054
Reaktioarvo
8,495
Nice :D
Mun synttärikakku– ja lahja tulee näköjään sit kaks päivää myöhässä, eli tänään. :mad: Hyvin ilkeää ettei niitä voitu antaa toissapäivänä
Mun kakku tulee koostumaan itse tehdystä kakkupohjasta (mun kaks pikkusiskoa teki sen, ku yleensä mää ite oon aina teheny kaikille kakut) täyte on suklaamoussea ja sit siihen tulee muutenki aika palijon suklaata, en oo vaan vielä ihan varma et missä muodossa xd Mutta suklaakakku siis, koska kaikki tietää et rakastan suklaata :')
Ehkä sinulle tulee lisää vieraita tänään. Oletko ihan dille...
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Nice :D Tykkäsikö kakusta?
Meillä lahjat tosin annetaan oikeestaan millon sattuu xd
Mun synttärikakku– ja lahja tulee näköjään sit kaks päivää myöhässä, eli tänään. :mad: Hyvin ilkeää ettei niitä voitu antaa toissapäivänä
Mun kakku tulee koostumaan itse tehdystä kakkupohjasta (mun kaks pikkusiskoa teki sen, ku yleensä mää ite oon aina teheny kaikille kakut) täyte on suklaamoussea ja sit siihen tulee muutenki aika palijon suklaata, en oo vaan vielä ihan varma et missä muodossa xd Mutta suklaakakku siis, koska kaikki tietää et rakastan suklaata :')
Ihanalta kuulostaa! Tai ei se et tulee myöhässä...ehkä sinne on tulossa joku yllätys vieras tai jotain?
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,601
Reaktioarvo
6,503
Ihanalta kuulostaa! Tai ei se et tulee myöhässä...ehkä sinne on tulossa joku yllätys vieras tai jotain?
Hmm ois kyl kiva jos vaikka mun kummitäti tulis, nään sitä niin harvoin D': Viime kerta oli viime vuoden marraskuussa ja sitä ennen olin nähäny viimeksi viisi vuotta aikasemmin.
Ja vaikkei oiskaan kyseinen kummitäti nii ois kyl silti kiva jos joku tulis kylään ku on tylsää vaa olla pelkästään oman perheen kanssa xd
 
Ylös Pohja