Snif snif Makkachinin suku..snif..

Poistettukäyttäjänimi1405

Rotista haaveileva kelarotta
Liittynyt
9.2.2022
Viestejä
995
Reaktioarvo
523
Tietysti niin olisi voinut tehdä, mutta emme tehneet. Yhtenä syynä käytännöllisyys, kun sukunimeni on nyt paljon lyhyempi. Tietysti osin vaikuttaa perinne, ja riippuu ihan itsestä, että millaista arvoa sille antaa. En minä pidä tätä alistavana, joten minua se ei alista. Halusin itse vaihtaa nimeni.


Mistä sinä tiedät, että en ole pohtinut? Hölmöjä oletuksia minusta ja suhteestamme. Ja aika epäfeminististä ”sheimata” toista naista hänen päätöksistään.


Ja? Minä Varasijassa hädin tuskin edustaa minua oikeassa elämässä. Pidän täällä lähinnä hauskaa ja usein yhdessä mieheni kanssa.
en jaksa vastata, mutta selvä, ymmärrettävää että sinusta perinteet jotka ylläpitävät naisten alisteista asemaa ovat kunnioitettavia ja hienoa että sinä itse pohdit asiaa
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,247
Reaktioarvo
8,558
en jaksa vastata, mutta selvä, ymmärrettävää että sinusta perinteet jotka ylläpitävät naisten alisteista asemaa ovat kunnioitettavia ja hienoa että sinä itse pohdit asiaa
Mitä alistamista on omassa tahdossa? En y,,ärrä+?? Joko sinä olet vaihtanut sukunimesi, koska olet aikuinen ihminen?
 

Makkachin

Puudeli
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,148
Reaktioarvo
1,179
en jaksa vastata, mutta selvä, ymmärrettävää että sinusta perinteet jotka ylläpitävät naisten alisteista asemaa ovat kunnioitettavia ja hienoa että sinä itse pohdit asiaa
Tuollaiset ajatukset niitä ylläpitävät. Jos pidät itseäsi urhina ja alistettuna, olet sitä. Olisi aivan eri asia, jos minut olisi pakotettu naimisiin ja vaihtamaan nimeni.
 
Ylös Pohja