Soitin Bonolle ja Paul Simonille, että tekevät kappaleen Makkachinistä

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,000
Reaktioarvo
8,483
Noh..tulokset ovat tässä:
Bonon "I wanna drink more booze"
"ooh oohh oooohhh booze ooooh
yeah yeah yeah yeah wuu-uu"

Paul Simonin taas
"In Africa I saw her eyes,
africaaaa africaa and sand in my shoes
so much sand in my shoes
but i love Africa so much"

Seuraavan kerran soitan suoraan Noel Gallagherille..
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,000
Reaktioarvo
8,483
Britannian kansallisaarre sanoi, että olen "poof" (joka uskoakseni on syötävä herkku paikallisessa mies-slangissa), ja myös "fookin get yer ass up in ye chair and vacuum a little, fuck") ja sanoi, "fooking grow up lad". Aika TÖRKEÄÄ!
No kuitenkin, Noel G:n laulu
"Fun, I wanna have fun, fun
In your undies, that kind of fun
gonna sniff your trousers like they're made from cocaine
fun makes heads go up, up
like a rollercoaster"

Jätkähän on nero..
 

Makkachin

Puudeli
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,137
Reaktioarvo
1,171
Britannian kansallisaarre sanoi, että olen "poof" (joka uskoakseni on syötävä herkku paikallisessa mies-slangissa), ja myös "vittu auta enemmän kotitöissä, se on romanttisempaa kuin laulut ja sitten lauloi nämä lyriikat (seuraavaksi) ja sanoi, että kasva aikuiseksi. Aika TÖRKEÄÄ!
No kuitenkin, Noel G:n laulu
"Fun, I wanna have fun, fun
In your undies, that kind of fun
gonna sniff your trousers like they're made from cocaine
fun makes heads go up, up
like a rollercoaster"

Jätkähän on nero..
Totta puhut, olisi pitänyt soittaa suoraan!
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,000
Reaktioarvo
8,483
V*tulla päähän ja vuorille, myös Chris Martin Coldplaysta soitti ja sain selvää vain tämän
"Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii"
Sitten suljin puhelimen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,095
Reaktioarvo
2,893
Tässä keskustelussa on mainos Ilosaarirockista ja siellä on näköjään Liam.... (En edes tiennyt tästä) mutta onkohan niin että nämä mainokset jotenkin tulee sen mukaan mitä keskustelussa lukee koska aika jännä sattuma muuten olis :D HMMM mutta voiko se muka olla niin....

Mutta jos kerran puhuit noelin kanssa niin olisit sanonut sille myös että minä olen edelleen rakastunut häneen............ Snif snif
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,000
Reaktioarvo
8,483
Tässä keskustelussa on mainos Ilosaarirockista ja siellä on näköjään Liam.... (En edes tiennyt tästä) mutta onkohan niin että nämä mainokset jotenkin tulee sen mukaan mitä keskustelussa lukee koska aika jännä sattuma muuten olis :D HMMM mutta voiko se muka olla niin....

Mutta jos kerran puhuit noelin kanssa niin olisit sanonut sille myös että minä olen edelleen rakastunut häneen............ Snif snif
Minulla ja Makkachinilla on vaikeat valinnat, Liam G. vai Flow, jossa Damon Albarnin Gorillaz.
Noel vaatii, että 20 punnan pennyä maksettava..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,095
Reaktioarvo
2,893
Minulla ja Makkachinilla on vaikeat valinnat, Liam G. vai Flow, jossa Damon Albarnin Gorillaz.
Noel vaatii, että 20 punnan pennyä maksettava..
XD ai tuostakaan en tiennyt..... No kieltämättä vaikea valinta ja itsehän tuskin menen kumpaankaan snif snif. Olen sen verran avuton että joensuuhun en ainakaan osaa mennä tai saisin vähintään hermoromahduksen. Pitäisi olla Vantaalla niin sitten ehkä pystyisin :D:D
 
Ylös Pohja