Keho Stooritaim xD Mulla on ollu pari päivää leuassa semmone jäätävä ihonalanen finni johon sattuu ihan rutosti ja sanoin siitä äitille

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,594
Reaktioarvo
6,502
Se sit katto sitä ja yritin parhaani mukaan estää sitä koskemasta siihen
Puhuminenki sattu ihan järkyttävästi joten jos joku siihen sit koski nii voitte kuvitella sit et miltä se tuntuu :DDD

Etittiin teepuuöljyä ku se yleensä on auttanu ihonalasiin finneihin (siis sellasta mitä voi laittaa iholle) mut se pikkuputeli mikä löyty oli sellane et suoraan iholle ei saa laittaa.
Sit äiti oli sillee "Hei hammastahnakin auttaa" ja katoin sitä sillee öööömmm nii mitä

Sit lopulta laitoin yöksi ihan kokeillakseni (se kirveli, kummallista) ja siis se oikeesti toimi :o
Aamulla ku heräsin se kipu oli vihdoin ja viimein lähteny ja finniki oli pienentyny et ei tarvinu kärsiä sellasesta sormenpään kokosesta patista leukakuopassa.

Että sellasta :D
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,594
Reaktioarvo
6,502
Juu hammastahna auttaa. Oon joskus käyttänyt sitä just tollasiin isoihin ihonalasiin finneihin. Ammattilaiset ei kyl suosittele hammastahnaa käytettäväks finneihin koska osa hammastahnoista sisältää valkasuainetta ja jotenkin se on huonoa iholle tai jotain.
Joo mää kanssa mietin just sitä et jos se valkasuaine vaikuttas jotenki
Mut eiköhän se oo ihan ok käyttää kuha ei jatkuvasti naamaan tunge hammastahnaa 🤔
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
Juu hammastahna auttaa. Oon joskus käyttänyt sitä just tollasiin isoihin ihonalasiin finneihin. Ammattilaiset ei kyl suosittele hammastahnaa käytettäväks finneihin koska osa hammastahnoista sisältää valkasuainetta ja jotenkin se on huonoa iholle tai jotain.
Mun käyttämä finnifoide sisältää jonkin sortin valkaisuainetta (bentsoyyliperoksidia). :P Tai siis, oletettavasti se on valkaisuainetta, kerta kun se vaalentaa mun hiuksia.
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
Miksi oot tunkenut finnivoidetta hiuksiin :D
Kyllähän sitä sinne vahingossa aina joutuu vähän, jos tarpeeks lähelle hiusrajaa sitä levittää.

Jotkut on jopa kyselleet, että oonko tarkoituksella tehny raitoja mun hiuksiin. En, vaan se on vaan se finnivoide. :D
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,594
Reaktioarvo
6,502
Kyllähän sitä sinne vahingossa aina joutuu vähän, jos tarpeeks lähelle hiusrajaa sitä levittää.

Jotkut on jopa kyselleet, että oonko tarkoituksella tehny raitoja mun hiuksiin. En, vaan se on vaan se finnivoide. :D
Oho nehän on sit vaalentanu hiuksia ihan kunnolla :D
 
Ylös Pohja