Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Sukuraivoavautuminen
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Vikatikki" data-source="post: 164411" data-attributes="member: 438"><p>Ulinaa osa kaksi</p><p></p><p>Tosiaan mun suhtautuminen tuohon ihmiseen tuli sille itselleen yllätyksenä, en tajunnu kysyä mistä muusta se muka kuvitteli edellisen välirikon johtuneen jos ollaan muka niin läheisiä ja samanlaisia. Ajattelin ettei oo parempaakaan tekemistä niin latelin puhelimeen ne setit mitä en oo aiemmin viitsiny. Tästä johtopäätöksenä tyyppi halusi samantien paperinsa takaisin koska ne kuulemma horjutti mua liikaa. Puolentoista tunnin jälkeenki puhui vielä siitä kuinka mun mielipiteet johtuis niistä papereista eikä esim siitä että koko ihminen on mätivä säkki paskaa. Niissä papereissa ei tosiaan ollu sinänsä uutta tietoa, mun isän ruumiinavausraportin oon lukenu aiemminkin ja oikeustapaus oli käytännössä se että akka ulisee poikansa tappamisesta ja heti perässä todisteet siitä ettei mikään sen kuvitelmissa pidä paikkaansa. Sitten kun sanoo että mitään hoitovirhettä ei oo tapahtunu ja se lukee papereissakin niin "tottakai se lukee kun ei LÄÄKÄRIT myönnä!!". Haluaisin tavata lääkärin joka on valmis myöntämään että pikkuflunssaisen potilaan kotiin lähettämisessä olis jotain väärää. </p><p></p><p>Loput on satunnaisia juttuja jotka pisti vituttamaan, en muista mihin mikäkin liittyi kun koko puhelu oli sitä että toinen paasaa harhojaan ja kaikkeen mitä ite sanon vastataan joko sillä ettei se pidä paikkaansa tai sillä että mulla on joku mielenhäiriö päällä.</p><p></p><p>Meidän koira jäi tälle tyypille kun isä heitti henkensä, olisko se ollu sillä puolisen vuotta kun tuli viesti että koira piti lopettaa ja kuulemma oli vikaa joko keuhkoissa tai sydämessä, en muista kumpi. Nyt käydessä puheli siitä kuinka koira pyrki lenkillä vanhaan kotiin ja tää vei sen lääkäriin, lääkäri tarjoutui hoitamaan koiran uuteen kotiin mutta kuulemma oli parempi että koko eläin pistetään piikille ettei tarvi pompotella paikasta toiseen. Koira oli siis eläny koko ikänsä meillä eikä ollu mikään traumatisoitunu kodinvaihtaja. Puhui siihen sävyyn että oli tehnyt oikean ja jalon teon ja oli käytännössä kiitosta vailla tästä hienosta tempusta. Puhelimessa kun mainitsin että koiran kuolinsyy muuttu tän tyypin jutuissa ihan lennosta niin kuulemma näin ei ole tapahtunut (yllätys) eikä koskaan ole mistään sairaudesta puhunu.</p><p></p><p>Joskus kerto ylpeänä kuinka on saanu hankittua itelleen kissa-allergian sillä että vihasi kissoja niin paljon(????tää lääketieteen osaaminen on häikäisevää) nyt kun sai tietää että mulla on kissoja ei ollutkaan allergiaa ja kissatki on niin mukavia.</p><p></p><p>Joskus teki musta perättömän lasun, tähän kuulemma syynä että oli niin huolissaan ja valitteli ettei voi sille mitään että lastensuojelu ilmestyy ovelle (toiveena ilmeisesti että lastensuojelun yllätysvisiitti sai äidin kiinni jostain kauheasta rääkkäyksestä tai mitälie). Korjasin että meillä ei lasut käyny koskaan, saatiin viesti että tän niminen henkilö tehny ilmon ja kävin sit ite kertomassa että joo tyyppi on hullu eikä sen juttuja kannata kuunnella. Eivät olleet lasusta enää yhteydessä ja sielläkin todettiin kertoman perusteella koko tyyppi mielenvikaiseksi. Tämän(kin) jutun eukko ohitti ilman mitään kommenttia.</p><p></p><p>Sanoin kuinka typerää on ylistää itseään täydellisenä kasvattajana kun omista lapsista toinen on ruumis ja toinen narkkari, tähän totesi vaan ettei poikansa käytä enää huumeita. Mikä saavutus.</p><p></p><p>Kerroin ettei äiti oo kieltäny mun sisaruksia pitämästä yhteyttä, ne ei vaan halua. Tähän vastasi että mitenkäs sitten hän on mummo monille lapsille jotka eivät ole edes sukua(hoitaa paljon tuttujensa lapsia), sanoin että todennäköisesti hankkii näitä lapsia ympärille että olis joku jota muovata palvomaan itseään kun kaikki biologiset lapsenlapset on älynneet häipyä. Tähän vastauksena olin muistaakseni taas "järkyttyneessä tilassa".</p><p></p><p>Kun sanoin että oon tyytyväinen isän kuolemaan koska ei se tykänny elämästään olin kuulemma täynnä vihaa ja poika oli onnellinen. Kysyin miksi onnellinen ihminen itkee joka ilta mutta kuulemma hänen poika oli onnellinen kun sai niin hyvän lapsuuden. Esimerkkejä tän eukon Täydellisen Kasvatuksen Periaatteista™ mm. se että lapsi ei tee mitään mitä ei halua, lapsi ei tee kotitöitä, lapsi saa kaiken haluamansa. </p><p></p><p>Uliuliuli</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Vikatikki, post: 164411, member: 438"] Ulinaa osa kaksi Tosiaan mun suhtautuminen tuohon ihmiseen tuli sille itselleen yllätyksenä, en tajunnu kysyä mistä muusta se muka kuvitteli edellisen välirikon johtuneen jos ollaan muka niin läheisiä ja samanlaisia. Ajattelin ettei oo parempaakaan tekemistä niin latelin puhelimeen ne setit mitä en oo aiemmin viitsiny. Tästä johtopäätöksenä tyyppi halusi samantien paperinsa takaisin koska ne kuulemma horjutti mua liikaa. Puolentoista tunnin jälkeenki puhui vielä siitä kuinka mun mielipiteet johtuis niistä papereista eikä esim siitä että koko ihminen on mätivä säkki paskaa. Niissä papereissa ei tosiaan ollu sinänsä uutta tietoa, mun isän ruumiinavausraportin oon lukenu aiemminkin ja oikeustapaus oli käytännössä se että akka ulisee poikansa tappamisesta ja heti perässä todisteet siitä ettei mikään sen kuvitelmissa pidä paikkaansa. Sitten kun sanoo että mitään hoitovirhettä ei oo tapahtunu ja se lukee papereissakin niin "tottakai se lukee kun ei LÄÄKÄRIT myönnä!!". Haluaisin tavata lääkärin joka on valmis myöntämään että pikkuflunssaisen potilaan kotiin lähettämisessä olis jotain väärää. Loput on satunnaisia juttuja jotka pisti vituttamaan, en muista mihin mikäkin liittyi kun koko puhelu oli sitä että toinen paasaa harhojaan ja kaikkeen mitä ite sanon vastataan joko sillä ettei se pidä paikkaansa tai sillä että mulla on joku mielenhäiriö päällä. Meidän koira jäi tälle tyypille kun isä heitti henkensä, olisko se ollu sillä puolisen vuotta kun tuli viesti että koira piti lopettaa ja kuulemma oli vikaa joko keuhkoissa tai sydämessä, en muista kumpi. Nyt käydessä puheli siitä kuinka koira pyrki lenkillä vanhaan kotiin ja tää vei sen lääkäriin, lääkäri tarjoutui hoitamaan koiran uuteen kotiin mutta kuulemma oli parempi että koko eläin pistetään piikille ettei tarvi pompotella paikasta toiseen. Koira oli siis eläny koko ikänsä meillä eikä ollu mikään traumatisoitunu kodinvaihtaja. Puhui siihen sävyyn että oli tehnyt oikean ja jalon teon ja oli käytännössä kiitosta vailla tästä hienosta tempusta. Puhelimessa kun mainitsin että koiran kuolinsyy muuttu tän tyypin jutuissa ihan lennosta niin kuulemma näin ei ole tapahtunut (yllätys) eikä koskaan ole mistään sairaudesta puhunu. Joskus kerto ylpeänä kuinka on saanu hankittua itelleen kissa-allergian sillä että vihasi kissoja niin paljon(????tää lääketieteen osaaminen on häikäisevää) nyt kun sai tietää että mulla on kissoja ei ollutkaan allergiaa ja kissatki on niin mukavia. Joskus teki musta perättömän lasun, tähän kuulemma syynä että oli niin huolissaan ja valitteli ettei voi sille mitään että lastensuojelu ilmestyy ovelle (toiveena ilmeisesti että lastensuojelun yllätysvisiitti sai äidin kiinni jostain kauheasta rääkkäyksestä tai mitälie). Korjasin että meillä ei lasut käyny koskaan, saatiin viesti että tän niminen henkilö tehny ilmon ja kävin sit ite kertomassa että joo tyyppi on hullu eikä sen juttuja kannata kuunnella. Eivät olleet lasusta enää yhteydessä ja sielläkin todettiin kertoman perusteella koko tyyppi mielenvikaiseksi. Tämän(kin) jutun eukko ohitti ilman mitään kommenttia. Sanoin kuinka typerää on ylistää itseään täydellisenä kasvattajana kun omista lapsista toinen on ruumis ja toinen narkkari, tähän totesi vaan ettei poikansa käytä enää huumeita. Mikä saavutus. Kerroin ettei äiti oo kieltäny mun sisaruksia pitämästä yhteyttä, ne ei vaan halua. Tähän vastasi että mitenkäs sitten hän on mummo monille lapsille jotka eivät ole edes sukua(hoitaa paljon tuttujensa lapsia), sanoin että todennäköisesti hankkii näitä lapsia ympärille että olis joku jota muovata palvomaan itseään kun kaikki biologiset lapsenlapset on älynneet häipyä. Tähän vastauksena olin muistaakseni taas "järkyttyneessä tilassa". Kun sanoin että oon tyytyväinen isän kuolemaan koska ei se tykänny elämästään olin kuulemma täynnä vihaa ja poika oli onnellinen. Kysyin miksi onnellinen ihminen itkee joka ilta mutta kuulemma hänen poika oli onnellinen kun sai niin hyvän lapsuuden. Esimerkkejä tän eukon Täydellisen Kasvatuksen Periaatteista™ mm. se että lapsi ei tee mitään mitä ei halua, lapsi ei tee kotitöitä, lapsi saa kaiken haluamansa. Uliuliuli [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Sukuraivoavautuminen
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja