Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
Suosikki leffat
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Totenkopf" data-source="post: 22069" data-attributes="member: 92"><p>Niitä on paljon ja siihen voi lisätä kaikki star warsit, lords of the ringsit ja indiana jonesit, mutta tässä on nyt kolme.</p><p></p><p>Se ihan ensimmäinen Scream elokuva, koska tykkään ysärinostalgiasta ja päähenkilö on oikeasti mielenkiintoinen hahmo. Normaalisti en oikein innostu kauhukomedioista, mutta tässä ei liikaa ylivedetä mitään slasheriä tai surkeaa huumoria.</p><p></p><p>Carrie, pidin siitä kirjasta ja se vuoden 1976 elokuva on hyvin uskollinen romaanille ja Sissy Spacek on loistava valinta Carrien rooliin. Se on juuri sopivan ahdistava, visuaalisesti hieno ja mukavan rennon 70-lukuinen. Olen inspiroitunut vaatteista eikä elokuvan budjettikaan mikään kovin iso ollut.</p><p></p><p>The Crow. Se on hienosti valaista ja muutenkin visuaalisesti upea. Samalla törkyinen, brutaali kerronta mutta siinä on useita kauniita kohtauksia ja Brandon Lee tekee hyvää näyttelijätyötä. En tiedä, arvostetaanko tuota elokuvaa lähinnä siksi koska se oli Leen viimeiseksi jäänyt mutta se on silti tärkeä minulle.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Totenkopf, post: 22069, member: 92"] Niitä on paljon ja siihen voi lisätä kaikki star warsit, lords of the ringsit ja indiana jonesit, mutta tässä on nyt kolme. Se ihan ensimmäinen Scream elokuva, koska tykkään ysärinostalgiasta ja päähenkilö on oikeasti mielenkiintoinen hahmo. Normaalisti en oikein innostu kauhukomedioista, mutta tässä ei liikaa ylivedetä mitään slasheriä tai surkeaa huumoria. Carrie, pidin siitä kirjasta ja se vuoden 1976 elokuva on hyvin uskollinen romaanille ja Sissy Spacek on loistava valinta Carrien rooliin. Se on juuri sopivan ahdistava, visuaalisesti hieno ja mukavan rennon 70-lukuinen. Olen inspiroitunut vaatteista eikä elokuvan budjettikaan mikään kovin iso ollut. The Crow. Se on hienosti valaista ja muutenkin visuaalisesti upea. Samalla törkyinen, brutaali kerronta mutta siinä on useita kauniita kohtauksia ja Brandon Lee tekee hyvää näyttelijätyötä. En tiedä, arvostetaanko tuota elokuvaa lähinnä siksi koska se oli Leen viimeiseksi jäänyt mutta se on silti tärkeä minulle. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
Suosikki leffat
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja