Suur-Kissalle kiitos, että lähikauppaan tuli vihdoin itsepalvelukassat

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,828
Kauppamaine ei ole kokonaan mennyttä.. huh.. pystyin ostamaan nolot asiani ilman, että kassa tuomitsisi taas..

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Reaktioarvo
887
Se vasta tuntuukin oudolta kun menee tyhjään kauppaan ja menet itsepalvelukassalle kun samalla kassa tuijottaa tonninseteli-ilmeellä että miksi se nyt sinne meni.

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,828
Se vasta tuntuukin oudolta kun menee tyhjään kauppaan ja menet itsepalvelukassalle kun samalla kassa tuijottaa tonninseteli-ilmeellä että miksi se nyt sinne meni.
Menettää kassamaineensa, jos on tuollainen ihmispelko hickey.

aviva

Asiantuntija
Reaktioarvo
974
Mulla meni viimeksi kauppamaine itsepalvelukassan kanssa kun piti mennä näyttämään että sain valkoisen kuitin enkä pääse sillä portista ulos

Reaktioarvo
26
Mulla meni viimeksi kauppamaine itsepalvelukassan kanssa kun piti mennä näyttämään että sain valkoisen kuitin enkä pääse sillä portista ulos
ai näin voi myös käydä??

mä harrastan lähinnä sitä, että heitän sen kuitin automaattisesti johonki repun pohjalle ja siinä portilla pengon viikon ruokaostosten seasta sitä yhtä kusista paperilappua

aviva

Asiantuntija
Reaktioarvo
974
ai näin voi myös käydä??

mä harrastan lähinnä sitä, että heitän sen kuitin automaattisesti johonki repun pohjalle ja siinä portilla pengon viikon ruokaostosten seasta sitä yhtä kusista paperilappua
Juu voi, niissä ei käytetä mustetta mutta jos sen lämpöpaperin on asentanut väärin päin sinne kuittitulostimeen niin se ei reagoi oikein.

aawiss

Uusi
Reaktioarvo
28
mul oli kans ongelmii ku kävin ekaa kertaa prismas itsepalvelukassal kuukaus sitte ja yritin näyttää sitä kuittii väärinpäin siihen lukiaan ._.

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,828
vaasan vanhempaan prismaan tuli vasta joskus viimevuoden syksyllä muistaakseni ja en käy siellä niin usein :D
Täälläkin on ollut Raksilan Prismassa siitä asti, kun muutin Ouluun. Muuten Raksilan Prisma on jämähtänyt 90-luvulle ja on täysin hirveä paikka.

Kirjoita vastaus...
Ylös Pohja