Aihe vapaa Suuri paljastus!!!! (Ei oikeesti)

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Siis oon ehkä vähän miettiny etten oliskaan ihan 100% hetero??

Tai siis hmmm

En tiiä😂😂😂

Silleen että pojat kiinnostaa paljon enemmän ko tytöt mutta tytötki vähän😂

Ja niinku joku on saattanu huomata niin pojat silti kiinnostaa aika paljon,,

Niin ja en tiiä että jos nyt ei silleen varsinaisesti kuitenkaan tykkää tytöistä niin paljoa että ois bi tai jotaki nii mitävittua tämä on ?? Kaverit on sanonu että ei ikinä vois kuvitellakkaan itteä tyttöjen kaa ja kaikki semmonen ois ihan oksettavaa nii ei mulla nyt niinkään oo :D

En nyt tiiä ko unohin keskustelun pointin ajat sitten..:D

Ainiijoo siis onko kukaan muka oikeasti 101% hetero ?!
 

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
926
Reaktioarvo
701
No siis itsehän lasken kai itseni biseksuaaliksi, on sen verran ollut tyttöihastuksia tässä aikojen varrella :D mutta enemmän juurikin olen miehiin päin, nytkin seurustelen sellaisen kanssa. Jotenkin oon itsekin tajunnut sen vasta parin viime vuoden aikana.
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
No siis itsehän lasken kai itseni biseksuaaliksi, on sen verran ollut tyttöihastuksia tässä aikojen varrella :D mutta enemmän juurikin olen miehiin päin, nytkin seurustelen sellaisen kanssa. Jotenkin oon itsekin tajunnut sen vasta parin viime vuoden aikana.
Oikeasti en tiiä mitä sekoilua toi munki alotus oli ko ei siitä saa mittään selvää :D:

Mutta kiva kuulla muitten ajatuksia aiheesta!
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,994
Reaktioarvo
8,480
Noh, yhden demitytön kanssa tuli iskettyä ja kun aika oli, niin mentiin hänen asunnolle suutelujen jälkeen.. mutta..täti olikin setä kun riisuin pöksyjä.

Tein naiselle törkeästi ja juoksin h*ppulat vinkuen ulos, hän huusi perään "soita mulle, kun mun leikkaus on tehty". Ei ollut kovin herrasmiestä minulta, mutta ei häneltäkään hienon naisen käytöstä, mutta tulihan sitä homosteltua eliniäksi. Nätti flikka oli kyllä, aineet toimineet ennallistimessa, mutta kulli naaman edessä on liikaa.
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Noh, yhden demitytön kanssa tuli iskettyä ja kun aika oli, niin mentiin hänen asunnolle suutelujen jälkeen.. mutta..täti olikin setä kun riisuin pöksyjä.

Tein naiselle törkeästi ja juoksin h*ppulat vinkuen ulos, hän huusi perään "soita mulle, kun mun leikkaus on tehty". Ei ollut kovin herrasmiestä minulta, mutta ei häneltäkään hienon naisen käytöstä, mutta tulihan sitä homosteltua eliniäksi. Nätti flikka oli kyllä, aineet toimineet ennallistimessa, mutta kulli naaman edessä on liikaa.
Dääm toi olis jo paha :D:
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,886
Reaktioarvo
1,407
Itse olin yhdessä vaiheessa sitä mieltä että olin bi, (ja se johtu siitä että tunteiden kohdalta vajaat aivoni eivät ymmärtäneet sillon eroa ihailun ja ihastumisen välillä tai jotain sinne päin :DDD) sitten se vaihe meni ohi, nykyään ei tulis mieleenkään olla tytön kanssa.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Jos tää tuntuu hyvältä termiltä.
Ei biseksuaali tarkota 50/50 kiinnostusta tyttöihin ja poikiin. Ja se voi myös vaihdella elämän aikana. Esim mulla joskus kiinnostanut enemmän pojat, nyt oon ihastunut enemmän tyttöihin.
Mä siis tulin siihen tulokseen että olen biromanttinen aseksuaali
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Jos tää tuntuu hyvältä termiltä.
Ei biseksuaali tarkota 50/50 kiinnostusta tyttöihin ja poikiin. Ja se voi myös vaihdella elämän aikana. Esim mulla joskus kiinnostanut enemmän pojat, nyt oon ihastunut enemmän tyttöihin.
Mä siis tulin siihen tulokseen että olen biromanttinen aseksuaali
No siis tajuan kyllä että ei tarkota että ois 50/50 mutta en nyt tiiä:D

En jaksa miettiä asiaa koska ei kiinnosta niin paljoa😂
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
No siis tajuan kyllä että ei tarkota että ois 50/50 mutta en nyt tiiä:D

En jaksa miettiä asiaa koska ei kiinnosta niin paljoa😂
Eikä tarttekkaan. Voit löytää sen hyvinkin vielä vaikka kolmekymppisenä ja miksei sen jälkeenkin niin kiire ei ole
 
Ylös Pohja