Suuttuukohan opettaja mulle ku piirsin kokeeseen sille kukan

terpi

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
365
Reaktioarvo
243
Koneella ja pahoittelin kun en osannut mitään ja kysymyksien vastauksiin tuli n 70 merkkiä kun muut puhu tuhansista...
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,029
Reaktioarvo
8,492
Historia..
Käytin 15 minuuttia kokeeseen ja 45 minuuttia sen kukan piirtämiseen ja siitäkin tuli ruma ja iso
Mutta ei ollu mun vika ku se kysy vaan esseekysymyksiä jotka ei puoliksi edes liittyny koealueeseen D:
Mitä siinä kysyttiin?
 

terpi

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
365
Reaktioarvo
243
Mielestäni suloista piirtää kukka koe paperiin.. :D itsekin olen kokeissa se joka piirtää siihen paperiin
Niin paitsi sei ollu koepaperi vaan tehtiin se koe koneella ja sitten piirsin sen libredrawilla kun oli niin paljon aikaa ja liitin sen siihen viimeisen koekysymyksen vastauslaatikkoon ja sitten siitä tuli aika iso ainaki sen näytön korkunen enkä osannut pienentää ja nyt näin jälkeen päin hävettää että oliko vähän lapsellista
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
No, riippuu mitä koulua käyt ja lillainen ope kyseessä. Jos oot yläasteella ja ope ei oo tiukkapipo, niin kyl se vois kukkakuvan ottaa iloiten vastaan. Lukiossa taas olis opettajien naama myrtsinä, kun on opiskelija tehnyt kokeeseen asiattomuuksia.

Eikä toi kukkakuva on mitään verrattuna siihen, että kasilla kirjotin bilsan kokeeseen: "BIOLOGIA ON PERSEESTÄ!"
 

terpi

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
365
Reaktioarvo
243
No, riippuu mitä koulua käyt ja lillainen ope kyseessä. Jos oot yläasteella ja ope ei oo tiukkapipo, niin kyl se vois kukkakuvan ottaa iloiten vastaan. Lukiossa taas olis opettajien naama myrtsinä, kun on opiskelija tehnyt kokeeseen asiattomuuksia.

Eikä toi kukkakuva on mitään verrattuna siihen, että kasilla kirjotin bilsan kokeeseen: "BIOLOGIA ON PERSEESTÄ!"
Hehheh oon lukiossa sen takia tätä pohdin mutta kyllä se ope heittää tunnilla jotaki läppää aina välis ja näyttää hauskoja juutubevideoita
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,387
Tuskin, olen itsekin piirtänyt kukkia ja tikku-ukkoja. tai no, riippuu onko pinnakireä opettaja...
 
Ylös Pohja