Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Suvakki
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 10709" data-attributes="member: 34"><p>Niin siis ei mua se haittaa tai varsinaisesti kiinnosta jos raaputetaan jotain natsitarroja pois tai niiku että tehkää ihmiset mitä haluutte mutta raja menee siinä kun tehdään jotain vakavaa. Ja vieläpä basically syyttömille. Tän tapauksen jälkeen nimittäin paheni ahistusoireet aika rajusti ja pelkäsin pitkään, pelkään vieläkin joskus siihen liittyviä asioita. Ei mua sinänsä muut asiat kiinnosta mitenkään tai haittaa mut tollaset vakavat jutut on väärin, aina. Kuten just omaisuuden tuhoaminen ja kaikki sellanen, mikä on eri levelillä jonkun tarrojen raaputtamisen kanssa. Tosin kyllä mä ehkä vähän sitäkin vierastan että jollekin yksityishenkilölle hankkii potkut, vaan jonku ideologian takia, kyllä, eihän se välttämättä mikään hyvä juttu ole mut esim tää levykauppa äxän juttu niin sitä mä en jotenkin käsitä että minkä takia sen piti lähteä sen duunista. Tosin en tapauksesta ihan hirveästi tiedä mutta mitä vittua se vaikuttaa asiaan jos se soittaa jossain bändissä jonka sanotukset on kyseenalasia. Ja siis nää jotkut antifa tyypithän ihan oikeasti ei siedä mitään musaa, nimittäin mä oon kuullu niiden bändien musaa mitä ne haluu pois keikoilta yms niin en kyllä näe siinä musassa mitään ihmeellistä, musaa ku musaa. Että idiotismia aika lailla se.</p><p></p><p>En siis itsekään pidä natseja minään sellaisina tyyppeinä että mulla olis jotenkin turvallinen olo sellasen seurassa, tosiaan kuulunhan vähemmistöihin, mutta silti, en ymmärrä tota bändien toiminnan paskomista yms. Ymmärrän jos ne on jotain natsijärjestöjä vastaan, mikäs siinä, mutta en vaan tykkää siitä että ihmisille aiheutetaan haittaa tollasella. En vaan sitä ymmärrä miten joku vitun musiikki voi olla syy vaikeuttaa jonkun ihmisen elämää. Ehkä olen tajunnut tän väärin, en tiedä, mutta en mä tollasista ihmisistä tykkää kyllä. Sitten kun mennään normaalin rajoissa niin se on ihan fine mulle, ei mua kiinnosta. Mut toi ei oo oikein et bändien keikkoja sabotoidaan ja johonki "natsibändiin" kuuluminen vie sulta työt. Mutta ihan miten vaan. Jajuu, ihmiset varmasti on erilaisia että kaikki vassarit ja suvakit ei oo idiootteja. Ei siinä mitään.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 10709, member: 34"] Niin siis ei mua se haittaa tai varsinaisesti kiinnosta jos raaputetaan jotain natsitarroja pois tai niiku että tehkää ihmiset mitä haluutte mutta raja menee siinä kun tehdään jotain vakavaa. Ja vieläpä basically syyttömille. Tän tapauksen jälkeen nimittäin paheni ahistusoireet aika rajusti ja pelkäsin pitkään, pelkään vieläkin joskus siihen liittyviä asioita. Ei mua sinänsä muut asiat kiinnosta mitenkään tai haittaa mut tollaset vakavat jutut on väärin, aina. Kuten just omaisuuden tuhoaminen ja kaikki sellanen, mikä on eri levelillä jonkun tarrojen raaputtamisen kanssa. Tosin kyllä mä ehkä vähän sitäkin vierastan että jollekin yksityishenkilölle hankkii potkut, vaan jonku ideologian takia, kyllä, eihän se välttämättä mikään hyvä juttu ole mut esim tää levykauppa äxän juttu niin sitä mä en jotenkin käsitä että minkä takia sen piti lähteä sen duunista. Tosin en tapauksesta ihan hirveästi tiedä mutta mitä vittua se vaikuttaa asiaan jos se soittaa jossain bändissä jonka sanotukset on kyseenalasia. Ja siis nää jotkut antifa tyypithän ihan oikeasti ei siedä mitään musaa, nimittäin mä oon kuullu niiden bändien musaa mitä ne haluu pois keikoilta yms niin en kyllä näe siinä musassa mitään ihmeellistä, musaa ku musaa. Että idiotismia aika lailla se. En siis itsekään pidä natseja minään sellaisina tyyppeinä että mulla olis jotenkin turvallinen olo sellasen seurassa, tosiaan kuulunhan vähemmistöihin, mutta silti, en ymmärrä tota bändien toiminnan paskomista yms. Ymmärrän jos ne on jotain natsijärjestöjä vastaan, mikäs siinä, mutta en vaan tykkää siitä että ihmisille aiheutetaan haittaa tollasella. En vaan sitä ymmärrä miten joku vitun musiikki voi olla syy vaikeuttaa jonkun ihmisen elämää. Ehkä olen tajunnut tän väärin, en tiedä, mutta en mä tollasista ihmisistä tykkää kyllä. Sitten kun mennään normaalin rajoissa niin se on ihan fine mulle, ei mua kiinnosta. Mut toi ei oo oikein et bändien keikkoja sabotoidaan ja johonki "natsibändiin" kuuluminen vie sulta työt. Mutta ihan miten vaan. Jajuu, ihmiset varmasti on erilaisia että kaikki vassarit ja suvakit ei oo idiootteja. Ei siinä mitään. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Suvakki
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja