Syysfiilistelijät

Freya

Sensei
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
476
Reaktioarvo
505
Onko täällä ketään demin syysfiilistelijöitä/joulufiilistelijöitä? Vuosittain siellä pyöri keskusteluita aiheesta.

Itse rakastan kesää ja kesäöitä, mutta varmaan täytyy pikkuhiljaa siirtyä tunnelmoimaan pimeyttä ja alkaa sytyttelemään kynttilöitä. Nyt alkaa olla jo tarpeeksi viileä leipomisellekin, helteellä oli hiki jo perus ruuanlaittamisesta.

Kaivoin myös jo neuletyöni esiin. Se taitaa olla ikuisuusprojekti. En siis koskaan ole oikeastaan neulonut ja päätin heti lähteä helpoimmasta liikkeelle, eli neulepaidasta :D
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
en osallistunu keskusteluihi demissä mut yks syys- ja jouluihminen täällä! D:

oon iha täpinöissäni ku tää viikko on viilee ja sateinen ni IIIIIII syksy tulee!!!! ;__; kesä ja kesäyöt on ihania, mut helteitä inhosin yli kaiken tänä kesänä. se on ihanaa syksyssä ku voi käpertyy peiton alle kattomaa sarjaa hyvän ruoan kans tms samal ku ulkon sataa ja on kauniin värikästä D: ja kynttilöiden poltto luo tunnelmaa sekä lämpöä - mun huone kotona on aina vähän viilee varsinkin syksyl/talvel ni on nii kivaa laittaa aina kynttilä lämmittämään ;__;

ootan sitäkin ku pääsee pukemaan vähän enemmän vaatetta päälle, ku menee esim lenkille tai muutenki ulos D: syysvaatteet on parhautta
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
713
Reaktioarvo
822
Odotan syksyä ja melkein itken ilosta ku sataa vettä. Koiran pukeminen ja sadekammo vaan on perseestä.
Joulun skippaan kokonaan.
 

Freya

Sensei
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
476
Reaktioarvo
505
Kiva kun löytyy muitakin!
Syysvaatteet on kyllä inspiroivia. Itse rakastan neulemekkoja ja kunnon villapaitoja. <3 Maihareita unohtamatta.

Nyt on ollut niin sateista että oon eksynyt jopa kirjojen maailmaan pitkästä aikaa. Harmittaa jopa vähän, että heitin symppis vaaleanpunaiset kumpparini pois muuton tieltä. :D mutta ei niitä koskaan tullut käytettyä edes sateella. Kerran varmaan mustikassa. Onko joku muu muuten käynyt keräämässä mustikoita? Kohtahan tässä voisi lähteä myös sieneen jos tunnistaisi ne!

Haaveilen myös siitä että tulisi tarpeeksi pimeää ja voisi nähdä Revontulia (ehkä ei vielä hetkeen..)
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Oiiih, syksy on kyllä mukavaa aikaa. Arjen tuomat rutiinit ja pimeät illat. Pidemmällä ne ihanat pimeät aamut, kun saa kävellä linkalle lähes aution tien varteen katulamppujen alle :3
Vaatteista en oikein ikinä ole villapaitoja käyttänyt, mutta syksyn värit vaatteissa ovat ihania!!
Ja Joulua odotan jo toden teolla!! :D

Enemmänkin talvi jo odotuksissa, mutta onhan se syksy siinä välissä ihana :3
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
En osallistunu Demissä niihin keskusteluihin muistaakseni, kun mun mielestä syksy oli "ällöttävää, kuraista ja harmaata" aikaa, mutta nyt oon alkanut oikeasti tykätä siitä. Pimeät illat, sateet ja ne värit!! Oon jo valmistautumassa syksyyn sisustamalla asuntoani syksyisemmäksi ja tekemällä uusia vaatteita. Tänään on ihanaa kun on vaan 17°c lämmintä, tuulee ja sataa vettä!

En uskalla vielä odottaa joulua, koska sitten tulee stressi että mitä kaikkea pitää tehdä ennen joulua ja ehdinkö tehä kaiken xD
 

Freya

Sensei
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
476
Reaktioarvo
505
Joko nyt uskaltaa alkaa odotella joulua? Taidan jättää koristelut aikalailla minimiin, koska tuo opiskelijakämppä on aikalailla karu, mutta jotain valoja olisi kiva saada piristämään.
Täytyy muuten kerrankin aloittaa lahjojen hankinta oikeasti jo nyt, ettei tule stressi. :'D 49 päivää jouluun!
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
kyllä uskaltaa! D: herranjestas ku joulu on jo lähellä 👀 täytyy varmaa itsekin jo pikkuhiljaa hommata lahjoja. mun huoneessa on jo jouluvalot jee 🤣 valot on must parhaat koristeet jouluun D:
 

Freya

Sensei
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
476
Reaktioarvo
505
kyllä uskaltaa! D: herranjestas ku joulu on jo lähellä 👀 täytyy varmaa itsekin jo pikkuhiljaa hommata lahjoja. mun huoneessa on jo jouluvalot jee 🤣 valot on must parhaat koristeet jouluun D:
Joo, nyt ehtii vielä tilaamaankin netistä lahjoja ennen ryysistä 😂 ää oon kyllä myöhässä valojen suhteen! Ne on parhaita, koska ne käy muuhunkin tunnelmointiin, ei mikään kiire saada niitä pois joulun jälkeenkään, koska Suomessa on kuitenkin pimeä vielä monta kk sen jälkeen.. Kynttilät on toinen hyvä <3
Millä oot kiinnittänyt valot ja mihin? Yritän saada inspistä!
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Joo, nyt ehtii vielä tilaamaankin netistä lahjoja ennen ryysistä 😂 ää oon kyllä myöhässä valojen suhteen! Ne on parhaita, koska ne käy muuhunkin tunnelmointiin, ei mikään kiire saada niitä pois joulun jälkeenkään, koska Suomessa on kuitenkin pimeä vielä monta kk sen jälkeen.. Kynttilät on toinen hyvä <3
Millä oot kiinnittänyt valot ja mihin? Yritän saada inspistä!
totta, hyvä ol aikasin liikkeellä 🤣 ja höpsis, valot ehtii laittaa milloin vain, ei ole myöhäistä!! D: valot on kyl best :3 ne tuo kaike lisäks juuriki hyvää fiilistä pimeyden keskelle - kuten kynttilätkin D: pitäski ostaa kynttilöitä

äiti ne laitto ni piti kysyä 🤣 pienillä nauloilla kuulemma laitto kiinni, silleen et ne on ikkunassa kivasti D: näyttää tosi kivalta omast mielest :3 varsinki ku ne näkyy ulkoa silleen, et ensi on ne valot ja sit mu verhot näkyy niiden taustal. mut pääasias mitä ny täs ympärilleni katon ni pienil nauloil meil on aika monet valot kiinni - paitsi sit yhdet äiti on kiertäny niinku kirjahyllyn semmoseen yläosaan D:
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Joko nyt uskaltaa alkaa odotella joulua? Taidan jättää koristelut aikalailla minimiin, koska tuo opiskelijakämppä on aikalailla karu, mutta jotain valoja olisi kiva saada piristämään.
Täytyy muuten kerrankin aloittaa lahjojen hankinta oikeasti jo nyt, ettei tule stressi. :'D 49 päivää jouluun!
Uskaltaa!! Itsekin jo odotan, mielestäni se on vuoden parasta aikaa! D: :3
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Kesä on kiva ja yksi parhaista vuodenajoista, mutta joulufiilistelyn voisi aloittaa sitten kun on varaa. Joku kunnon amerikkalaistyylinen joulukuusi koristeineen olisi ihan kiva ja jotain muitakin USA tyylisiä koristeita. Joulukranssit myös.

Toisaalta meillä joulukuusi ollut aina joka paikkaa täynnä koristeita. Sellanen noin 1,50m pitkä 80-luvun tekojoulukuusi.
 
Ylös Pohja