taas uusi vierotusyritys

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
Oon kyllä ihan samaa mieltä tuosta, että avun saaminen on todella vaikeaa aktiivisen riippuvuuden aikana. Jotenkin huumeidenkäyttäjiin on liitetty sellainen negatiivinen stigma, ettei edes haluta auttaa ennen kuin addiktiosta on päästy kuiville. Se on todella julmaa että apua ei ole saatavilla monellekaan huumeista pois pyrkiville, jotka sitä tukea tarvis kaikista eniten.

Olen kyllä ihan varma, että pääset vielä huumeista eroon. Sulla on mun mielestä hyvä ja sellanen rehellinen asenne tohon prosessiin, että ihan varmasti tulee paljon positiivisia tuloksia! Koulu on myös erinomainen juttu, siitä saa uusia rutiineita ja varmasti myös kavereitakin. Tsemppaan sua täysillä <3
Kiitos paljon <3 koulu tuntuu tosi raskaalta ja olis pitäny lukea enemmän sillonku oli terve mut ei voi mitään. Tavallaan koulu on myös auttanut siinä ettei ole tarvinnut jäädä sänkyyn ahdistumaan, tuntuu paremmalta kun on saanut tehtyä jotain. En pystyis kouluun kyllä ilman tasottavia lääkkeitä, näitä samoja ne antaa katkolla joten en niistä huonoa omatuntoa tunne.
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
6. päivä. Mies vaikuttaa tosi masentuneelta mutta yritän tsempata sitä eteenpäin vaikka välillä itekin alan katua koko projektia. Mutta en sit kuitenkaan. Aamulääkkeet ja paukku naamaan, kipugeeliä jalkoihin, villapaita päälle ja sit opiskelemaan ensiviikon karttatestiin!
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
6. päivä. Mies vaikuttaa tosi masentuneelta mutta yritän tsempata sitä eteenpäin vaikka välillä itekin alan katua koko projektia. Mutta en sit kuitenkaan. Aamulääkkeet ja paukku naamaan, kipugeeliä jalkoihin, villapaita päälle ja sit opiskelemaan ensiviikon karttatestiin!
Hirveesti tsemppiä!
Kyllä se vielä helpottaa niinkuin itekkin sanoit, jaksa vaan pitää tuota asennetta yllä:)
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,448
Reaktioarvo
2,338
6. päivä. Mies vaikuttaa tosi masentuneelta mutta yritän tsempata sitä eteenpäin vaikka välillä itekin alan katua koko projektia. Mutta en sit kuitenkaan. Aamulääkkeet ja paukku naamaan, kipugeeliä jalkoihin, villapaita päälle ja sit opiskelemaan ensiviikon karttatestiin!
Hyvin menee! Seuraan tätä projektia peukut pystyssä!
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
Oon nukkunut koko päivän mutta sen hereillä olo ajan oon kuumeisesti miettinyt mitä muuta päihdettä voisin ottaa ja piikittää. Tekisi mieli ostaa piriä (en ole tätä käyttänyt moneen vuoteen lukuunottamatta muutamaa poikkeusta edellisissä vierotusyrityksissä). En kuitenkaan uskalla ehdottaa miehelle koska tiiän et miehen mt kärsisi siitä (skitsottaa jo muutenkin). Salaa toivon et hän ehdottais ja toisaalta en.

Pitäisi yrittää muuttaa ajatusmaailmaa ja totuttautua siihen ettei enää ikinä mitään mikä tuntuu pirun pelottavalta. Pitää yrittää vaan totutella ajatukseen. Olo on ollut ihan ok, saamattomuus, väsymys ja jalkojen kolottelu vaivannut. Mut ei mitään mistä en yli pääsis. Ruokahalu aika vähäinen ja paino tippunut muutaman kilon, mehukeitto ja jäätelö on mun päivän ruuat nykyään. XD
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
7. päivä. Olo on kyllä niin surkea kun herää, tekisi mieli oksentaa ja pitää juosta vessaan ettei käy vahinkoa. Kaikki pienet asiat itkettää. Onneksi on oloja tasoittavia, en ymmärrä miten jotkut kestää tän kylmänä kalkkunana. Ihme tyyppejä! Sit tää jatkuva aivastelu on myös raivostuttavaa, loppuispa jo.
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
8. päivä ja olo vaan huononee. viime yö oli niin tuskainen kun joka paikkaan sattui. piti väännellä käsiä ja tehdä ilmapotkuja kunnes sammui kun sattua niin perkeleesti olla paikallaan. nyt levitän kipugeeliä kinttuihin jos auttaisi. motivaatio alkaa laskea ja pelkään kävellä tuolla ulkona kun tulee kurjia ajatuksia mieleen kun näkee tietynlaisia ihmisiä mutta onneks miehellä on toistaiseksi järkeä päässä. ei kai tää tarkoita ettei ikinä enää voida pitää hauskaa? mitä mä herättelen toivoa kun tarkoitus ois päästä lopullisesti eroon tästä, huoh. ärsyttävä ajatuksenjuoksu mulla.

ei vaan jaksais. itkettää tyhmät jutut ja hävettää ruikuttaa tästä samalla kun äiti käy syöpähoitoja läpi eikä valita ikinä. ehkei munkaan pitäis.
 
Viimeksi muokattu:

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
tuskaa kävellä ulkona kaikkien potentiaalisten myyjien ohi. tuskaa. tekis mieli kertoa vanhemmille tää tilanne mutta en voi särkeä niiden sydäntä ja kertoa et oon valehdellut niille monta vuotta. varsinkin äidin takia.

raskasta vaan kun ei kellekään voi kertoa, paitsi no täällä ja sekin tosin helpottaa.
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
yöt on alkanut olemaan tosi tuskasia kun aamulla otetut lääkkeet ei enää vaikuta illalla. joka raajaa särkee ja sätkin kuin kala kuivalla maalla, kirjaimellisesti. mies taas kuorsaa vieressä, sillä ei tunnu olevan vaikeuksia saada unta. se nukkuu päivät ja yöt. mua taas ahdistaa niin paljon vaan maata sängyssä vaikka ennen tein sitä aina, onneks on koulu vaikka sekin tuntuu helvetilliseltä. mut lievittää ahdistusta.

aaa välillä mietin et miks ees teen tätä. oli se entinen elämäkin ihan ok. no, nyt alkaa yhdeksäs päivä. jee.
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
Ehdotin miehelle pientä määrää piriä. Ja se kieltäyty!! Oon niin ylpeä siitä ja samalla häpeän sitä et ehdotin.

En halua syödä omia adhd lääkkeitä nyt kun en halua väärinkäyttää niitä (kun syön nyt lyricaa, bentsoja ja panacodia joskus viekkareihin). En tiiä pitäiskö syödä niitä adhd lääkkeitä nyt vai ei. Ehkä pitäisi kysyä lääkäriltä mutta se maksaisi 240€ eikä mulla oo nyt sitä. Ehken syö niitä ennenku tää vieroitus on hoidettu kunnialla loppuun.

Onko se väärin että ikävöin sitä narkki elämää, varsinkin alkuaikoina kun ei ollut murheita ja oltiin niin rakastuneita että yöllä poljettiin piripäissämme polkupyörällä läheiselle joelle piknikille. Käytiin joka ilta kävelemässä ja oltiin niin rakastuneita. Olin kunnon hippitytöt rastoineen silloin XD

Tää elämä on ainoo mitä tiedän ja pelkään etten sopeudu normaaliin elämään. Tiedän ettei se vanha elämä oo mulle hyväksi mut silti sitä jää ikävä, en tiedä miks. Ei sitä pitäis tulla. Oon menettänyt luottotietoni, suonet pilalla ja iso osa hampaista revitty irti. Parikyt tonnia ulosottovelkaa, sakko lievästä pahoinpitelystä, useampi yliannostus ja pari sairaala sekä putka keikkaa (ikinä tosin en oo varastanut mitään). Vanhemmat on joutunut kärsii niin paljon mun sekoiluista. Joskus mietin et voiko äidin syöpä johtua liiasta stressistä mitä aiheutin sille. Oon jopa pantannut mulle annetut sukukorut ja rippiristit vaikka lupasin etten tee niin.

Miks mulle jää tätä elämää ikävä, mikä vittu mua vaivaa.
 

Sipsi

Vempula
Liittynyt
8.2.2022
Viestejä
17
Reaktioarvo
14
Ehdotin miehelle pientä määrää piriä. Ja se kieltäyty!! Oon niin ylpeä siitä ja samalla häpeän sitä et ehdotin.

En halua syödä omia adhd lääkkeitä nyt kun en halua väärinkäyttää niitä (kun syön nyt lyricaa, bentsoja ja panacodia joskus viekkareihin). En tiiä pitäiskö syödä niitä adhd lääkkeitä nyt vai ei. Ehkä pitäisi kysyä lääkäriltä mutta se maksaisi 240€ eikä mulla oo nyt sitä. Ehken syö niitä ennenku tää vieroitus on hoidettu kunnialla loppuun.

Onko se väärin että ikävöin sitä narkki elämää, varsinkin alkuaikoina kun ei ollut murheita ja oltiin niin rakastuneita että yöllä poljettiin piripäissämme polkupyörällä läheiselle joelle piknikille. Käytiin joka ilta kävelemässä ja oltiin niin rakastuneita. Olin kunnon hippitytöt rastoineen silloin XD

Tää elämä on ainoo mitä tiedän ja pelkään etten sopeudu normaaliin elämään. Tiedän ettei se vanha elämä oo mulle hyväksi mut silti sitä jää ikävä, en tiedä miks. Ei sitä pitäis tulla. Oon menettänyt luottotietoni, suonet pilalla ja iso osa hampaista revitty irti. Parikyt tonnia ulosottovelkaa, sakko lievästä pahoinpitelystä, useampi yliannostus ja pari sairaala sekä putka keikkaa (ikinä tosin en oo varastanut mitään). Vanhemmat on joutunut kärsii niin paljon mun sekoiluista. Joskus mietin et voiko äidin syöpä johtua liiasta stressistä mitä aiheutin sille. Oon jopa pantannut mulle annetut sukukorut ja rippiristit vaikka lupasin etten tee niin.

Miks mulle jää tätä elämää ikävä, mikä vittu mua vaivaa.
Sulla on edessä niin iso elämäntapa muutos että ei oo mikään ihme, jos se aiheuttaa sellasia sekavia fiiliksiä menneestä elämästä. Ei oo todellakaan väärin ikävöidä sitä mitä on joskus ollut, etenkin jos se on sillon ollut tosi merkityksellistä, se on osa sun elettyä elämää ja indentiteettiä. Tuttuun ja turvalliseen menneisyyteen palaa helposti just silloin, kun tulevaisuus tai nykyhetki tuntuu pelottavalle tai uudelle.

Oon ihan varma siitä, että selvällä ja raittiilla elämällä on tarjottavana sulle tosi paljon hyvää ja uusia mahdollisuuksia, vaikka se varmasti ajoittain mietityttää. On tosi kiva lukea sun päivityksiä tästä prosessista ja me kaikki tsempataan sua täällä täysillä <3
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
kun on mäntä pohjassa ni sillon on jo myöhästää perua. mies toi kasipallon kotiin ja en tietenkään voinut kieltäytyä. Tuli terve olo, ehkä vähän liikaa otin. Nyt halailen miestä sängyssä ja tuijotan tyhjyyteen.

Harmittaa ja vituttaa, miehen selkäranka ei vaan kestänyt. Eikä mun. Mut sovittiin et jatketaan tän jälkeen. Viekkarit tulee pitenemään tän takia mut tuskin tää 9 päivää ihan hukkaan meni. Jatkan vaan siihen mihin näin.

Sori, taisin pettää teidät tällä kertaa.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
kun on mäntä pohjassa ni sillon on jo myöhästää perua. mies toi kasipallon kotiin ja en tietenkään voinut kieltäytyä. Tuli terve olo, ehkä vähän liikaa otin. Nyt halailen miestä sängyssä ja tuijotan tyhjyyteen.

Harmittaa ja vituttaa, miehen selkäranka ei vaan kestänyt. Eikä mun. Mut sovittiin et jatketaan tän jälkeen. Viekkarit tulee pitenemään tän takia mut tuskin tää 9 päivää ihan hukkaan meni. Jatkan vaan siihen mihin näin.

Sori, taisin pettää teidät tällä kertaa.
Ei hätää et sä meitä pettänyt:)
Kunhan et vaan nyt lopeta ja anna periksi, ei tuo ollut epäonnistuminen, vähän vain takapakkia ja se ei haittaa kunhan se ei jää siihen!
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
Ei hätää et sä meitä pettänyt:)
Kunhan et vaan nyt lopeta ja anna periksi, ei tuo ollut epäonnistuminen, vähän vain takapakkia ja se ei haittaa kunhan se ei jää siihen!
Kiitos <3 yritän kovasti jättää tän tähän. Mies oli ettimässä halpaa juotavaa ja joka toinen tyrkytti nappia, lopulta ei pystynyt kieltäytymään. Aluksi olin vihainen mutten voi olla, se vaan ei kestänyt enää.

Huomenna/ylihuomenna jatkan mihin jäätiin ja yritän pitää päämäärän kirkkaana ja muistaa miks mä teen tän. Harmittaa vaan kun tuntuu et pilasin tämänkin, pidensin paskoja oloja mut pitää yrittää olla armollinen itselle. Ja nauttia tästä terveestä olosta. Tervettä oloa osaa arvostaa noiden olojen jälkeen.

Kiitos kilteistä sanoista <3
 
Liittynyt
15.7.2022
Viestejä
522
Reaktioarvo
348
Huomenna taas uudestaan. Se olis jo kova edistysaskel jos et joka päivä joutuis ottaa että vaikka joka toinen päivä (tiiän et ei käytännös varmasti toimis mut silti)
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Kiitos <3 yritän kovasti jättää tän tähän. Mies oli ettimässä halpaa juotavaa ja joka toinen tyrkytti nappia, lopulta ei pystynyt kieltäytymään. Aluksi olin vihainen mutten voi olla, se vaan ei kestänyt enää.

Huomenna/ylihuomenna jatkan mihin jäätiin ja yritän pitää päämäärän kirkkaana ja muistaa miks mä teen tän. Harmittaa vaan kun tuntuu et pilasin tämänkin, pidensin paskoja oloja mut pitää yrittää olla armollinen itselle. Ja nauttia tästä terveestä olosta. Tervettä oloa osaa arvostaa noiden olojen jälkeen.

Kiitos kilteistä sanoista <3
Hyvä kuulla että uskoa vielä on!
Me varaanit toivotaan kovasti että sä onnistut<3
(Eli kannustusjoukot sulle kyllä löytyy!:D)
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
Hyvä kuulla että uskoa vielä on!
Me varaanit toivotaan kovasti että sä onnistut<3
(Eli kannustusjoukot sulle kyllä löytyy!:D)
Kiitos, tää kyllä helpottaa koska ootte miehen lisäks tyyliin ainoita ihmisiä jotka tietää tästä projektista XD joten tänne on kiva saada purkaa oloja ja tunteita. Ja tiedän että mua kannustetaan vaikkei sitä tänne kaikki kirjoitakkaan, tsempit tuntuu aina hyvältä. Myös hiljaiset tsempit <3 varsinkin kun joskus usko meinaa mennä. Aion nyt nauttia tästä hyvästä olosta, halitaan miehen kanssa, syödään pizza ja jäätelöä ja joku elokuva. Huomen sit kouluun!
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Kiitos, tää kyllä helpottaa koska ootte miehen lisäks tyyliin ainoita ihmisiä jotka tietää tästä projektista XD joten tänne on kiva saada purkaa oloja ja tunteita. Ja tiedän että mua kannustetaan vaikkei sitä tänne kaikki kirjoitakkaan, tsempit tuntuu aina hyvältä. Myös hiljaiset tsempit <3 varsinkin kun joskus usko meinaa mennä. Aion nyt nauttia tästä hyvästä olosta, halitaan miehen kanssa, syödään pizza ja jäätelöä ja joku elokuva. Huomen sit kouluun!
Noniin, kunnon hyvästit nyt tuolle ololle!
Kyllä se hyvä olo vielä palaa, sitä ei sitten vaan tarvitse hakea lääkkeistä:)
Ja hei ihan tosi kiva kuulla jos meistä on apua<3
Pakko muuten sanoa että sä oot auttanut mua näkemään mitä se oikeesti on jos on koukussa, on avannut silmiä lukea näitä sun tekstejä. Ja ihan niinku muiltakin varaaneilta, oon saanu sulta tietoa ja kokemuksia mitä en aika varmasti olisi muuten saanut. Jotenkin täällä varasijassa on niin monessa elämäntilanteessa olevia ja niin erillaisia ihmisiä että en luultavasti olis tutustunut puoleenkaan jos olisin irl kaikki tavannut ensimmäisen kerran:D mut se on kyllä hyvä juttu että täällä tapaa ja juttelee erilaisten ihmisten kanssa, saa vähän näkökulmaa omaankin elämäänsä
 
Ylös Pohja