Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Elämänkokemus
taas uusi vierotusyritys
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="mamiya" data-source="post: 138267" data-attributes="member: 176"><p>Ehdotin miehelle pientä määrää piriä. Ja se kieltäyty!! Oon niin ylpeä siitä ja samalla häpeän sitä et ehdotin.</p><p></p><p>En halua syödä omia adhd lääkkeitä nyt kun en halua väärinkäyttää niitä (kun syön nyt lyricaa, bentsoja ja panacodia joskus viekkareihin). En tiiä pitäiskö syödä niitä adhd lääkkeitä nyt vai ei. Ehkä pitäisi kysyä lääkäriltä mutta se maksaisi 240€ eikä mulla oo nyt sitä. Ehken syö niitä ennenku tää vieroitus on hoidettu kunnialla loppuun.</p><p></p><p>Onko se väärin että ikävöin sitä narkki elämää, varsinkin alkuaikoina kun ei ollut murheita ja oltiin niin rakastuneita että yöllä poljettiin piripäissämme polkupyörällä läheiselle joelle piknikille. Käytiin joka ilta kävelemässä ja oltiin niin rakastuneita. Olin kunnon hippitytöt rastoineen silloin XD</p><p></p><p>Tää elämä on ainoo mitä tiedän ja pelkään etten sopeudu normaaliin elämään. Tiedän ettei se vanha elämä oo mulle hyväksi mut silti sitä jää ikävä, en tiedä miks. Ei sitä pitäis tulla. Oon menettänyt luottotietoni, suonet pilalla ja iso osa hampaista revitty irti. Parikyt tonnia ulosottovelkaa, sakko lievästä pahoinpitelystä, useampi yliannostus ja pari sairaala sekä putka keikkaa (ikinä tosin en oo varastanut mitään). Vanhemmat on joutunut kärsii niin paljon mun sekoiluista. Joskus mietin et voiko äidin syöpä johtua liiasta stressistä mitä aiheutin sille. Oon jopa pantannut mulle annetut sukukorut ja rippiristit vaikka lupasin etten tee niin.</p><p></p><p>Miks mulle jää tätä elämää ikävä, mikä vittu mua vaivaa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mamiya, post: 138267, member: 176"] Ehdotin miehelle pientä määrää piriä. Ja se kieltäyty!! Oon niin ylpeä siitä ja samalla häpeän sitä et ehdotin. En halua syödä omia adhd lääkkeitä nyt kun en halua väärinkäyttää niitä (kun syön nyt lyricaa, bentsoja ja panacodia joskus viekkareihin). En tiiä pitäiskö syödä niitä adhd lääkkeitä nyt vai ei. Ehkä pitäisi kysyä lääkäriltä mutta se maksaisi 240€ eikä mulla oo nyt sitä. Ehken syö niitä ennenku tää vieroitus on hoidettu kunnialla loppuun. Onko se väärin että ikävöin sitä narkki elämää, varsinkin alkuaikoina kun ei ollut murheita ja oltiin niin rakastuneita että yöllä poljettiin piripäissämme polkupyörällä läheiselle joelle piknikille. Käytiin joka ilta kävelemässä ja oltiin niin rakastuneita. Olin kunnon hippitytöt rastoineen silloin XD Tää elämä on ainoo mitä tiedän ja pelkään etten sopeudu normaaliin elämään. Tiedän ettei se vanha elämä oo mulle hyväksi mut silti sitä jää ikävä, en tiedä miks. Ei sitä pitäis tulla. Oon menettänyt luottotietoni, suonet pilalla ja iso osa hampaista revitty irti. Parikyt tonnia ulosottovelkaa, sakko lievästä pahoinpitelystä, useampi yliannostus ja pari sairaala sekä putka keikkaa (ikinä tosin en oo varastanut mitään). Vanhemmat on joutunut kärsii niin paljon mun sekoiluista. Joskus mietin et voiko äidin syöpä johtua liiasta stressistä mitä aiheutin sille. Oon jopa pantannut mulle annetut sukukorut ja rippiristit vaikka lupasin etten tee niin. Miks mulle jää tätä elämää ikävä, mikä vittu mua vaivaa. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Elämänkokemus
taas uusi vierotusyritys
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja