Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Elämänkokemus
taas uusi vierotusyritys
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="irwikissa" data-source="post: 138300" data-attributes="member: 56"><p>Noniin, kunnon hyvästit nyt tuolle ololle!</p><p>Kyllä se hyvä olo vielä palaa, sitä ei sitten vaan tarvitse hakea lääkkeistä:)</p><p>Ja hei ihan tosi kiva kuulla jos meistä on apua<3</p><p>Pakko muuten sanoa että sä oot auttanut mua näkemään mitä se oikeesti on jos on koukussa, on avannut silmiä lukea näitä sun tekstejä. Ja ihan niinku muiltakin varaaneilta, oon saanu sulta tietoa ja kokemuksia mitä en aika varmasti olisi muuten saanut. Jotenkin täällä varasijassa on niin monessa elämäntilanteessa olevia ja niin erillaisia ihmisiä että en luultavasti olis tutustunut puoleenkaan jos olisin irl kaikki tavannut ensimmäisen kerran:D mut se on kyllä hyvä juttu että täällä tapaa ja juttelee erilaisten ihmisten kanssa, saa vähän näkökulmaa omaankin elämäänsä</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="irwikissa, post: 138300, member: 56"] Noniin, kunnon hyvästit nyt tuolle ololle! Kyllä se hyvä olo vielä palaa, sitä ei sitten vaan tarvitse hakea lääkkeistä:) Ja hei ihan tosi kiva kuulla jos meistä on apua<3 Pakko muuten sanoa että sä oot auttanut mua näkemään mitä se oikeesti on jos on koukussa, on avannut silmiä lukea näitä sun tekstejä. Ja ihan niinku muiltakin varaaneilta, oon saanu sulta tietoa ja kokemuksia mitä en aika varmasti olisi muuten saanut. Jotenkin täällä varasijassa on niin monessa elämäntilanteessa olevia ja niin erillaisia ihmisiä että en luultavasti olis tutustunut puoleenkaan jos olisin irl kaikki tavannut ensimmäisen kerran:D mut se on kyllä hyvä juttu että täällä tapaa ja juttelee erilaisten ihmisten kanssa, saa vähän näkökulmaa omaankin elämäänsä [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Elämänkokemus
taas uusi vierotusyritys
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja