Seksuaalisuus & sukupuoli Tää ei oo enää normaalia

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892
- ajattelen että "enhän mä mikää mies oo, mähän oon nainen"
- silti mulla on vaiheita kun nään esim unta et oon jätkä tai jotai ja about itken, esim viime yönä näin sellast unta ja en ymmärrä miks. Ja aattelen et oon poika, oon poika, kunpa ihmiset ei sanois mua tytöks. Mut silti samalla oon sillee "enhän mä nyt mikään poika oo vaan tyttö"
- tykkään olla tyttö mutta samalla mua hämmentää yleensä jos mua sanotaan tytöks. Silti uskon olevani sellanen ja se tuntuu kaikista luonnollisimmalta tavallaan mutta miks tää sit tuntuu niin oudolta. Ja ennen kaikkea mistä tulee tuo tarve olla poika?

En todellakaan enää ymmärrä. En ainakaan usko olevani ftm vaikka joskus sellainen olo onkin. Mutta niinäkin vaiheina (esim nyt) oon silti sellai "enhän mä ny mikään jätkä ole??" Oonko mä joku genderfluid sit jonka on vaan mahdotonta tajuta sitä. Tuntuu niin epäluonnolliselta että olisin jätkä mut silti?? En vaan ymmärrä tätä enää yhtään. Uskon että oon cis tyttö mut en tajuu silti mistä tää kaikki johtuu. Tää ei oo oikeesti normaalia. Joo siis jos olisin esim genderfluid se olis normaalia, mutta kun ei tää voi olla sitäkään koska ainut mikä tuntuu luonnolliselta tavallaan on se että oon tyttö. Silti oon ihan sekasin identiteetistäni. Katon peiliin ja mietin et en ees tunne tota ihmistä. En tajuu. Siis onks mul joku identiteettihäiriö at this point. Must tuntuu et tää ei oo mitään perus sukupuolen moninaisuutta vaan tää on oikeest joku mielenterveyden häiriö :D tää ei oo normaalia. Ja miks tää alko niin yhtäkkiä sillon about vuos sitten? Vai alkoko se ees yhtäkkiä en tiiä. En vittu tiiä. Oon aina tykänny kyllä käyttää miesten vaatteita mutta oon ajatellut että oon silti tyttö. Tai oikeastaan en oo koskaan ymmärtänyt sukupuolta mutta oon kuitenkin tottunut ajattelemaan että oon tyttö koska niin mulle sanotaan. Joten sinänsä se tuntuu luonnolliselta. En nyt sitten tiedä mikä mun identiteetti sitten on. Varmaan tyttö. Tuskin mä poika oon. Mut jostain nää unet ja ahistukset johtuu. En vaan tiedä mistä. Miten tää paska on voinu kestää melkee vuoden????? Saatanallinen sekoominen jostai vitun identiteetistä joka kestää kuukaustolkulla

Eihän tämä nyt saatana ole normaalia
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892
Siis mitä vittua oon jopa miettiny jos mulla olis pojan nimi ja se tuntuu: hyvältä???????? Kai???? Mutta toisaalta ei mua tytönkään nimi mitenkään haittaa????? Kai?????? Ei se ainakaan yleensä oo haitannu.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892
Siis miten kukaan voi olla näin sekasin ittensä kanssa :D mikään nimike ei tunnu oikeelta. Ei mikään. Jos silleen nopeesti ajattelee ni tyttö nyt kuulostaa lähimmältä mutta en tiedä onkse vaa sen takia et se mun pitäskin olla vai siks et se on mun oikee identiteetti. Vaikee sanoo. Ehkä oon nyt sit tyttö kuitenkin. Mutta on kyllä kummallista mistä nää asiat sitten johtuu jos tyttö kuitenkin oon. Ei sinänsä maskuliinisuudessa tai missään semmoses oo mitään ihmeellistä, voi olla maskuliininen ja silti tyttö, mutta nää random vaiheet ku mietin et "oispa mulla miehen keho" niin tuntuu kyllä aika oudolta. Enkä ees siitäkään tiedä haluanko sillonkaan TODELLA miehen kehon vai onko se vaa jotai.... Jotai :D en tiedä, jotain muuta. Koska kyllä se jollain tapaa tuntuu silti epäluonnolliselta että olisin poika niin mitä vittua nyt taas. Mutta sitten taas mua ei oo koskaan haitannut jos mua on luultu pojaks, päinvastoin oon aina ilahtunu siitä. Mut oon myös ilahtunut siitä jos mua on sanottu tytöks. Joten???????????? I'm both???? :D voi vittujen kevät nyt.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892
Nevermind oon tyttö, johtuu sit mistä johtuu mutta en jaksa miettiä enää mistä johtuu.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892
Bro en aio miettii tätä enää yhtään mun pitää ottaa vaan sama asenne mikä mul on aina ennenki ollu, että mun sukupuoli nyt vaan on se mikskä se on syntymässä määritelty ja sillä hyvä, ei mua se sen enempää kiinnosta. Eihän mua kiinnostanu ennenkää ni miks nyt sit muka. Ei mua aiemminkaan kiinnostanu et mikskä muut mua kutsuu, vittu, kutsukoot vaikka ihan mikskä vaan. Bro en jaksa välittää enää.
 
Ylös Pohja