Seurustelu Tää ei vaan oo enää kivaa..

johny

Amatööri viskinjuoja
Liittynyt
5.3.2021
Viestejä
2
Reaktioarvo
9
Ollu kohta 7 vuotta sinkkuna ei siinä mitään selviän kyllä mut onhan tää pirun yksinäistä ko ei oo vieressä toista henkilöä jonka kanssa jakais arkea.

löytyykö muita samassa tilanteessa painivia?
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Ollu kohta 7 vuotta sinkkuna ei siinä mitään selviän kyllä mut onhan tää pirun yksinäistä ko ei oo vieressä toista henkilöä jonka kanssa jakais arkea.

löytyykö muita samassa tilanteessa painivia?
onhan se peseest ja siihen viel tottuu niin enemmän perseest. ihmiset on erilaisii yksin kuin ryhmäs ja uskon et yksinäisyys tuo mun huonoimmat puolet esille
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,823
Reaktioarvo
2,893
En oo seurustellu koskaan, oon 22. Ei tosin mitään ongelmaa asian kanssa, muuten kuin että kärsin koska haluisin olla ihastukseni kanssa. Muuten en oikein edes haluis suhdetta. Emmä tiiä, oon tottunu olee yksin. En varmaan osais edes olla kenenkään kanssa. Tai en tiiä. Ton yhen kuitenkin haluisin niin paljon.
 

aitosuomalainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.3.2021
Viestejä
500
Reaktioarvo
588
En oo seurustellu koskaan, oon 22. Ei tosin mitään ongelmaa asian kanssa, muuten kuin että kärsin koska haluisin olla ihastukseni kanssa. Muuten en oikein edes haluis suhdetta. Emmä tiiä, oon tottunu olee yksin. En varmaan osais edes olla kenenkään kanssa. Tai en tiiä. Ton yhen kuitenkin haluisin niin paljon.
Itse täytän kesällä 17 ja luulenpa että tulen olemaan koko elämäni sinkku. Mulla on kyllä ihastus/kiinnostus, mutta oon niin ujo poikien kaa, etten kerta kaikkiaan uskalla lähestyä häntä :D
 
Ylös Pohja