Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Tää on niin saatanasti minä mun ihastusten suhteen:
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 28370" data-attributes="member: 34"><p>Oikeesti <strong>Poistukaa </strong>elämästäni Perkele (huoh miks tän muuten pitää heitellä randomisti noita isoja kirjaimia tonne, johtuukohan tää varasijasta vai mun näppäimistöst, en kyl jaksa niitä korjaillakaan koska vittu ihasama)</p><p></p><p>En vaan ymmärräääää miten voi olla noin....... Huoh. Noin. Tommosii. Molemmat. Vittu <strong>molemmat</strong></p><p></p><p>Oh fuckkkkk taylorin daylight tietysti alko soimaan ja vielä nightcore versiona voi perkeles. En ymmärrä miks daylight on niin pahasti vaikuttanu muhun siis se on ihan jotenki koko tähä asiaan todella vahvasti liittyvä biisi. Ensin se oli ehkä enemmänkin timppaan vaa, nykyää tulee kyllä mieleen hessukin siitä. Koko tämä psykoosi siis. Tavallaan häiritsee että näiden psykoosien piti laajentua näin, mutta toisaalta kai se sitten oli kohtaloni :D jos se ois vaan timppa ni ehkä ei ois näin vaikeeta mutta en tiedä. Probably it was meant to be this way.</p><p></p><p>Jaaaaaa tietysti Cornelia street siihen perään heti voi ny helvetin perse. Huoh täst tulee aina mieleen joulukuun viimiset päivät 😢 ja se saatanan leikin varjolla jonka katoin monta kertaa jo silloin joulukuun puolella. Sen jälkeen vielä monta kertaa lisää mut anyway. Ja nyt se on poistunu youtubesta 😭 Rip 😭😭😭😭😭😭😭 onneks ehin ees ottaa muutaman screenshotin Siitä videosta muistoks jos ei muuta. Se oli nimittäin ihan naurettavan tärkee vaihe ku löysin sen ja katoin sitä ekoi kertoi ni basically sitä kattoes huomasin oikeest kunnol sen et ei vittu mää oon rakastumas timppaan ihan vitusti. Huoh. Vittu mitä muistoja. Koko viime vuosi oli kyl näköjään ihan kirottu ku tääki kaikki alko sillon. Viime metreillä mutta viime vuonna kuitenkin. Huutist.</p><p></p><p>Oon kuunnellu myös muutaman muunki sellasen biisin täs jotka vie mut suoraan takas tammikuuhun ja tää on kauheeetaaaaaaaaaa xD huutista ehkä ne ihan alkuun liittyvät biisit on pahimpia ja sit on näit jotka liittyy helmi-maaliskuuhu on neki pahoi, mut emt ehkä se on vähän helpompaa kuunnella niitä. Ehkä. Nyt on kiva ku kuuntelen timppa-soittolistaani youtubesta ni tosiaan näähän menee silleen aikajärkässä et eka tulee ne vanhemmat biisit ja sit ehkä saattaa olla että jossain määrin helpottaa kun mennään kohti näitä viimeaikasempia biisejä. Nää mitä kuuntelen nyt taitaa olla viel tammikuus lisättyi</p><p></p><p>Aaaa kamalaa oikeest. Värisyttääääää D: kaikki on niin asdghkggkglglg ja tuhannet muistot vaa juoksee mun pääs.</p><p></p><p>Itse asias en sittenkään oo varma onks nää viimeaikaset biisut sen helpompia. Liittyyhän niihinki kaikki muistot ja kaikki. Tammikuu on paha siitä ku siit on paljon kauemmin aikaa mut kyllä toki yhtä kamalaa tavallaan tää aina on. Ja jo viikko sitten tapahtuneet asiat on jo nostalgisia. Mutta se nostalgian tunne pahenee vaan mitä kauemmas mennään :S emt luulen et mitä voimakkaammat tunteet liittyy niihi muistoihin ni sitä pahempaa se muisteleminen on, ja mitä kauemmin aikaa siit on. Ihan helvetin epätodellinen tunne oikeasti et tää on edelleen sitä samaa mitä silloin. Edelleen. Sitä. Samaa. Siit on niin kauan vaikka tavallaanhan tietysti aika vähän aikaa. Joka tapauksessa samat tunteet ja ajatukset aina vaan. Ahdistus kasvaa mitä enemmän aikaa kuluu.</p><p></p><p>Oikeest ihan älyttömät nostalgiat esim siit 9.1. ku tuli juotua hieman alkoholia ja sit myös siitä muutamasta päivästä kun tää hessu case vasta alkoi, eli 28.1. ainaski, se oli niin wtf moment ku oot ollu siin jo lähes kuukauden rakastunu timppaan ja sit yhtäkkiä oot sillee "oops mä rakastun näköjään hessuunki tässä sitte" ja siis?? Se hämmennyksen määrä mitä vittua :Ddddd se ristiriitasten tunteiden määrä :DDDDDDDDDDDD luulin oikeesti olevani selvillä vesillä ainakin jonkun aikaa, etten rakastuis hessuun ainakaan ihan niin nopeesti, mut mitä vielä. It hit me hard. Naurattaa muistella sitä kun katoin gaalaa ja olin sillee o-ou en kai kuolaa hessuaki. Sit kun se ei heti alkanu sillee fr niin aattelin et huh ehkä se ei alakaan ainakaan vielä. Ja ehk ihan muutama päivä sen jälkeen oli sit helvetti irti,,, ja sekin tuli vaa siit ku eksyin hesun fb-proffaa ku koitin ettii oisko siel mitää timpsuu liittyvää ja sit olinki sillee "...... Hessul on söpö hymy" ja siitäpä se sitten,,,,, lähti,,,,,, 😑 HUPS. voi tätä nostalgiaa oikeesti :D ja sit mentiinki niin vitun sekasin.</p><p></p><p>Ei hjuva</p><p></p><p>Fun fact: sillon vuos sitten kun mietin villua ihan 24/7 niin mulla oli sellanen olo et vuoden päästä täst vasta onki saatanalliset psykoosit. Mä vaan jotenkin aattelin et mitäköhä sillo, varmaa vielä pahempaa ku villu. Ja oikeassa olin. Semmoset ennustus psykoosit sieltä sitten. Voi helvetti :D</p><p></p><p>Haha mitä olin äsken oikeest sillee "MITÄ" ku tää iski taas mun tajuntaan et mulle oikeesti tapahtu näin xD välillä sitä ei tajuu ees et mitä vittua tapahtuu mut sit ku muistaa et ainiin mun elämä on nykyää tämmöstä ni oot vaa sillee "....... MITÄ" :D koko tää aika tuntuu yhdeltä ihan vitun pitkältä päivältä. Emmä ees tiiä oonkohan menettäny järkeni (valon) 🤔</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 28370, member: 34"] Oikeesti [B]Poistukaa [/B]elämästäni Perkele (huoh miks tän muuten pitää heitellä randomisti noita isoja kirjaimia tonne, johtuukohan tää varasijasta vai mun näppäimistöst, en kyl jaksa niitä korjaillakaan koska vittu ihasama) En vaan ymmärräääää miten voi olla noin....... Huoh. Noin. Tommosii. Molemmat. Vittu [B]molemmat[/B] Oh fuckkkkk taylorin daylight tietysti alko soimaan ja vielä nightcore versiona voi perkeles. En ymmärrä miks daylight on niin pahasti vaikuttanu muhun siis se on ihan jotenki koko tähä asiaan todella vahvasti liittyvä biisi. Ensin se oli ehkä enemmänkin timppaan vaa, nykyää tulee kyllä mieleen hessukin siitä. Koko tämä psykoosi siis. Tavallaan häiritsee että näiden psykoosien piti laajentua näin, mutta toisaalta kai se sitten oli kohtaloni :D jos se ois vaan timppa ni ehkä ei ois näin vaikeeta mutta en tiedä. Probably it was meant to be this way. Jaaaaaa tietysti Cornelia street siihen perään heti voi ny helvetin perse. Huoh täst tulee aina mieleen joulukuun viimiset päivät 😢 ja se saatanan leikin varjolla jonka katoin monta kertaa jo silloin joulukuun puolella. Sen jälkeen vielä monta kertaa lisää mut anyway. Ja nyt se on poistunu youtubesta 😭 Rip 😭😭😭😭😭😭😭 onneks ehin ees ottaa muutaman screenshotin Siitä videosta muistoks jos ei muuta. Se oli nimittäin ihan naurettavan tärkee vaihe ku löysin sen ja katoin sitä ekoi kertoi ni basically sitä kattoes huomasin oikeest kunnol sen et ei vittu mää oon rakastumas timppaan ihan vitusti. Huoh. Vittu mitä muistoja. Koko viime vuosi oli kyl näköjään ihan kirottu ku tääki kaikki alko sillon. Viime metreillä mutta viime vuonna kuitenkin. Huutist. Oon kuunnellu myös muutaman muunki sellasen biisin täs jotka vie mut suoraan takas tammikuuhun ja tää on kauheeetaaaaaaaaaa xD huutista ehkä ne ihan alkuun liittyvät biisit on pahimpia ja sit on näit jotka liittyy helmi-maaliskuuhu on neki pahoi, mut emt ehkä se on vähän helpompaa kuunnella niitä. Ehkä. Nyt on kiva ku kuuntelen timppa-soittolistaani youtubesta ni tosiaan näähän menee silleen aikajärkässä et eka tulee ne vanhemmat biisit ja sit ehkä saattaa olla että jossain määrin helpottaa kun mennään kohti näitä viimeaikasempia biisejä. Nää mitä kuuntelen nyt taitaa olla viel tammikuus lisättyi Aaaa kamalaa oikeest. Värisyttääääää D: kaikki on niin asdghkggkglglg ja tuhannet muistot vaa juoksee mun pääs. Itse asias en sittenkään oo varma onks nää viimeaikaset biisut sen helpompia. Liittyyhän niihinki kaikki muistot ja kaikki. Tammikuu on paha siitä ku siit on paljon kauemmin aikaa mut kyllä toki yhtä kamalaa tavallaan tää aina on. Ja jo viikko sitten tapahtuneet asiat on jo nostalgisia. Mutta se nostalgian tunne pahenee vaan mitä kauemmas mennään :S emt luulen et mitä voimakkaammat tunteet liittyy niihi muistoihin ni sitä pahempaa se muisteleminen on, ja mitä kauemmin aikaa siit on. Ihan helvetin epätodellinen tunne oikeasti et tää on edelleen sitä samaa mitä silloin. Edelleen. Sitä. Samaa. Siit on niin kauan vaikka tavallaanhan tietysti aika vähän aikaa. Joka tapauksessa samat tunteet ja ajatukset aina vaan. Ahdistus kasvaa mitä enemmän aikaa kuluu. Oikeest ihan älyttömät nostalgiat esim siit 9.1. ku tuli juotua hieman alkoholia ja sit myös siitä muutamasta päivästä kun tää hessu case vasta alkoi, eli 28.1. ainaski, se oli niin wtf moment ku oot ollu siin jo lähes kuukauden rakastunu timppaan ja sit yhtäkkiä oot sillee "oops mä rakastun näköjään hessuunki tässä sitte" ja siis?? Se hämmennyksen määrä mitä vittua :Ddddd se ristiriitasten tunteiden määrä :DDDDDDDDDDDD luulin oikeesti olevani selvillä vesillä ainakin jonkun aikaa, etten rakastuis hessuun ainakaan ihan niin nopeesti, mut mitä vielä. It hit me hard. Naurattaa muistella sitä kun katoin gaalaa ja olin sillee o-ou en kai kuolaa hessuaki. Sit kun se ei heti alkanu sillee fr niin aattelin et huh ehkä se ei alakaan ainakaan vielä. Ja ehk ihan muutama päivä sen jälkeen oli sit helvetti irti,,, ja sekin tuli vaa siit ku eksyin hesun fb-proffaa ku koitin ettii oisko siel mitää timpsuu liittyvää ja sit olinki sillee "...... Hessul on söpö hymy" ja siitäpä se sitten,,,,, lähti,,,,,, 😑 HUPS. voi tätä nostalgiaa oikeesti :D ja sit mentiinki niin vitun sekasin. Ei hjuva Fun fact: sillon vuos sitten kun mietin villua ihan 24/7 niin mulla oli sellanen olo et vuoden päästä täst vasta onki saatanalliset psykoosit. Mä vaan jotenkin aattelin et mitäköhä sillo, varmaa vielä pahempaa ku villu. Ja oikeassa olin. Semmoset ennustus psykoosit sieltä sitten. Voi helvetti :D Haha mitä olin äsken oikeest sillee "MITÄ" ku tää iski taas mun tajuntaan et mulle oikeesti tapahtu näin xD välillä sitä ei tajuu ees et mitä vittua tapahtuu mut sit ku muistaa et ainiin mun elämä on nykyää tämmöstä ni oot vaa sillee "....... MITÄ" :D koko tää aika tuntuu yhdeltä ihan vitun pitkältä päivältä. Emmä ees tiiä oonkohan menettäny järkeni (valon) 🤔 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Tää on niin saatanasti minä mun ihastusten suhteen:
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja