Aihe vapaa Tää on niin saatanasti minä mun ihastusten suhteen:

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Tuo "kun ei opi niin ei opi saatana... Helvetti... Mää kuolen.. mää kuolen" 😂🙄 joka päivä tunnen noin mun ihastusten suhteen 😭🤷

Also en ymmärrä miten on mahdollista olla noin sulone oikeest viiittu, hesun hiukset on niin söpösti tos D= menkää POIS tyhmyrit 😭 apua rakastan molempia idiootteja niin paljon. Yyyyy.

vittu joka päivä kans hämmennyn vaan siitä enemmän ja enemmän miten vitun kauan tätä aikaa on tässä menny. Ei helvetti. On vittu menny HIUKAN aikaa tässä psykooseissa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Oikeesti Poistukaa elämästäni Perkele (huoh miks tän muuten pitää heitellä randomisti noita isoja kirjaimia tonne, johtuukohan tää varasijasta vai mun näppäimistöst, en kyl jaksa niitä korjaillakaan koska vittu ihasama)

En vaan ymmärräääää miten voi olla noin....... Huoh. Noin. Tommosii. Molemmat. Vittu molemmat

Oh fuckkkkk taylorin daylight tietysti alko soimaan ja vielä nightcore versiona voi perkeles. En ymmärrä miks daylight on niin pahasti vaikuttanu muhun siis se on ihan jotenki koko tähä asiaan todella vahvasti liittyvä biisi. Ensin se oli ehkä enemmänkin timppaan vaa, nykyää tulee kyllä mieleen hessukin siitä. Koko tämä psykoosi siis. Tavallaan häiritsee että näiden psykoosien piti laajentua näin, mutta toisaalta kai se sitten oli kohtaloni :D jos se ois vaan timppa ni ehkä ei ois näin vaikeeta mutta en tiedä. Probably it was meant to be this way.

Jaaaaaa tietysti Cornelia street siihen perään heti voi ny helvetin perse. Huoh täst tulee aina mieleen joulukuun viimiset päivät 😢 ja se saatanan leikin varjolla jonka katoin monta kertaa jo silloin joulukuun puolella. Sen jälkeen vielä monta kertaa lisää mut anyway. Ja nyt se on poistunu youtubesta 😭 Rip 😭😭😭😭😭😭😭 onneks ehin ees ottaa muutaman screenshotin Siitä videosta muistoks jos ei muuta. Se oli nimittäin ihan naurettavan tärkee vaihe ku löysin sen ja katoin sitä ekoi kertoi ni basically sitä kattoes huomasin oikeest kunnol sen et ei vittu mää oon rakastumas timppaan ihan vitusti. Huoh. Vittu mitä muistoja. Koko viime vuosi oli kyl näköjään ihan kirottu ku tääki kaikki alko sillon. Viime metreillä mutta viime vuonna kuitenkin. Huutist.

Oon kuunnellu myös muutaman muunki sellasen biisin täs jotka vie mut suoraan takas tammikuuhun ja tää on kauheeetaaaaaaaaaa xD huutista ehkä ne ihan alkuun liittyvät biisit on pahimpia ja sit on näit jotka liittyy helmi-maaliskuuhu on neki pahoi, mut emt ehkä se on vähän helpompaa kuunnella niitä. Ehkä. Nyt on kiva ku kuuntelen timppa-soittolistaani youtubesta ni tosiaan näähän menee silleen aikajärkässä et eka tulee ne vanhemmat biisit ja sit ehkä saattaa olla että jossain määrin helpottaa kun mennään kohti näitä viimeaikasempia biisejä. Nää mitä kuuntelen nyt taitaa olla viel tammikuus lisättyi

Aaaa kamalaa oikeest. Värisyttääääää D: kaikki on niin asdghkggkglglg ja tuhannet muistot vaa juoksee mun pääs.

Itse asias en sittenkään oo varma onks nää viimeaikaset biisut sen helpompia. Liittyyhän niihinki kaikki muistot ja kaikki. Tammikuu on paha siitä ku siit on paljon kauemmin aikaa mut kyllä toki yhtä kamalaa tavallaan tää aina on. Ja jo viikko sitten tapahtuneet asiat on jo nostalgisia. Mutta se nostalgian tunne pahenee vaan mitä kauemmas mennään :S emt luulen et mitä voimakkaammat tunteet liittyy niihi muistoihin ni sitä pahempaa se muisteleminen on, ja mitä kauemmin aikaa siit on. Ihan helvetin epätodellinen tunne oikeasti et tää on edelleen sitä samaa mitä silloin. Edelleen. Sitä. Samaa. Siit on niin kauan vaikka tavallaanhan tietysti aika vähän aikaa. Joka tapauksessa samat tunteet ja ajatukset aina vaan. Ahdistus kasvaa mitä enemmän aikaa kuluu.

Oikeest ihan älyttömät nostalgiat esim siit 9.1. ku tuli juotua hieman alkoholia ja sit myös siitä muutamasta päivästä kun tää hessu case vasta alkoi, eli 28.1. ainaski, se oli niin wtf moment ku oot ollu siin jo lähes kuukauden rakastunu timppaan ja sit yhtäkkiä oot sillee "oops mä rakastun näköjään hessuunki tässä sitte" ja siis?? Se hämmennyksen määrä mitä vittua :Ddddd se ristiriitasten tunteiden määrä :DDDDDDDDDDDD luulin oikeesti olevani selvillä vesillä ainakin jonkun aikaa, etten rakastuis hessuun ainakaan ihan niin nopeesti, mut mitä vielä. It hit me hard. Naurattaa muistella sitä kun katoin gaalaa ja olin sillee o-ou en kai kuolaa hessuaki. Sit kun se ei heti alkanu sillee fr niin aattelin et huh ehkä se ei alakaan ainakaan vielä. Ja ehk ihan muutama päivä sen jälkeen oli sit helvetti irti,,, ja sekin tuli vaa siit ku eksyin hesun fb-proffaa ku koitin ettii oisko siel mitää timpsuu liittyvää ja sit olinki sillee "...... Hessul on söpö hymy" ja siitäpä se sitten,,,,, lähti,,,,,, 😑 HUPS. voi tätä nostalgiaa oikeesti :D ja sit mentiinki niin vitun sekasin.

Ei hjuva

Fun fact: sillon vuos sitten kun mietin villua ihan 24/7 niin mulla oli sellanen olo et vuoden päästä täst vasta onki saatanalliset psykoosit. Mä vaan jotenkin aattelin et mitäköhä sillo, varmaa vielä pahempaa ku villu. Ja oikeassa olin. Semmoset ennustus psykoosit sieltä sitten. Voi helvetti :D

Haha mitä olin äsken oikeest sillee "MITÄ" ku tää iski taas mun tajuntaan et mulle oikeesti tapahtu näin xD välillä sitä ei tajuu ees et mitä vittua tapahtuu mut sit ku muistaa et ainiin mun elämä on nykyää tämmöstä ni oot vaa sillee "....... MITÄ" :D koko tää aika tuntuu yhdeltä ihan vitun pitkältä päivältä. Emmä ees tiiä oonkohan menettäny järkeni (valon) 🤔
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Huoh Madison beerin teenager in love HUOH tääki on traumatisoinu mut pysyvästi
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Oikeasti mitä helvettiä :D mua väsyttää aivan vitusti Mutta en saa unta en siis millään. En vaikka mitä tekis. Oon yrittänyt vaikka kuinka helvetin kauan. Tääl on liian kuuma. Mietin noita. Timppaa. Peepee. Hessuu. Häiritsee mut en oo varma mikä. Levoton olo. Siis niiku tosi sellane mitä vittua niin sos keissi et huhhuh. Mietin kaikkee ahistavaa. Joku random pelko hiipi näköjään mun mieleen tai tuntuu että vainoharhailen ihan älyttömästi kaikkee. Mua jotenkin ahdistaa ja pelottaa ja oon just tosi vainoharhanen täl hetkel sen suhteen et jos ihmiset saa tietää näistä asioista. Tietty mun frendit tietää jotenkuten kai mun ihastusjutut et en mä sitä pelkää kait mut pelkään että mun perhe jotenkin saa tietää ja sit mä pelkään että no yleensäkin ihmiset emt siis aina julkisella paikalla liikkuessa jos katon puhelint ni oon paniikis koska mun taustakuva yms niin yritän aina olla silleen ettei kukaan vahingossakaan nää mun puhelinta ja aaaaa mitä helvettiä. Mut mitä mä oikeesti pelkään. Eikse oo ihan sama vaikka koko maailma sais tietää

Kyl sanotaan niin et must alko tänään ehkä tuntua siltä jo, että mua ei loppujen lopuksi haittais niin paljon, tai et jotenki en jaksa piilotella enää mitään itestäni. Se on niin raskasta. Niin at this point luulen et jos vanhemmat esim jotenki saa tietää näit asioita must ni ihan sama. Emmä jaksa pelätä. Mä en yksinkertaisesti jaksa. Ei tässä oo mitään hävettävää mä nyt oon tämmönen ja voivoi jos se jotain vituttaa. Mä en myöskään voi ajatella mun vanhempien mielipidettä kaikessa. Se on harmi jos oon vääränlainen mutta mä nyt satuin syntyy tämmöseks. Tärkeintä on et oon oma itteni ei se mitä muut kelaa musta. Totta kai mua pelottaa mut. Mä haluisin vaan olla sellanen ku mä oon, ihan avoimesti. Vaikka mä tiedän et ehkä mun vanhemmat ei edes suuttuis mistään näist asioist mut silti mä huomaan sen kuinka stressaavaa tää alitajuisesti ainakin on. Kyl nää asiat silti tuntuu silleen salaisuuksilt vaikka niiden ei pitäs olla. Mut en mä ny mitään tiedotustilaisuuksia rupee pitämään saakeli mistään. Mutta kun onko mun pakko koska niin kauan kun nää asiat ei tuu mun perheen tietoon niin niin kauan ne stressaa mua kun mä ajattelen mitä ne miettis tästä ja tästä asiasta. Mut ku mä en haluu miettiä! Aion lopettaa kokonaan sen ajattelemisen mitä kuka tahansa mistäkin miettii. Mikään näistä asioista ei kuulu muille, ei kenellekään. Ei yhtään kenellekään. Ei edes mun vanhemmille. Niiden ei auta kun hyväksyy jos ne mua kerta rakastaa. Ei kukaan voi muuttaa mua. Mut tavallaan haluisin siks saada nää asiat off my chest koska ne ressaa kuitenkin kun mietin et ää mitä jos mitä jos. vittu. En mä aio näitä sanoa varsinaisesti mut en mä aio näitä piilotellakaan. Perkele tulee ilmi jos tulee. Joka tapauksessa mul ei oo mitään syytä hävetä.

En kestä kun tuli mieleen yks keskustelu mun kavereiden kanssa joskus oiskohan se ollu lukioaikoina? On siitä aikaa mutta ei nyt mitään kymmentä vuotta kuitenkaa. Oon lähes satavarma et se oli yläasteen jälkeen. Mut kuitenkin. Oltiin jossai leffas muistaakseni ja sit puhuttiin jotain mun vanhemmist just ja mun kaverit sanoi jtn että sun vanhemmat varmaan ottais paljon paremmin sen jos sä toisit jonkun tytön kotiin ku että sä toisit jonku vanhan miehen näytille (no siis täs pitää huomata se et saatoin tosiaa olla sillon viel alaikänen et varmaan siinä tapauksessa ainakin joo??). Mut jestas toi tuntu olevan ehk jonkinlainen käänne kosk must tuntuu et tosta asti oon stressannu paljon enemmän just tota et voi ei voi ei mitä mun vanhemmat ajattelee. Tuntuu et olin siihen mennessä stressannu enemmän vaan sitä et just jos vaikka toisin jonku tytön himaan, kai mä enemmän sitä siin vaihees mietin mut ku mun kaverit sano ton ni tajusin et ei VITTU mun pitää alkaa nyt pelkää totaki. Ja oikeest varmaan siitä asti oon ajatellu just jotain et ei ne ikinä hyväksyis ja ei ne tykkäis siitä yhtään yms. Voi juma :D mä oikeest luulen et en ollu ennen tota silleen samalla tavalla miettiny asiaa. Hulvatonta.

Mut joka tapauksessa kaikkien noiden asioiden suhteen ja siis IHAN KAIKEN suhteen mun pitää vaan olla silleen vitut. Et ei mitään välii. Ei Mitään välii. Mä en oo näitä asioita valinnu joten mun ei myöskään tarvitse tuntea mitään häpeää mistään niistä. Mul on oikeus olla varomatta koko ajan et mitä muut saa tietää. Eihän siin oo mitään logiikkaa tuntee itteensä huonommaks vieläpä asioiden takia joihin ei ite oikeestaa oo millään tasolla voinu vaikuttaa. Ok mä en valinnu mun suuntautumista enkä mä oo valinnu myöskään mun omaan sukupuoleen liittyviä tunteita joten? Jos joku kuittailee mulle niist ni se on vaa sen oma häpeä D: todennäköisesti mä tuun kohtaa vielä vaikka kuinka paljon paskaa näistä asioista mutta mä... Mun on pakko kestää se, eipä mulla vaihtoehtojakaan ole. En mä nyt voi sen takia pelätä. Enkä mä voi masentuu enkä tappaa itteeni yms sen takia että mä satun olee jotenki "erilainen". Mun on pakko antaa sen näkyy. En mä voi pelätä loputtomiin. Tai ehkä voinkin :D

Joo en tiiä, jestas ku häiritsee vaan kaikki asiat mitkä voi häiritä. Pelottaa. Myös sekin kun ,,, tai nojoo, en osaa ehk selittää sitä sanoilla. Mut kuitenkin. Se :D se juttu just :D you know.

Nojaa oli vittu miten oli aion lopettaa pelkäämisen ja nyt perkele saatana ! 🏳️‍🌈 Asdfghjkl

Sopivasti soi päässä ihan vitusti this is me :DDDDD lmaoo. Oon luukuttanu sitä taas ei vittu. Nonii alkaiskoha se uni pikkuhiljaa jo tuleen sieltä D: väsyttää vitusti niin pls i beg.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
aa jään ihan hirveesti kiinni mihin tahansa ajatukseen oikeesti pliis nuku! Siis kaikkeen ihan mihin vaan pieniinkin asioihin jään vaan kiinni koska mua jää häiritsee joku juttu koko ajan niissä. Tää on vittu just sitä miten ocd näkyy mun elämässäni aina. En saa ikinä nukuttua kun mun aivot jää miettimään että mikä mua häiritsee tossa ja tossa asiassa ja minkä asian unohin äsken. Koska se oli varmasti jotain tärkeetä. motherfucker se ei ollu vittu mitään tärkeetä. Se ei ollu kirjaimellisesti mitään. Ei siinä ollu kirjaimellisesti yhtään mitään ajatusta minkä edes olisin unohtanu, i think, mä vaan luulen unohtaneeni. En mä tiiä. Vittu. Se oli ihan varmasti jotain tärkeetä voi vittuuuuuuuu. Oikeesti mitä. Mitä vittua se oli. En mä muista mitään. En mä vaan tiiä mitä mun pitää ajatella. Voi vittu. Ei mikään ihme etten saa nukuttua, näiden pakko-oireiden takia just. Plus tääl on vielki liian kuuma ja aurinko vaa lämmittää vittu tuol viel lisää.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
No voiiii helvetti en oo vieläkään saanu unta silmäyksenkään verran vaikka oon yrittänyt ja yrittänyt ja yrittänyt. Voi jumankauta eihä tästä tuu mitään. Siis aivan älytön stressi ni ei kyl todellakaan tuu uni :D juuh
 
Ylös Pohja