Aihe vapaa Tänään oli mun synttärit :)

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
En jaksanu mitenkään juhlii :D

Aamulla vanhemmat anto lahjan. Vaaleenpunanen pehmee viltti, jota olin toivonu <3 Kun avasin paketin, meiän koira hullaantu ja halus avata sen :D Se tykkää avata paketteja (repii lahjapaperin ja sylkäsee pois).

14 maissa Col tuli ja anto mulle rannekorun (oli ostanu tosi hienon rannekorun ja sen päälle rakentanu koivun tuohesta ns. kuoren, eli oli myös omaa jälkee <3). Sit katottiin the walking deadii ja syötiin pizzaa :D

Loppuillasta oonkin syöny yksin kakkuu ja kattonu jotain videoita, joissa käsitellään rikoksia :D (mm. kanavalta Rotten Mango)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892
Kappas, tänään on minun synttärit ! Melkein sama päivä :D en minäkään oo tänään mitään erityistä tehnyt oikein, syöny herkkui ja tällee. Kiva myös ku ollu maha kipee koko päivän niin kiitti sitte siitäki xd snif snif
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
Kappas, tänään on minun synttärit ! Melkein sama päivä :D en minäkään oo tänään mitään erityistä tehnyt oikein, syöny herkkui ja tällee. Kiva myös ku ollu maha kipee koko päivän niin kiitti sitte siitäki xd snif snif
Oho, paljon onnee :)! Ja se on vaan parasta, kun saa syyä ja lepäillä kaikessa rauhassa! Harmi tosin, että vatsa on ollu kipee :/
 
Ylös Pohja