Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
4
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Täydellinen fiilis
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="titi-uuh" data-source="post: 30942" data-attributes="member: 168"><p>Mulla on ollut tosi mukavaa siihen nähden, että olo on taas hieman kipeä. Kävin päivällä kävelyllä, minkä jälkeen olo meni kurjaksi. Mietin, onko kyseessä katupöly vaiko kenties pms – mulla kun on kipeäksi tuleva olo usein just ennen menkkoja. Muutenkin hirveä turvotus ja nälkä ollut tässä.</p><p></p><p>Tein ihan täydellistä vetelyksen lohturuokaa. Siitä pitäen oon maannut levynä ja kattonut Youtube-videoita. Löysin kanavan, jonka videoita haluun vaan imeä. Ne sai mut ymmärtämään jotain isoa, minkä takia olo on näinkin hyvä väsymyksestä huolimatta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="titi-uuh, post: 30942, member: 168"] Mulla on ollut tosi mukavaa siihen nähden, että olo on taas hieman kipeä. Kävin päivällä kävelyllä, minkä jälkeen olo meni kurjaksi. Mietin, onko kyseessä katupöly vaiko kenties pms – mulla kun on kipeäksi tuleva olo usein just ennen menkkoja. Muutenkin hirveä turvotus ja nälkä ollut tässä. Tein ihan täydellistä vetelyksen lohturuokaa. Siitä pitäen oon maannut levynä ja kattonut Youtube-videoita. Löysin kanavan, jonka videoita haluun vaan imeä. Ne sai mut ymmärtämään jotain isoa, minkä takia olo on näinkin hyvä väsymyksestä huolimatta. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Täydellinen fiilis
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja