Aihe vapaa Täydellinen fiilis

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Harkitsen, josko alkaisin kohta taas kutoa sukkaa. Tai tarkemmin sanottuna jatkaa sukan kutomista, koska huomenna on tarkoitus taas nähdä sukkaguruani, jonka pitäisi auttaa niissä vaiheissa, joita en vielä osaa tehdä.

Kävin muuten itsekin vähän aikaa sitten keinumassa. <3
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Kuulostaa ihanalta <3
Itse tilasin tänään kolme uutta luomiväriä (koska olen hurahtanut luomiväreihin) ja tein aivan ihanan silmämeikin itelleni, jota ihastelen.
Itse kans ulkoilin tänään, kissani kanssa. täällä on ihana aurinkoinen keli kans.
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Harkitsen, josko alkaisin kohta taas kutoa sukkaa. Tai tarkemmin sanottuna jatkaa sukan kutomista, koska huomenna on tarkoitus taas nähdä sukkaguruani, jonka pitäisi auttaa niissä vaiheissa, joita en vielä osaa tehdä.

Kävin muuten itsekin vähän aikaa sitten keinumassa. <3
Kuulostaa hyvältä.

Keinuminen on parasta :D
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Kuulostaa ihanalta <3
Itse tilasin tänään kolme uutta luomiväriä (koska olen hurahtanut luomiväreihin) ja tein aivan ihanan silmämeikin itelleni, jota ihastelen.
Itse kans ulkoilin tänään, kissani kanssa. täällä on ihana aurinkoinen keli kans.
Wow, minkä värisiä luomivärejä? Itse en meikkaa mutta hyvin meikatut kasvot on aina todella ihana näky ja etenkin silmämeikki on kaunista. :)
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Wow, minkä värisiä luomivärejä? Itse en meikkaa mutta hyvin meikatut kasvot on aina todella ihana näky ja etenkin silmämeikki on kaunista. :)
Tilasin oranssin, keltaisen ja sellaisen vaaleanvihreän kimaltelevan. En malta oottaa, että saan ne käsiini.
Ennen oon ollut tosi ujo käyttämään luomivärejä, en oo kehdannut yhtään laittaa luomiväriä mihinkään mennessäni mutta nyt päätin että mä uskallan käyttää.
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Tilasin oranssin, keltaisen ja sellaisen vaaleanvihreän kimaltelevan. En malta oottaa, että saan ne käsiini.
Ennen oon ollut tosi ujo käyttämään luomivärejä, en oo kehdannut yhtään laittaa luomiväriä mihinkään mennessäni mutta nyt päätin että mä uskallan käyttää
Hienot värit, toivottavasti tykkäät niistä!
 

titi-uuh

"jee"
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
237
Reaktioarvo
401
Mulla on ollut tosi mukavaa siihen nähden, että olo on taas hieman kipeä. Kävin päivällä kävelyllä, minkä jälkeen olo meni kurjaksi. Mietin, onko kyseessä katupöly vaiko kenties pms – mulla kun on kipeäksi tuleva olo usein just ennen menkkoja. Muutenkin hirveä turvotus ja nälkä ollut tässä.

Tein ihan täydellistä vetelyksen lohturuokaa. Siitä pitäen oon maannut levynä ja kattonut Youtube-videoita. Löysin kanavan, jonka videoita haluun vaan imeä. Ne sai mut ymmärtämään jotain isoa, minkä takia olo on näinkin hyvä väsymyksestä huolimatta.
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Mulla on ollut tosi mukavaa siihen nähden, että olo on taas hieman kipeä. Kävin päivällä kävelyllä, minkä jälkeen olo meni kurjaksi. Mietin, onko kyseessä katupöly vaiko kenties pms – mulla kun on kipeäksi tuleva olo usein just ennen menkkoja. Muutenkin hirveä turvotus ja nälkä ollut tässä.

Tein ihan täydellistä vetelyksen lohturuokaa. Siitä pitäen oon maannut levynä ja kattonut Youtube-videoita. Löysin kanavan, jonka videoita haluun vaan imeä. Ne sai mut ymmärtämään jotain isoa, minkä takia olo on näinkin hyvä väsymyksestä huolimatta.
Harmi että olo on kipeä, itsekin olen koko ajan nyt tukossa johtuen siitepölystä ja maski pahentaa sitä vielä. Mutta ihana että siitä huolimatta oli niinkin hyvä päivä.
 

gregori

Uusi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
26
Reaktioarvo
25
Mulla on ollut tosi mukavaa siihen nähden, että olo on taas hieman kipeä. Kävin päivällä kävelyllä, minkä jälkeen olo meni kurjaksi. Mietin, onko kyseessä katupöly vaiko kenties pms – mulla kun on kipeäksi tuleva olo usein just ennen menkkoja. Muutenkin hirveä turvotus ja nälkä ollut tässä.

Tein ihan täydellistä vetelyksen lohturuokaa. Siitä pitäen oon maannut levynä ja kattonut Youtube-videoita. Löysin kanavan, jonka videoita haluun vaan imeä. Ne sai mut ymmärtämään jotain isoa, minkä takia olo on näinkin hyvä väsymyksestä huolimatta.
saako kysyä että mikä kanava? :0
mulla on ollut aika normaali ja tylsä päivä, mutta aurinko ja lämpö olivat tosi piristäviä!
 
Ylös Pohja