Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
5
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Täytyy hyväksyä se tosiasia etten koskaan kykene saamaan mistään h3 parempaa arvosanaa vinku vonku
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Minkelii" data-source="post: 108210" data-attributes="member: 32"><p>Varsinkaan harjoitteluista. Mulla on vissii niin omaperäinen ajatusmaailma etten kykene tekemään sääntöjen ja nyörien mukaan vaikka omasta mielestäni yritän kaikkeni että saisin vitosen. Noh, täytyy varmaan hyväksyä ettei panokseni riitä parhaimpiin mahdollisiin arvosanoihin enkä ainakaan aio osallistua keskusteluihin muiden opiskelijoiden kanssa arvosanoista. Muutenkin triggeröi kun jotkut valittaa nelosestakin että se ois huono numero. Oi saispa ees sen nelosen. Mutta ei aina pitää olla niin täydellistä. Tuntuu että kaikki muut vetelee kaikesta nelosia ja vitosia mut mun paras arvosana on 3, jee!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Minkelii, post: 108210, member: 32"] Varsinkaan harjoitteluista. Mulla on vissii niin omaperäinen ajatusmaailma etten kykene tekemään sääntöjen ja nyörien mukaan vaikka omasta mielestäni yritän kaikkeni että saisin vitosen. Noh, täytyy varmaan hyväksyä ettei panokseni riitä parhaimpiin mahdollisiin arvosanoihin enkä ainakaan aio osallistua keskusteluihin muiden opiskelijoiden kanssa arvosanoista. Muutenkin triggeröi kun jotkut valittaa nelosestakin että se ois huono numero. Oi saispa ees sen nelosen. Mutta ei aina pitää olla niin täydellistä. Tuntuu että kaikki muut vetelee kaikesta nelosia ja vitosia mut mun paras arvosana on 3, jee! [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Täytyy hyväksyä se tosiasia etten koskaan kykene saamaan mistään h3 parempaa arvosanaa vinku vonku
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja