Opiskelu Täytyy hyväksyä se tosiasia etten koskaan kykene saamaan mistään h3 parempaa arvosanaa vinku vonku

Opiskelu ja itseopiskelu

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Varsinkaan harjoitteluista. Mulla on vissii niin omaperäinen ajatusmaailma etten kykene tekemään sääntöjen ja nyörien mukaan vaikka omasta mielestäni yritän kaikkeni että saisin vitosen. Noh, täytyy varmaan hyväksyä ettei panokseni riitä parhaimpiin mahdollisiin arvosanoihin enkä ainakaan aio osallistua keskusteluihin muiden opiskelijoiden kanssa arvosanoista. Muutenkin triggeröi kun jotkut valittaa nelosestakin että se ois huono numero. Oi saispa ees sen nelosen. Mutta ei aina pitää olla niin täydellistä. Tuntuu että kaikki muut vetelee kaikesta nelosia ja vitosia mut mun paras arvosana on 3, jee!
 
Liittynyt
20.4.2022
Viestejä
2,183
Reaktioarvo
949
Höh, ompa ärsyttävää ko muut kitisee hyvistä numeroista D:

Sori mieki tuun valittaan:
Mua ärsyttää ko yläasteen musiikissa ei saa kymppiä millään muuten ko jos soittais tyyliin pianoa oikeasti hyvin. Siis harrastuneisuutta ja taitoa pitäis olla?? Ei meillä oo mittään pianoa, niin millä vitulla mie harjottelen että saan kympin :DDDD
JA mie siis oon ihan hyvä bassossa mutta eihän se riitä ko ysiin.. pitäs olla täydellinen. Ja musta tuntuu että kitara tai piano on ainoat mitkä kelpaa 10 arvosanaan :(
(Oho, vähän ohis)
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Höh, ompa ärsyttävää ko muut kitisee hyvistä numeroista D:

Sori mieki tuun valittaan:
Mua ärsyttää ko yläasteen musiikissa ei saa kymppiä millään muuten ko jos soittais tyyliin pianoa oikeasti hyvin. Siis harrastuneisuutta ja taitoa pitäis olla?? Ei meillä oo mittään pianoa, niin millä vitulla mie harjottelen että saan kympin :DDDD
JA mie siis oon ihan hyvä bassossa mutta eihän se riitä ko ysiin.. pitäs olla täydellinen. Ja musta tuntuu että kitara tai piano on ainoat mitkä kelpaa 10 arvosanaan :(
(Oho, vähän ohis)
Onneksi sillä musiikin arvosanalla ei haeta esim. lukioon, ellet sitten mene jollekin erityiselle linjalle. Sinne kun otetaan pelkkä lukuaineiden keskiarvo. Omakin musiikin arvosanani oli 9, eikä se noussut siitä vaikka otin musiikin valinnaiseksi. Mutta se 9 on jo erittäin hyvä taito- ja taideaineesta.
 
Liittynyt
20.4.2022
Viestejä
2,183
Reaktioarvo
949
Onneksi sillä musiikin arvosanalla ei haeta esim. lukioon, ellet sitten mene jollekin erityiselle linjalle. Sinne kun otetaan pelkkä lukuaineiden keskiarvo. Omakin musiikin arvosanani oli 9, eikä se noussut siitä vaikka otin musiikin valinnaiseksi. Mutta se 9 on jo erittäin hyvä taito- ja taideaineesta.
No joo, mutta ärsyttää silti D:
 
Ylös Pohja