Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Tanssivapinan terapianurkka
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Tanssivapina" data-source="post: 29838" data-attributes="member: 154"><p>Kuten moni saattaa jo tietää, olen psykoterapia opiskelija. Ensimmäinen vuosi psykoterapian maisteri opintoja on lähes taputeltu päätöksen. Mulla on kaksi omaa asiakasta joiden terapeutti olen (en vieläkään voi uskoa tätä), ja kolmannen asiakkaan saan kun harjoittelupaikan kliininen johtaja palaa lomalta. Lisäksi olen aikaisemmin suorittanut terapiataitojen sertifikaatin ja minulla on psykologian kandi. Olen työskennellyt myös hoitokodeissa ja psykiatrisissa sairaaloissa jo vuosia. Tämä kaikki on siis suoritettu Englannissa, ja kokemusta minulla ei ole MT-työstä Suomessa. </p><p></p><p>Tämän koronavuosi on ollut erityisen haastava täällä Englannissa ja olen aikalailla menettänyt motivaatiota elämään... Mä kuitenkin aina jaksan puskea eteenpäin toivon voimalla, uskon parempaan huomiseen. Mun opinnot on tosin kärsinyt aika paljon. Mietin mikä mulle on aina paras tapa opettaa, ja se on asioiden tekeminen ja muille selittäminen. Siksi pistin tän ketjun pystyyn mun ns. oppimispäiväkirjaksi. Mietin laittavani tän opinto osioon, mutta sitten ajattelin että tästä voi olla aika paljon hyötyä muille, joten pistin tän tänne mielenterveys osioon. Saa siis kysellä neuvoa, jakaa ajatuksia ja murheita tai vaan pohtia elämää täällä mun kanssa. Saa myös lähettää yksityisviestiä jos haluaa jutella "yksityisesti".</p><p><span style="font-size: 12px"></span></p><p><span style="font-size: 12px">Huomioikaa että mulla on paha lukihäiriö ja olen asunut englannissa lähes 5-vuotta enkä käyttänyt suomen kieltä säännöllisesti. Mä en oikeasti osaa yhdyssanoja sitten ollenkaan. Olen suorittanut opinnot Englannissa enkä tiedä kaikkia termejä Suomeksi. Jätetään kaikenlainen nälväily tästä ketjusta pois. Mua saa toki korjata jos käytän väärää termiä ja asiallisesti saa huomauttaa kirjoitusvirheistä koska halua kehittyä.</span></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tanssivapina, post: 29838, member: 154"] Kuten moni saattaa jo tietää, olen psykoterapia opiskelija. Ensimmäinen vuosi psykoterapian maisteri opintoja on lähes taputeltu päätöksen. Mulla on kaksi omaa asiakasta joiden terapeutti olen (en vieläkään voi uskoa tätä), ja kolmannen asiakkaan saan kun harjoittelupaikan kliininen johtaja palaa lomalta. Lisäksi olen aikaisemmin suorittanut terapiataitojen sertifikaatin ja minulla on psykologian kandi. Olen työskennellyt myös hoitokodeissa ja psykiatrisissa sairaaloissa jo vuosia. Tämä kaikki on siis suoritettu Englannissa, ja kokemusta minulla ei ole MT-työstä Suomessa. Tämän koronavuosi on ollut erityisen haastava täällä Englannissa ja olen aikalailla menettänyt motivaatiota elämään... Mä kuitenkin aina jaksan puskea eteenpäin toivon voimalla, uskon parempaan huomiseen. Mun opinnot on tosin kärsinyt aika paljon. Mietin mikä mulle on aina paras tapa opettaa, ja se on asioiden tekeminen ja muille selittäminen. Siksi pistin tän ketjun pystyyn mun ns. oppimispäiväkirjaksi. Mietin laittavani tän opinto osioon, mutta sitten ajattelin että tästä voi olla aika paljon hyötyä muille, joten pistin tän tänne mielenterveys osioon. Saa siis kysellä neuvoa, jakaa ajatuksia ja murheita tai vaan pohtia elämää täällä mun kanssa. Saa myös lähettää yksityisviestiä jos haluaa jutella "yksityisesti". [SIZE=3] Huomioikaa että mulla on paha lukihäiriö ja olen asunut englannissa lähes 5-vuotta enkä käyttänyt suomen kieltä säännöllisesti. Mä en oikeasti osaa yhdyssanoja sitten ollenkaan. Olen suorittanut opinnot Englannissa enkä tiedä kaikkia termejä Suomeksi. Jätetään kaikenlainen nälväily tästä ketjusta pois. Mua saa toki korjata jos käytän väärää termiä ja asiallisesti saa huomauttaa kirjoitusvirheistä koska halua kehittyä.[/SIZE] [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Tanssivapinan terapianurkka
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja