Mielenterveys Tanssivapinan terapianurkka

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Kuten moni saattaa jo tietää, olen psykoterapia opiskelija. Ensimmäinen vuosi psykoterapian maisteri opintoja on lähes taputeltu päätöksen. Mulla on kaksi omaa asiakasta joiden terapeutti olen (en vieläkään voi uskoa tätä), ja kolmannen asiakkaan saan kun harjoittelupaikan kliininen johtaja palaa lomalta. Lisäksi olen aikaisemmin suorittanut terapiataitojen sertifikaatin ja minulla on psykologian kandi. Olen työskennellyt myös hoitokodeissa ja psykiatrisissa sairaaloissa jo vuosia. Tämä kaikki on siis suoritettu Englannissa, ja kokemusta minulla ei ole MT-työstä Suomessa.

Tämän koronavuosi on ollut erityisen haastava täällä Englannissa ja olen aikalailla menettänyt motivaatiota elämään... Mä kuitenkin aina jaksan puskea eteenpäin toivon voimalla, uskon parempaan huomiseen. Mun opinnot on tosin kärsinyt aika paljon. Mietin mikä mulle on aina paras tapa opettaa, ja se on asioiden tekeminen ja muille selittäminen. Siksi pistin tän ketjun pystyyn mun ns. oppimispäiväkirjaksi. Mietin laittavani tän opinto osioon, mutta sitten ajattelin että tästä voi olla aika paljon hyötyä muille, joten pistin tän tänne mielenterveys osioon. Saa siis kysellä neuvoa, jakaa ajatuksia ja murheita tai vaan pohtia elämää täällä mun kanssa. Saa myös lähettää yksityisviestiä jos haluaa jutella "yksityisesti".

Huomioikaa että mulla on paha lukihäiriö ja olen asunut englannissa lähes 5-vuotta enkä käyttänyt suomen kieltä säännöllisesti. Mä en oikeasti osaa yhdyssanoja sitten ollenkaan. Olen suorittanut opinnot Englannissa enkä tiedä kaikkia termejä Suomeksi. Jätetään kaikenlainen nälväily tästä ketjusta pois. Mua saa toki korjata jos käytän väärää termiä ja asiallisesti saa huomauttaa kirjoitusvirheistä koska halua kehittyä.
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
IMG-20210418-WA0000.jpeg