Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Tyyli, muoti & kauneus
Teettekö itse vaatteita?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="ted" data-source="post: 62381" data-attributes="member: 126"><p>En yhtään muista onko tällaista keskustelua ollu aiemmin. Anyway, löytyykö täältä ihmisiä jotka ompelee/neuloo/virkkaa/tms itse vaatteita? Minkälaisia vaatteita teette? Mitä materiaaleja käytätte ja miatä hankitte niitä?</p><p></p><p></p><p>Mä yritän tehä mahdollisimman paljon itse, monestakin syystä. Kaupoista löytyy harvoin päälle ja mun tyyliin sopivia vaatteita. En myöskään haluais ostaa pikamuotia, mutta sitten muut vaihtoehdot on kalliita. Tietty myös kankaat on usein kalliita, mutta ostan esim. kirpputoreilta ja kierrätän vaatteita joita en käytä, mutta joiden kankaat on hienoja. </p><p>Eli ne vaatteet mitä teen on aika retrotyylisiä. Inspiroidun paljon 60- ja 70-luvuista, ja kyseisten aikakausien kankaat on ehkä paras asia ikinä. (Tosin ostin vanhat verhot, joista piti tehdä mekko, mutta verhot päätyikin ikkunaan xD) Mun kaikista onnistunein käsityö on varmaan samettipuku, jonka tekeminen kesti kauan ja tein varmaan kiroilun maailmanennätyksen, kun ompelukone perseili eikä sametti oo mikään helppo materiaali muutenkaan. Mutta nyt se on valmis, joten kuka haluais perustaa mun kanssa 70-luvun tyylisen glam rock-bändin xD</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ted, post: 62381, member: 126"] En yhtään muista onko tällaista keskustelua ollu aiemmin. Anyway, löytyykö täältä ihmisiä jotka ompelee/neuloo/virkkaa/tms itse vaatteita? Minkälaisia vaatteita teette? Mitä materiaaleja käytätte ja miatä hankitte niitä? Mä yritän tehä mahdollisimman paljon itse, monestakin syystä. Kaupoista löytyy harvoin päälle ja mun tyyliin sopivia vaatteita. En myöskään haluais ostaa pikamuotia, mutta sitten muut vaihtoehdot on kalliita. Tietty myös kankaat on usein kalliita, mutta ostan esim. kirpputoreilta ja kierrätän vaatteita joita en käytä, mutta joiden kankaat on hienoja. Eli ne vaatteet mitä teen on aika retrotyylisiä. Inspiroidun paljon 60- ja 70-luvuista, ja kyseisten aikakausien kankaat on ehkä paras asia ikinä. (Tosin ostin vanhat verhot, joista piti tehdä mekko, mutta verhot päätyikin ikkunaan xD) Mun kaikista onnistunein käsityö on varmaan samettipuku, jonka tekeminen kesti kauan ja tein varmaan kiroilun maailmanennätyksen, kun ompelukone perseili eikä sametti oo mikään helppo materiaali muutenkaan. Mutta nyt se on valmis, joten kuka haluais perustaa mun kanssa 70-luvun tyylisen glam rock-bändin xD [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Tyyli, muoti & kauneus
Teettekö itse vaatteita?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja