Politiikka Tein maailman hirveimmän mokan että jos luulet olevas tyhmä niin muista et mä oon aina tyhmempi

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Äänestin vaaleissa väärin, koska en tajunnut kuuluvani siihen äänipiiriin vaan luulin että kuulun siihen äänipiiriin jossa asun (luulin et oon tehny riittävän muuttoilmoituksen js tulkinnut muistakin että kuulun tämän paikan piiriin). Vieläpä semmosen puolueen ehdokasta johon en ääntäni koskaan haluais laittaa. Voi vitunvitunvitunvitunperkeleenvittu kun pitää olla niin idiootti. Miten pääsen tästä tuskasta yli?
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Okei luin tästä ehdokkaasta ja yritän lohduttaa itteeni sillä että sillä on joo ihan hyviä arvoja. Et ei kestovituttais. Kai se oli universumin merkki, ettei mun kannata äänestää sitä mä oikeesti olin äänestämässä.
Mut ei se auta, se ääni meni sille puolueelle anyway.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Ja mun ois pitänyt siitä jo tajuta että se kirje meni sinne just mun entisee asuinpaikkaan et ääni menee sinne suuntaan.
 
Liittynyt
15.7.2022
Viestejä
522
Reaktioarvo
348
Tän keskustelun innottamana avasin vihdoin mun ilmotuksen äänioikeudesta joka kolahti postiluukusta aikaa sitten (muutin kans just ja en ollut satavarma mun äänestyspaikasta lol)
siinä se lukee heti isolla missä vaalipiirissä äänioikeutes on... D: no, ehkä ens vaaleissa paremmin sit
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Tän keskustelun innottamana avasin vihdoin mun ilmotuksen äänioikeudesta joka kolahti postiluukusta aikaa sitten (muutin kans just ja en ollut satavarma mun äänestyspaikasta lol)
siinä se lukee heti isolla missä vaalipiirissä äänioikeutes on... D: no, ehkä ens vaaleissa paremmin sit
En mä saanu sitä kirjettä ees tänne missä asun niin en oo voinu sitä lukea. Mut en tajunnu kysyä ees kotikotoa ja en ees muistanu et se lukis siinä kirjeessä ku oletin automaatisesti että mun vaalipiiri on täällä. Ja miksi se ois muuten tullu mun kotii jos mun vaalipiiri ois täällä, miks sillonkaa en vittu heränny. Vittujen kevät. No, ei kai yhen ihmisen ääni vielä paina mut veikkaan silti pahasti et se puolue tulee voittaa anyway ja oon nyt pilannut tulevaisuuteni.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Minkä puolueen ehdokas?
Äänestin vahingossa kokoomusta vaikken ois ikimaailmassa halunnu sitä köyhänä opiskelijana äänestää. Eli oon omaa tyhmyyttäni kussu omaan nilkkaan jos siis pelkoni toteutuu et se pääsee hallitukseen.
SDP:tä oli tarkoitus äänestää alunperin (tuli vaalikoneesta).
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,757
Äänestin vahingossa kokoomusta vaikken ois ikimaailmassa halunnu sitä köyhänä opiskelijana äänestää. Eli oon omaa tyhmyyttäni kussu omaan nilkkaan jos siis pelkoni toteutuu et se pääsee hallitukseen.
SDP:tä oli tarkoitus äänestää alunperin (tuli vaalikoneesta).
Sentään ei ollu sinimusta tai valta kuuluu kansalle.
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Noh, sellasta sattuu D: sentään joku suht maltillinen valtapuolue eikä mikään sinimusta liike tai vastaava, pahemminkin ois voinu käydä!
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Noh, sellasta sattuu D: sentään joku suht maltillinen valtapuolue eikä mikään sinimusta liike tai vastaava, pahemminkin ois voinu käydä!
Onneks mua lohduttaa se että jostain vaalikoneesta sain kyl Kokoomuksen ehdokkaan ykkösenäki viel.
Pelottaa silti mun rahatilanne jos kokoomus valitaan hallitukseen. Esim jos en saa vaikka ens vuonna asumistukee opiskelijana ku semmosta ne on ehottanu.
Hehe nyt varasija mainostaa mulle juuri tässä kesussa jotai kokkaria :D
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Onneks mua lohduttaa se että jostain vaalikoneesta sain kyl Kokoomuksen ehdokkaan ykkösenäki viel.
Pelottaa silti mun rahatilanne jos kokoomus valitaan hallitukseen. Esim jos en saa vaikka ens vuonna asumistukee opiskelijana ku semmosta ne on ehottanu.
Hehe nyt varasija mainostaa mulle juuri tässä kesussa jotai kokkaria :D
Huh no ite tbh pelkään ihan samaa kun elän tosiaan aika lailla tuilla ja no, työllä mitä teen mutta sekään ei tunnu riittävän. Kokoomuksen ideasta pidän, mutten siitä, miten vähää ihmisistä se lopulta koskee/hyödyttää. Mutta kuitenkin...pahemminkin ois voinu käydä, sentään.....älä murehdi :D
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Huh no ite tbh pelkään ihan samaa kun elän tosiaan aika lailla tuilla ja no, työllä mitä teen mutta sekään ei tunnu riittävän. Kokoomuksen ideasta pidän, mutten siitä, miten vähää ihmisistä se lopulta koskee/hyödyttää. Mutta kuitenkin...pahemminkin ois voinu käydä, sentään.....älä murehdi :D
Harmittaa ku menin lukee jodelista yhtä lankaa jossa puhutaan just tämmösestä ja siellä muutama puhuu että ”miten joku voi olla noin tyhmä ettei tiiä missä vaalipiirissä on”. Ei pitäis sieltä ainakaan hakea ”vertaistukea”, koska ei siitä paikasta oo hyötyä tämmösessä tilanteessa. Paha mieli vaan tulee siellä ja alkaa vihaa ihmisiä. Vittu. Eipä ne kovin fiksua kuvaa itestää anna ku kiusaavat tollee.
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Harmittaa ku menin lukee jodelista yhtä lankaa jossa puhutaan just tämmösestä ja siellä muutama puhuu että ”miten joku voi olla noin tyhmä ettei tiiä missä vaalipiirissä on”. Ei pitäis sieltä ainakaan hakea ”vertaistukea”, koska ei siitä paikasta oo hyötyä tämmösessä tilanteessa. Paha mieli vaan tulee siellä ja alkaa vihaa ihmisiä. Vittu. Eipä ne kovin fiksua kuvaa itestää anna ku kiusaavat tollee.
Joo no jodel on jodel....ei sitä kannata ottaa vakavasti, älä murehdi
 
Ylös Pohja