Aihe vapaa tein taas kakun (kuva)

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,668

rätvänä

Asiantuntija
Reaktioarvo
319

mamiya

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,692
Kiitoxet! Pitää testata, mulla ei oo aikaisemmin tullut oikein leivottua miyään makeaa, mut oot näköjään innostanut kokeilemaan :D
kannattaa! oli hyvää ja kevyempää, raikasta eikä yli makeaa. ohjeessa tuli vain ohut kerrot mango sosetta, ite tein kiilteen toisen kakun ohjeella (3 liivatetta jotka liukenee 1dl nestettä esm. mehua + 3,5dl mango sosetta). ja ei ollut kallista, ilman koristetta ainekset yhteensä ehkä 5-7€?

mamiya

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,692
Vau miten upea! Onko noi kiven näköiset siis jotain suklaata?
kiitos! ja joo, vaikka oli näköjään jotain muutakin kun meinasi sulaa kiilteen päälle. noh ens kerralla oon viisaampi :D pavlova kakku seuraavaksi tekeillä, tässähän tippuu kohta hampaat suusta...

Tanssivapina

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,221
kiitos! ja joo, vaikka oli näköjään jotain muutakin kun meinasi sulaa kiilteen päälle. noh ens kerralla oon viisaampi :D pavlova kakku seuraavaksi tekeillä, tässähän tippuu kohta hampaat suusta...
Oijoi nom nom pavlova on hyvä! Kerran tein töissä potilaille. En meinannut malttaa pitää marenkia uunissa tarpeeksi kauan, mutta tuli kuitenkin super hyvä vaikka se sokerin määrä vähän kauhistuttaa 😬
Ei mut hyvä et oon löytynyt intohimo leipomiseen vaikka hampaat vähän kärsiikin.
Mä tein ite superhyvän toffifee kakun!

Ylös Pohja