Pelit Tein tänään Sims 4:ssä jäätelökioskin

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Heräsin vasta vähän ennen viittä tänään. Eilen olin mennyt nukkumaan vasta kolmelta ja univelkaa oli ilmesesti tullut paljon. D: (eka kerta moneen päivään ku ei tarvinnut laittaa herätystä) En oo varmaan ikinä nukkunut näin myöhään ja nyt mua pelottaa, mihin aikaan tuun tänään nukahtamaan... Ja sut viel ku meidän pitäs lähtee taas kotoa yhellä tutulle perheelle viettämään juhannusta neljältä, tai viideltä eli en voi nukkuu loputtomiin. D:

Mut joo, pelasin sit koko päivän Simssii tähän asti, ku pitäs syödä iltapala. :D(oon syönyt ennen tätä vaan aamupalan koska oon ollut hereillä vasta joku seitsemän tuntii eikä oo ollut nälkä+oon pelannut Simssiä ja silloin ei tee yhtään mieli lopettaa pelaamista)

Tein siis jätskikiskan, jonka nimi on Jäätelökioski Hallamieli.(inspiraationa entinen demittäjä) Jos joku haluu nähä millanen siitä tuli tai ladata sen niin varmaan tässä lähipäivinä sen galleriaan lataan. Mun ja mun sisarusten yhtenen käyttäjä on Pulteria eli tulis siis sille tilille.(ja tein siis siitä ravintolan jonka ruokalistalla on pelkkää jäätelöä ja kylmiä juomia eli sieltä pystyy siis ihan oikeesti tilaamaan jäätelöä eikä oo vaan joku pelkkä hienon näkönen mutta hyödytön paikka)

Mitä kesäisiä juttuja te aiotte tehä Simssissä? Mä aion ainakin:

•syödä jäätelöä
•käydä uimassa ja tehä uimahyppyjä
•puhaltaa saippuakuplia
•käydä festareilla
•pitää pyjamabileet ja kattoo siellä leffaa kavereitten kaa
•tehdä hiekkakakkuja
•käydä veneilemässä
•ottaa aurinkoa
•grillata
•leikkiä vesi-ilmapallosotaa
•mennä lomalle Sulanille
•mennä metsäretkelle siihen metsämaailmaan ja telttailla siellä
•ehkä vois lomailla myös lumisten vuorten maassa ja viidakossa
•käydä piknikillä

Siinä nyt ne mitä tuli mieleen mut varmasti vielä keksin simeilleni vielä muutakin kivaa kesätekemistä. :D
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Ja joo, ehkä tää ei ollut paras aika vuorokaudesta tehä uutta keskusteluu, koska tähän aikaan tääl ei varmaan oo niin paljoo varaanei, mutta en tuu kuitenkaan nukkumaan vielä pitkään aikaan niin jos joku tähän vastais niin olis kivaa ajanvietettä odotellessa sitä että alkais edes vähän väsyttämään. :D
 

kuljeskelija

Matkalla
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
888
Reaktioarvo
861
Simeillähän on tuossa oikea bucket list. :D

Ja mun pitäis lähtee yhen kahen aikaan naapureille kylään. Tietenkään mä en oo edes hereillä siihen aikaan ::D
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Simeillähän on tuossa oikea bucket list. :D

Ja mun pitäis lähtee yhen kahen aikaan naapureille kylään. Tietenkään mä en oo edes hereillä siihen aikaan ::D
Joo just itekki mietin samaa. Tekevät varmaan kesän aikana enemmän, ku mitä mä. :D

Simit: tekee kaikkea tota mitä mä luettelin
Mä: pelaan vaan Simssiä

Noni, sehän on hyvä. :D
 
Ylös Pohja