haituvainen
Työsuojeluvaltuutettu
- Reaktioarvo
- 1,689
En siis mitenkään laiskuuttani jätä niitä tekemättä, vaan ekalla kerralla oli joku hyvä syy (en enää muista mikä), tokalla taas sellanen ettei yksinkertasesti ollu aikaa tehä viikonloppuna (ok ois ollu lauantaina mut halusin sillon pitää kouluvapaan päivän) ja nyt taas se että aivot menee ihan solmuun kun yritän tehä. En vaan kehtaa mennä kouluun ja sanoa, että hei, en taaskaan tehny läksyjä. Koska se kuulostaa just siltä ettei mua huvita D: Toisaalta tää matikan ope on kyl ollu ymmärtäväinen ja sanonu ettei se haittaa, eikä hän oo laittanu edes Wilmaan mitään merkintöjä tekemättömistä läksyistä. Kuitenkin on huono omatunto tän takia ja spekuloin kauheesti sitä et onko tää nyt ihan ok vai ei, kun tosiaan mt-ongelmat vaikuttaa siihen et koulu tuntuu raskaalta joten siinä mielessähän se on fine mutta toisaalta taas sanotaan et läksyt pitää tehä. On myös huono omatunto siitä et oon lähes poikkeuksetta myöhässä koulusta ehkä muutaman minuutin lähes joka kerta, kun en vaan saa aikaseks lähtee bussiin joka menis aiemmin sinne koulun lähistölle. Spekuloin jälleen kerran, että oonko mie nyt laiska vai onko tää ihan hyväksyttävää ja ymmärrettävää kun ottaa huomioon miun vaikean tilanteen. Tein kans eilen keskustelun siitä et ahdistaa kun oon jälessä muutamassa eri aineessa, mutta opettajat vaan sanoo että kerkeehän ne rästiin jääneet tehtävät tehä myöhemminkin D: Alkaa tuntua että kaikki seinät kaatuu seuraavaks ja pää hajoaa tuhanteen osaan. Koen myös ettei opet nää tätä tilannetta, kun esim. sanoin miun luokanvalvojalle että tahti tuntuu liian kovalta yms. niin hän vaan tokas että "Mutta hienostihan sie oot tehny tunneilla!"... niin, siltä se näyttää ulkopuolisten silmiin, mutta sisällä miulla vaan kuohuu koko ajan D: