Aihe vapaa Tekisi mieli ostaa koti täyteen kasveja, mutta

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
...en jaksaisi kuitenkaan hoitaa niitä. Lisäksi toimin vakkarihoitopaikkana avatareni kissalle, joten sen suhteen ei olisi edes käytännöllistä.

On se silti metkaa miettiä, miltä kotini näyttäisi täynnä kasveja. Ehkä sitten joskus. 🍀
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
pystyiskö laittaa paikkaan jonne kissat ei pääse meikän kisset ei tiputtele toinen tiputti pentuna mutta en tiedä miks ei enään
Kotini on pieni kaksio, eikä minulla ole kissan ulottumattomissa olevia korkeita hyllyjä, joten kasveille ei oikein ole muuta paikkaa kuin keittiön pöytä ja muut matalat tasot. Pienten kasvien kanssa tietysti kävisi kannellinen terraario, mutta isojen kasvien kanssa se ei onnistu.
 

meikä

takapihan stalkkeri
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
224
Reaktioarvo
188
mul on vaik kuinka monta kasvia mun huoneessa, mut taas onnistuin yhen tappamaan. Olihan se kuitenkin mulla jo reilu pari vuotta. :-(
 

klovni

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
188
Reaktioarvo
129
Ois kyl kiva jos ois kasveja enemmän ku yks. Mulla oli jopa kaks, mut se toinen kuolla kupsahti joko itsestään, tai mä hoidin sitä vahingossa väärin :(
 

rätvänä

Asiantuntija
Liittynyt
10.2.2021
Viestejä
222
Reaktioarvo
317
Juu mullakin on harrastuksena huonekasvien murhaaminen ja/tai hidas hengiltä kiduttaminen (kissoja ei ole, mut jaksamattomuutta kyllä ja lisäksi oon pitkiä aikoja poissa), silti suunnittelen tämän tästä että hei oispa kiva alkaa kasvattamaan viidakkoa :D Sellaisiakin kasveja oon kokeillut joille kelpais pitkä kasteluväli, mut heidät taas onnistun kosteuttamaan kuoliaaksi, levätköön rauhassa raukat.
 

Artemis

epäkunnossa oleva järjen ääni
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
267
Reaktioarvo
286
Miekin haluaisin kasveja, mutta onnistun aina tappamaan ne hämmästyttävän lyhyessä ajassa D:
 

titi-uuh

"jee"
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
237
Reaktioarvo
401
Mun siskon koti on iiiiiiihan täynnä kasveja. Hänen luonaan on kuin viidakossa.

Välillä mietin että miltäköhän se tuntuisi, jos vaikea masennusjakso iskisi päälle, puhti hoitaa kasveja loppuisi ja koko viidakko vaan kuolisi. Se olisi sad.
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Mun siskon koti on iiiiiiihan täynnä kasveja. Hänen luonaan on kuin viidakossa.

Välillä mietin että miltäköhän se tuntuisi, jos vaikea masennusjakso iskisi päälle, puhti hoitaa kasveja loppuisi ja koko viidakko vaan kuolisi. Se olisi sad.
Siskollasi on varmaan upea kasvikoti! 😍
 
Ylös Pohja