Pelit THE LAST OF US 2 PELATTU LÄPI!

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
VIHDOIN JA VIIMEIN :D! mä haluun nyt hehkuttaa sitä täällä (varsinkin, kun hyperfiksaatio siitäkin :D)


(tässä kohin en kerro spoilereita tai tarinasta mitään)

ai vitsit mie nautin niistä pelimekanismeista! ja muutenkin mie rakastin sitä, kun sai hiippailla :D! mutta väillä se oli persiistä, kun joku 20 tyyppii yhessä alueessa "salatapettavana" :'D mutta tossa pelin aikana siinä kyllä kehitty!

tartunnansaajista clickerit ja runnerit oli parhaimpia. mie vihasin stalkereita, koska ei niitä perhana huomannu! ja shamblerit ja bloaterit oli kans...ehhh, ne on pikkusen kuumottavia :D
mutta kun alotin the last of us pelin (siis sen ekan), niin aattelin, että se ois kauheen kuumottava :D välillä oli semmosia kohtauksia, jossa se tunnelma oli melko painostava (kun näyttää siltä, että jotain tapahtuis, mutta mikään ei hyppää naamalle), mutta muuten se oli...noh, sanotaanko näin, että mie uskalsin edetä :D muutenkin oli kiva, että se peli on kolmannesta perspektiivistä, tai että näkee enemmän ympärille, eikä kukaan pääse niinkään yllättää. ja sit se kuuntelu mekanismi oli pelastaja :D! hmm...noh, ilman sitä pelissä ois aika hemmetin vaikee edetä D:!

mie tykkäsin, että siinä kaikkee oli silleen "taspainotetusti". siinä oli sitä tarinaa. siinä oli juoksemista ja keräämistä jonkin verran, jonka jälkeen sitten hiippailemista ja tappamista ja sitten oli myös "tasapainotetusti" vihollisia, ettei ollu koko ajan pelkästään tartunnansaajia tai ihmisiä, vaan...niitä on silleen sopusuhtasesti :D eikä niitäkään tullu koko aikaa, ettei se peli oo tavallaan rakenutunu sen ympärille. mie nautin tosi paljon niistä tavaroitten keräämisestä ja sen maailman tutkimisesta xD se on vaan semmonen peli, joka pitää pelata ite.

se on vaan super nätin näkönen peli!


(nyt tulee spoilereita niin perkeleesti)

hitsi mä vihasin Abbya aluks xD mutta sitten, kun pääsin pelaa hänen tarinaansa, niin...sitä vaan tajus, että hän on oikeesti hyvä tyyppi. tottakai hän on Ellien tarinassa se pahis, mutta toisaalta Abbyn tarinassa Joel on puolestaan se pahis. ei sitä oikein tajuu tai aattele siinä vaiheessa, kun pelataan ja koetaan vihaa vaan sen yhen hahmon silmistä!

hitto mie tykkäsin Jessestä tosi paljon (mie nyt haluisin sanoo jotain muuta hyvin ironista, mutta pelkään että miut tunnistaa siitä xD) ja ärsyttää, että hänen piti kuolla :(( (eikun kyllä miun on pakko kertoo... se miun ihastus josta mie oon kertonu joskus -entinen ihastus-, niin hän jakaa saman nimen kyseisen hahmon kaa, niin siks oli melko ironista, että sanoin noin :D okei, onneks kyseinen nimi on melko yleinen xD)

Joel :(( oli hyvä kun olin yksin kotona, kun pelasin sen kohtauksen, kun sen jälkeen tuli pari kyyneltä :D samoiten parissa muussa kohin pelii! itseasiassa siinä kohtaa, kun oltiin tappamassa Elliellä Abbyä, koska...mä vaan aattelin, että nyt Lev jää yksin ja ääh :( sekä sitten lopussa, kun tuli Joel flashback ja Ellie lupas yrittävänsä antaa anteeks ja hyö molemmat vaan itki - ja niin itkin minäkin :D tai oisin, mutta oli pakko vähän estellä, kun isi keittiössä tekemässä kakkuu xD sekä sit se flashback sieltä tanssiais jutuista, kun Seth teki homofoobisen kommentin ja Joel vaan puolusti Ellietä ja...se kohtaus D: se oli vaan surullista, että Joel yritti auttaa ja Ellie suuttu siitä ja...tyyliin seuraavana päivänä siitä Joel kuoli :(

itseasiassa tajusin vasta pelin jälkeen, että Lev on transpoika xD! se käy vaan järkeen! ilmankos olin hämilläni, kun Lev sano, että hänet halutaan tappaa sen takii, kun hän ajeli hiukset pois. se ei vaan käyny järkeen, kun ne muut miehet on kirjaimellisesti kaljuja xD joten mie aattelin, että se liittyis jotenkin siihen ikään, että vasta tietyn ikäsenä hiukset lähtee pojilla xD??? ja olin myös super hämilläni, että "kuka vit--... on Lily", kun mentiin sinne seraphitesejen kylään ja ne huuteli Leville. luulin aluks, että ne huutelee mulle :D että kuttuvat Abbyä Lilyks??? mutta ei :D ja pelissä kyllä kerrottiin, että...Yara oli määrätty soturiks, mutta Lev jollekkin miehelle vaimoks (hyi vittu Lev on 12v poika D: - vitsin pedofiilit), mutta...mie en ollu oikein keskittyny niihin vuoropuheluihin :D joten se oli menny puoliks ohi ja päättelin, että Lev oltais siis määrätty jollekin naiselle sulhaseks. mulla meni liian moni asia ohi :D



nyt ei tuu mieleen, mitä muuta sanoisin :0! tai...varmasti on, mutta haluun mennä kattoo the last of us liittyviä videoita youtubesta, nyt kun voin xD!
 
Ylös Pohja