Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
Tiedättekö lastenohjelman Ankkaotuksesta?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Taivaansini" data-source="post: 11663" data-attributes="member: 167"><p>Googlasin Neposen niin onhan se se käsinukkepupu. :D Mut ite en siitä niin paljoa välittänyt. Tai olihan se ihan kiva ja katoin aika paljon. Koska no... Yhessä kohtaa katoin joka päivä joka ikisen lastenohjelman jakson, mikä oli sinä päivänä tullut Yle Areenaan. :D Sillonkin, jos en tykännyt niistä. :D Sit vaan dissasin jotain pikkulapsille tarkotettui ohjelmii ja kaikkii semmosii mist en tykännyt. :D</p><p></p><p>Kaarlosammakon kans googletin ja ehkä etäisesti muistan. D: Rikuakaan en nimeltä muistanut, mut kun googletin niin muistan sen. Mut en oo varma oliks se siinä siivousohjelmassa ja kokkiohjelmassa vai oliks niissä sittenkin se Neponen? Neponenhan näkyy vieläkin telkkarissa niin se on helpompi muistaa. :D</p><p></p><p>Se siivousohjelma oli kyl hyvä. "Silloin siivotaan niin silloin siivotaan, eikä leikitä ollenkaan, eikä leikitä ollenkaan. Vaan koko ajan siivotaan. Tai sitten ei!" Ja sit ne löys sieltä ullakolta aina jonkin kiinnostavan tavaran ja alko leikkimään. :D Paitsi et yhessä jaksossa ne tais löytää jonkun kirjan js kuvan sen miehen isästä, tai jotain ja ne sai siivottuu. Sit se mummo anto niille tyyliin palkkioks jotain mehua ja pullaa.</p><p></p><p>Mut ku googletin Ramin niin näytti ihan Rikulta. Onko samat vai eri tyypit? D: Ja oliks joku koira siinä pahvilaatikko-ohjelmassa vai oliks seki vaan Neponen? Neponen tais olla myös siinä jossain satuohjelmassa.</p><p></p><p>En tiiä, muistanko tota Eno-Elmerii, tai Karvakuonoi. Ehkä oon nähnyt ne pienenä joku pari kertaa. Mä en kyl hirveesti tykännyt niistä käsinukkeohjelmista vaan tykkäsin just niistä animaatioista. :D En oo kuullutkaan tosta kirjasta. D: "Minä olen Samu ja tässä on pikkusiskoni Salla. Hän on tosi hassu." Nyt tuli mieleen tosi monta Samu ja Salla-jaksoo. :D Mulle on jäänyt tosi hyvin kaikkii lastenohjelmien jaksoja mieleen, mutta mitkään koulujutut tai semmoset tärkeet asiat ei sit pysykkään mun päässä. :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Taivaansini, post: 11663, member: 167"] Googlasin Neposen niin onhan se se käsinukkepupu. :D Mut ite en siitä niin paljoa välittänyt. Tai olihan se ihan kiva ja katoin aika paljon. Koska no... Yhessä kohtaa katoin joka päivä joka ikisen lastenohjelman jakson, mikä oli sinä päivänä tullut Yle Areenaan. :D Sillonkin, jos en tykännyt niistä. :D Sit vaan dissasin jotain pikkulapsille tarkotettui ohjelmii ja kaikkii semmosii mist en tykännyt. :D Kaarlosammakon kans googletin ja ehkä etäisesti muistan. D: Rikuakaan en nimeltä muistanut, mut kun googletin niin muistan sen. Mut en oo varma oliks se siinä siivousohjelmassa ja kokkiohjelmassa vai oliks niissä sittenkin se Neponen? Neponenhan näkyy vieläkin telkkarissa niin se on helpompi muistaa. :D Se siivousohjelma oli kyl hyvä. "Silloin siivotaan niin silloin siivotaan, eikä leikitä ollenkaan, eikä leikitä ollenkaan. Vaan koko ajan siivotaan. Tai sitten ei!" Ja sit ne löys sieltä ullakolta aina jonkin kiinnostavan tavaran ja alko leikkimään. :D Paitsi et yhessä jaksossa ne tais löytää jonkun kirjan js kuvan sen miehen isästä, tai jotain ja ne sai siivottuu. Sit se mummo anto niille tyyliin palkkioks jotain mehua ja pullaa. Mut ku googletin Ramin niin näytti ihan Rikulta. Onko samat vai eri tyypit? D: Ja oliks joku koira siinä pahvilaatikko-ohjelmassa vai oliks seki vaan Neponen? Neponen tais olla myös siinä jossain satuohjelmassa. En tiiä, muistanko tota Eno-Elmerii, tai Karvakuonoi. Ehkä oon nähnyt ne pienenä joku pari kertaa. Mä en kyl hirveesti tykännyt niistä käsinukkeohjelmista vaan tykkäsin just niistä animaatioista. :D En oo kuullutkaan tosta kirjasta. D: "Minä olen Samu ja tässä on pikkusiskoni Salla. Hän on tosi hassu." Nyt tuli mieleen tosi monta Samu ja Salla-jaksoo. :D Mulle on jäänyt tosi hyvin kaikkii lastenohjelmien jaksoja mieleen, mutta mitkään koulujutut tai semmoset tärkeet asiat ei sit pysykkään mun päässä. :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
Tiedättekö lastenohjelman Ankkaotuksesta?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja