Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Tyyli, muoti & kauneus
Tiiättekö mistä sais Barbie-vaatteita tai -oheistuotteita?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Taivaansini" data-source="post: 151215" data-attributes="member: 167"><p>Niin muuten, jos joku vielä miettii, mistä tollasia sais niin Kampin Mohitosta löysin Barbie-rannekorun ja pari Barbie- t-paitaa, mutta en viime kerralla niitä enää sieltä löytänyt, mutta voi olla, että esim. verkkokaupasta löytyy, tai jotain ja H&M:ssä on myös joitain Barbie-tyylisiä vaatteita (ja muutenkin paljon suosittuihin sarjoihin ja hahmoihin liittyviä) ja sieltä vielä ihan vasta eilen mun pikkusisko löys yhen vaaleenpunasen Barbie-hupparin ja jos sinne menee niin kannattaa katsoa myös lastenosasto, jossa on sitten enemmän. </p><p></p><p>Mutta kaikissa kaupoissa ei kyl oo, koska ku mä yritin kerran kattoo niin ainoot Barbie-vaatteet tais olla taaperoikäisille. Niin ja K-Cittarista oon löytänyt Barbie-teemaisia kasvonaamioita. Mutta nyt tosiaan noi mallistot on vaihtuneetkin ja Barbie-vaatteita on enää aika hankalaa löytää mistään. Monet tais mennä tosi nopeesti ku tuli vaan kauppoihin. :')</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Taivaansini, post: 151215, member: 167"] Niin muuten, jos joku vielä miettii, mistä tollasia sais niin Kampin Mohitosta löysin Barbie-rannekorun ja pari Barbie- t-paitaa, mutta en viime kerralla niitä enää sieltä löytänyt, mutta voi olla, että esim. verkkokaupasta löytyy, tai jotain ja H&M:ssä on myös joitain Barbie-tyylisiä vaatteita (ja muutenkin paljon suosittuihin sarjoihin ja hahmoihin liittyviä) ja sieltä vielä ihan vasta eilen mun pikkusisko löys yhen vaaleenpunasen Barbie-hupparin ja jos sinne menee niin kannattaa katsoa myös lastenosasto, jossa on sitten enemmän. Mutta kaikissa kaupoissa ei kyl oo, koska ku mä yritin kerran kattoo niin ainoot Barbie-vaatteet tais olla taaperoikäisille. Niin ja K-Cittarista oon löytänyt Barbie-teemaisia kasvonaamioita. Mutta nyt tosiaan noi mallistot on vaihtuneetkin ja Barbie-vaatteita on enää aika hankalaa löytää mistään. Monet tais mennä tosi nopeesti ku tuli vaan kauppoihin. :') [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Tyyli, muoti & kauneus
Tiiättekö mistä sais Barbie-vaatteita tai -oheistuotteita?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja