Tosi vaikea olla vakavana töissä

aviva

Asiantuntija
Reaktioarvo
931
Hymyilen kuin idiootti aina kun kuulen poicciksen äänen mun agenttikorvanapista.

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Reaktioarvo
727
Hymyilen kuin idiootti aina kun kuulen poicciksen äänen mun agenttikorvanapista.
Mulla oli vähän sama kun olin edellisessä työpaikassa ja palvelin asiakkaita. Pelkästään se, että olin saanut kivan viestin sai mut hymyilemään korvasta korvaan :D:D

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,670
Itsellä olisi kanssa tarinoita kerrottavana, mutta ovatko sopivia tälle sivustolle kun joku loukkaantuu kuitenkin..

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,670
Noh, olin aikoinani myös kaupan kassalla töissä niin Rekolan K-marketissa tuli yksi mummeli ostoksille ja sitten palasi hyvin huolestuneena takaisin, että hänellä olisi silmälasit jääneet kauppaan. Pidättelin vähän naurua, mutta onnistuin sanomaan ihan vakavana "ne rouvan lasit on tuossa teidän otsalla" ja mummeli oli "ai niin!" ja läksi menemään ja minä soitin kellolla toisen työntekijän paikalle, kun en voinut lopettaa nauramista ja jonossa olleet jonnet vaan lisäsivät vettä myllyyn.

Ja Espoossa Nihtisillan S-marketissa oli pakko vain nauraa, kun kaikkien aikojen Kilon asukki, Marko Hento kurvasi paikalle läskimopollaan ja jumittui karkki- ja sipsihyllyn väliin. Kun toinen myyjä sai avustettua sen jumista pois, niin Hento vetäisee kassoille avustajansa kanssa n. 20 pussia sipsejä enkä edes valehtele. Tässä vaiheessa naurun takia en saanut enää happea niin istuin siellä kassapöydän takana maassa.

aviva

Asiantuntija
Reaktioarvo
931
Mulla oli vähän sama kun olin edellisessä työpaikassa ja palvelin asiakkaita. Pelkästään se, että olin saanut kivan viestin sai mut hymyilemään korvasta korvaan :D:D
Kesällä yks työkaveri käski olemaan levittämättä positiivista ilmapiiriä kun olin liian hyväntuulinen :D

irwikissa

Puff-lohikäärme
Reaktioarvo
5,782
Eikö se oo hyvä juttu asiakaspalvelijalta olla aina iloinen ja aurinkoinen:D

Ylös Pohja