Suhteet Tulen paremmin toimeen eri ikäisten kanssa kuin itse olen

Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Jos on joku porukka missä on paljon eri ikäisiä ihmisiä, hakeudun yleensä itseäni vähintään pari-kolme vuotta vanhempaan tai nuorempaan seuraan. Tulen kyllä hyvin toimeen myös saman ikäisten kanssa jos on pakko. Mutta mieluummin vietän aikaa nuorempien tai vanhempien kanssa.

Onko muita?
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
713
Reaktioarvo
821
Toisaalta kyllä, toisaalta se riippuu ehkä enemmän elämäntilanteesta ku varsinaisesta iästä. Oon just siinä vaiheessa että samaan ikäluokkaan mahtuu monenlaista elämäntyyliä, toiset opiskelee ja toiset perustaa jo perheitä.
Mun on vähän vaikea päästä samalle aaltopituudelle ihmisen kanssa jonka elämä koostuu esim opiskelusta, matkustelusta, juhlimisesta tms, ei siksi että noissa asioissa ois mitään vikaa vaan siksi että mun elämässä tärkeitä juttuja tällä hetkellä on työ, asuntolaina, pintaremontti ynnämuut "tylsät" jutut.

Parisuhteessa tykkään siitä että toinen on jonku verran vanhempi, en osaa sanoa miksi mutta varmaan osin samoista syistä mitä jo pohdin ylempänä.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Joo sama.
Jotenkin huumorini on yhtäaikaa tosi lapsellinen ja sama aikuisten kanssa. 25 vuotiaita tunnen parit jotka on tosi mukavia, samoin niitä 30-40 vuotiaita joiden kanssa on mielenkiintosta esim matkustaa. Toinen taas on et pienet lapset tykkää musta hirveesti, yksi 4-5 vuotias muisti mut vuoden jälkeen kun olin pariinkertaan sitä siinä tavannut ja tulin niille sitten vuoden päästä yksiin samoihin juhliin tiskaamaan. Oli kuulemma silloin puhunut musta päiväkodissakin xd en tiiä vieläkään mitä niin erikoista oon tehny et se muistaa mut vaikka oli sillon niin nuori että saako pysyviä muistoja vielä edes:D
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Mä viihdyn parhaiten ihan omanikästeni kanssa, mutta se kyllä riippuu myös elämäntilanteesta. Tällä hetkellä kaikki mun ikäset on lähinnä samassa elämäntilanteessa, mutta esim. se tuleeko jonkun vanhemman ihmisen kanssa juttuun vai ei, riippuu pitkälti siitä, että käykö hän esim. samaa koulua mun kanssa vai on jo töissä.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,586
Reaktioarvo
6,495
Mulla se on vaihdellut tosi palijon:D Nykyään oon enemmä omanikästen kaa mut etenki 11-15-vuotiaana oli palijon helepompi olla itteeni vanhempien kanssa :D
 
Ylös Pohja