Opiskelu Tuliko teille ikävä koulukavereita/koulua työharjoittelun aikana?

Opiskelu ja itseopiskelu

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Mulla on tiedossa ensin kahden kuukauden harjoittelu, jonka jälkeen on kesäloma ja siitä suoraan puolen vuoden harjoittelu ja vasta sitten joululoman jälkeen nään taas mun koulukaverit eli oon joku 10 kuukautta poissa koulusta. Mua pelottaa etten tuu sit näkemään niitä juuri ollenkaan koko sinä aikana, ku tuskin saadaan hirveesti mitään tapaamisii sovittuu ja mulle tuu ihan varmasti ikävä koulua ja kaikkia niitä tyyppejä. :(

Sit ku taas palaan kouluun niin se tuu varmasti tuntumaan ihan sika oudolta ja sittenkin on enää puolvuotta koulua, kunnes valmistutaan enkä välttis nää joitain tyyppejä enää ikinä. :/ Muutenki mua vähän pelottaa, ku se on mun eka työharjottelu ja mun ainoo aiempi työkokemus on yläasteen neljän päivän tet-harjoittelu. Pystyyks kukaan muu samaistumaan ja miten selvisitte työharjoittelusta?
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,905
Reaktioarvo
5,733
Eiköhän se hyvin mene. Kaverisikin ovat olleet pois koulussa, ei oo niin että kaikki jatkais elämäänsä eteenpäin kun oot pois. Eiköhän se harjottelu tuo tekemistä riittävästi. En mäkään ikinä tapaa koulukavereita kesällä, riippuu ihmisestä.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Eiköhän se hyvin mene. Kaverisikin ovat olleet pois koulussa, ei oo niin että kaikki jatkais elämäänsä eteenpäin kun oot pois. Eiköhän se harjottelu tuo tekemistä riittävästi. En mäkään ikinä tapaa koulukavereita kesällä, riippuu ihmisestä.
Kiitos. Niin ja siis niilläkin tulee olemaan työharjottelu samaan aikaan niin neki on samaan aikaan pois koulusta. Mutta mä nyt vaan oon ihan hirveen herkkä aina ikävöimään kaikkea ja kaikkia ja tiiän jo valmiiks kuinka tuun suremaan kaikkea, kun työharjottelu alkaa. :/
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,905
Reaktioarvo
5,733
Kiitos. Niin ja siis niilläkin tulee olemaan työharjottelu samaan aikaan niin neki on samaan aikaan pois koulusta. Mutta mä nyt vaan oon ihan hirveen herkkä aina ikävöimään kaikkea ja kaikkia ja tiiän jo valmiiks kuinka tuun suremaan kaikkea, kun työharjottelu alkaa. :/
Eiköhän se siitä:)
Et kuitenkaan missaa mitään kun ei nekään ole yhdessä koululla
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
Joo tuli. Osa porukasta näki toisiaan vapaa-ajalla, itse en, ja kyllä nyt on tuntenut itsensä vähän ulkopuoliseksi syksyn aikana. Kohta alkaa seuraava, mutta onneksi ollaan parin kaverin kanssa samassa paikassa niin varmaan meidän kaveruus taas syvenee.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Joo tuli. Osa porukasta näki toisiaan vapaa-ajalla, itse en, ja kyllä nyt on tuntenut itsensä vähän ulkopuoliseksi syksyn aikana. Kohta alkaa seuraava, mutta onneksi ollaan parin kaverin kanssa samassa paikassa niin varmaan meidän kaveruus taas syvenee.
Jotenki helpottavaa kuulla, että joku muukin kokee näin. Vaikka ei tietenkään sulle kiva... Olis kyllä kivaa olla samassa harkkapaikassa jonkun kaverin kanssa. Mulla vaan on vähän se ongelma, että mua kiinnostaa sellaset harkkapaikat, jotka on tyyliin jossain Helsingissä ja mun kaverit haluu kai harkkapaikan ihan jostain läheltä, eikä niitä kiinnosta samat paikat, ku mua. Ja eihän ne mua kiinnostavat yritykset muutenkaan ota mitään hirveetä määrää harjoittelijoita. :/
 
Ylös Pohja