Aihe vapaa Tulvivassa joessa on jotain kovin kiehtovaa [kuva]

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Kokemäenjoki tulvii nytkin, mutta en ole jaksanut kuvata sitä. Tässä sen sijaan kuva Porin Kirjurinluodosta keväältä 2019:



Tässä vielä havainnollistava kuva siitä, missä tuon Kokemäenjoen pienen sivuhaaran reunojen pitäisi suunnilleen olla (näkyy, kun klikkaat kuvan suuremmaksi):

 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Oon samaa mieltä siitä, että tulvivat joet on kiehtovia. Myös järvet on, jos ne on tulvinut metsään. Kerran mentiin kaverin kanssa pienenä kahlailemaan semmoseen metsään ja kasteltiin vaatteet ihan kunnolla, kun ne mättäät loppu aina vähän yllättäen.
Oi! 😍 En ole ikinä nähnyt tulvivaa järveä, mutta mielikuva tuosta on upea! ♥
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Mä en ikinä ole nähnyt varsinaista tulvivaa jokea, mutta joskus lapsena yhden sukulaisen takapihalla oli koski, joka kuohui tulva-aikaan niin, että vesi lensi ihan kunnolla monen metrin korkeudelle ja kuohui ja pauhasi enkä ikinä tietty saanut mennä lähelle, mutta istuttiin siellä katsomassa ja se oli vaan tosi hienoa
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Mä en ikinä ole nähnyt varsinaista tulvivaa jokea, mutta joskus lapsena yhden sukulaisen takapihalla oli koski, joka kuohui tulva-aikaan niin, että vesi lensi ihan kunnolla monen metrin korkeudelle ja kuohui ja pauhasi enkä ikinä tietty saanut mennä lähelle, mutta istuttiin siellä katsomassa ja se oli vaan tosi hienoa
Vau! 😍
 

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
Vautsi, hienot kuvat! Samaa mieltä, ja ylipäätään vesistöissä oli se sitten meri, puro, järvi tai mikä vaan, niissä on jotain maagista ja kaunista. Myös eri "ilmiöiden muodossa nimenomaan vaikka tulviva joki tai puro, ne on kauniita. :)
 
Ylös Pohja