Mitä tämä on?
Peruukkiteline Teenlitkijä Ylläpidon jäsen Liittynyt 7.2.2021 Viestejä 1,426 Reaktioarvo 2,314 23.2.2021 #2 Onko se syötävää? :O Kannattaa varmaan varmuuden vuoksi sulkea se purkkiin ja lähettää analysoitavaksi jonnekin labraan, ettei vain ole mitään vaarallista. D: Leikki sikseen. Olen iloinen onnen tunteestasi! 👍
Onko se syötävää? :O Kannattaa varmaan varmuuden vuoksi sulkea se purkkiin ja lähettää analysoitavaksi jonnekin labraan, ettei vain ole mitään vaarallista. D: Leikki sikseen. Olen iloinen onnen tunteestasi! 👍
HUISKELIINI Kuningatar Liittynyt 3.2.2021 Viestejä 517 Reaktioarvo 349 23.2.2021 AP AP #3 Peruukkiteline sanoi: Onko se syötävää? :O Kannattaa varmaan varmuuden vuoksi sulkea se purkkiin ja lähettää analysoitavaksi jonnekin labraan, ettei vain ole mitään vaarallista. D: Leikki sikseen. Olen iloinen onnen tunteestasi! 👍 Napsauta laajentaaksesi... Kiitän :3
Peruukkiteline sanoi: Onko se syötävää? :O Kannattaa varmaan varmuuden vuoksi sulkea se purkkiin ja lähettää analysoitavaksi jonnekin labraan, ettei vain ole mitään vaarallista. D: Leikki sikseen. Olen iloinen onnen tunteestasi! 👍 Napsauta laajentaaksesi... Kiitän :3