Suhteet Tuntuu et monesti ku pitäis nähä jotai frendiä niin sille tulee sairastuminen tai muita esteitä

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Ei voi mitään pöpöille mut mietin silti.
Siis kyse ei oo vaa yhestä frendistä. Vaan monen kohdalla on käynyt näin. Tulee tuntia ennemmin viesti ”sori ei voidakaan nähä, koska...”
Jotenkin ei ees tunnu missään ku tiiän et se on kirous ja jopa valmistaudun aina siihen kun oon sopinu jonkun kaa näkemistä.
Tai sit kukaan ei vaan viihdy oikeesti seurassani vaik väittävät muuta.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Toisaalta, vaikuttaako puhua jos ne ihan oikeesti on vaan kipeänä?:D:
Jep, ainakin tähän viimeisimpään tapaukseen luotan, en usko että hänellä on mua mitään vastaan ja hän on tosi rehellinen ystävä et tuskinpa hän ees ois mua kysyny ulos jos hän ei tahtoisi olla mun kaa D:
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Jep, ainakin tähän viimeisimpään tapaukseen luotan, en usko että hänellä on mua mitään vastaan ja hän on tosi rehellinen ystävä et tuskinpa hän ees ois mua kysyny ulos jos hän ei tahtoisi olla mun kaa D:
Joo tuskin kysyis jos ei haluaiskaan nähä!
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Ois jo melkosta ku näkis noinkin ison vaivan sellasen ihmisen eteen jonka naama ketuttaa tai ei muuten vaa kiinnosta.
No aijjaa :D ko tosiaan voi ihan hyvin valehella eikä tarvi käyä missään jäämeressä uimassa että tulis kipeäks..
 

badassbish

Pihalla oleva opiskelija
Liittynyt
14.7.2021
Viestejä
216
Reaktioarvo
269
Jos toi jatkuu vielä pidempään ja sä pyörittelet asiaa usein mielessä, nii puhu heille asiast. Joskus oikeesti sairastuu/tulee este, mutta niin ei voi käydä joka kerta. Yks huomionarvonen juttu on myös se, että jos joku haluaa oikeesti tavata sut, niin hän tapaamisen peruuntues pyrkii ehottaan uutta tapaamista - jos hän ei ikinä ehdota, niin se on aika varma merkki siitä, ettei häntä kiinnosta
 
Ylös Pohja