Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Tuntuu että oon erkaantumassa mun ystävästä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Taivaansini" data-source="post: 169027" data-attributes="member: 167"><p>En tiedä mitä teen. Ei olla nähty johonkin puoleenvuoteen ja sen tapaaminen on aina mun aloitteesta ja mun pitää aina nähdä siihen hirveästi vaivaa. Oikeesti haluaisin pitää hänet elämässäni ja hän on mulle tosi tärkeä, mutta pelkään että tänä vuonna tullaan viettämään meidän viimeiset hetket kavereina. :( </p><p></p><p>Laitoin hänelle muutama päivä sitten viestiä, jossa kysyin miksei halua enää hengata mun kaa, kun ei olla nähty, tai muutenkaan oltu yhteyksissä ja vastas, että on ollut paljon kaikkea niin kaverit ja muut jutut jääneet vähemmälle, mutta ei tarkotuksella just mä (ja yks toinen meidän kaveri) mutta kun se kuitenkin näkee just niitä muita kavereita ja selitti myös että ei olla meidän wa-ryhmässä juteltu hirveesti niin on unohtanut. </p><p></p><p>Mutta eihän sitä niin vaan unohda kavereita ja itsekin vois sinne laittaa viestiä, kun mäkin oon välillä laittanut sinne viestiä, tai ehottanut tapaamisia niin on vaan ignoorannut. (Ei siis aina mutta välillä) Ja ku selitin tästä sille niin sen vastaus oli vähän syyllistävän ja tylyn tuntunen suunnilleen näin "Mulla on ollut nyt paljon kaikkea, ymmärsit sitä tai et. Mm. perheongelmia". </p><p></p><p>Tiedän, että sillä on ongelmia sen perheen kaa, mutta ei toi mun mielestä siltikään selitä sitä, miksi on jättänyt mut pois elämästään, jos kuitenkin muihin on yhteyksissä ja näkee vaivaa näkemiseen. Ja mä ymmärsinkin aiemmin, mut sit ku tajusin et se tosiaan hengaa yhä muitten kaa niin ei voi pelkästään tosta johtua. Mutta mitä teen hänen kanssaan, tai vastaan tohon viestiin? Tai oisko jollain tarjota vertaistukee tähän? :(</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Taivaansini, post: 169027, member: 167"] En tiedä mitä teen. Ei olla nähty johonkin puoleenvuoteen ja sen tapaaminen on aina mun aloitteesta ja mun pitää aina nähdä siihen hirveästi vaivaa. Oikeesti haluaisin pitää hänet elämässäni ja hän on mulle tosi tärkeä, mutta pelkään että tänä vuonna tullaan viettämään meidän viimeiset hetket kavereina. :( Laitoin hänelle muutama päivä sitten viestiä, jossa kysyin miksei halua enää hengata mun kaa, kun ei olla nähty, tai muutenkaan oltu yhteyksissä ja vastas, että on ollut paljon kaikkea niin kaverit ja muut jutut jääneet vähemmälle, mutta ei tarkotuksella just mä (ja yks toinen meidän kaveri) mutta kun se kuitenkin näkee just niitä muita kavereita ja selitti myös että ei olla meidän wa-ryhmässä juteltu hirveesti niin on unohtanut. Mutta eihän sitä niin vaan unohda kavereita ja itsekin vois sinne laittaa viestiä, kun mäkin oon välillä laittanut sinne viestiä, tai ehottanut tapaamisia niin on vaan ignoorannut. (Ei siis aina mutta välillä) Ja ku selitin tästä sille niin sen vastaus oli vähän syyllistävän ja tylyn tuntunen suunnilleen näin "Mulla on ollut nyt paljon kaikkea, ymmärsit sitä tai et. Mm. perheongelmia". Tiedän, että sillä on ongelmia sen perheen kaa, mutta ei toi mun mielestä siltikään selitä sitä, miksi on jättänyt mut pois elämästään, jos kuitenkin muihin on yhteyksissä ja näkee vaivaa näkemiseen. Ja mä ymmärsinkin aiemmin, mut sit ku tajusin et se tosiaan hengaa yhä muitten kaa niin ei voi pelkästään tosta johtua. Mutta mitä teen hänen kanssaan, tai vastaan tohon viestiin? Tai oisko jollain tarjota vertaistukee tähän? :( [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Tuntuu että oon erkaantumassa mun ystävästä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja